Web Analytics Made Easy - Statcounter

پیمان فیضی (مدیر روابط عمومی و امور بین‌الملل دانشگاه علوم‌پزشکی خراسان شمالی) در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا، در ارتباط با مسمویت هشت نفر از اهالی این استان به علت مصرف مشروبات الکلی، گفت: از ششم ماه جاری تا الان،  مراجعه‌کنندگان مسمومیت با الکل به هشت نفر رسیده‌اند و تاکنون نیز دو نفر از این تعداد فوت کرده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: دو نفر از مسمومان نیز تحت درمان دیالیز قرار گرفته‌اند و یک نفر از این افراد حال وخیمی دارد. ۳ نفر باقی هم در بیمارستان بستری هستند و نسبتا به دیگران شرایط بهتری دارند. 

او افزود: در ابتدای امر مشخص بود که ۳ نفر از این افراد خواهند مُرد اما فعلا دو نفر فوت کرده‌اند و یک نفر هم به احتمال زیاد فوت خواهد شد. 

فیضی در ارتباط با نوع مسمومیت اظهار کرد: این مسمومیت‌ها به علت متانول موجود در مشروبات الکلی بوده است.

منبع: ایلنا

کلیدواژه: مشروبات الکلی خراسان مرگ و میر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۶۵۲۱۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مسمومیت ۳ نفر با گاز مونوکسیدکربن در مشگین‌شهر

سعید مهری در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، اظهار کرد: ساعت ۱۷:۲۷ روز سه شنبه ۷ فروردین ماه ۱۴۰۳ طی تماس با اورژانس و به دنبال مسمومیت با گاز مونوکسیدکربن در یک منزل مسکونی در مشگین‌شهر، بلافاصله آمبولانس ۱۱۵ به محل حادثه اعزام شد.

وی خاطرنشان کرد: در این حادثه سه خانم ۱۸، ۲۰ و ۳۶ ساله به دلیل مسمومیت با مونوکسیدکربن پس از انجام اقدامات اولیه درمانی با آمبولانس فوریت‌های پزشکی به بیمارستان ولیعصر شهرستان مشگین شهر منتقل شدند.

مهری با بیان اینکه خوشبختانه این حادثه تاکنون فوتی نداشته است، تصریح کرد: در روزهای سرد سال که بسیاری از مکان‌ها نیاز به وسایل گرمایشی دارند بهتر است شهروندان در استفاده از این وسایل موارد ایمنی را رعایت کنند.

کد خبر 6063149

دیگر خبرها

  • مهمترین برنامه‌های سازمان محیط زیست در سال آینده
  • بارش باران بهاری در بجنورد
  • فعالیت ۱۷ بازارچه صنایع دستی در کرمان
  • آزادسازی ۱۰۰۰ متر مربع از اراضی ملی فومن
  • مصرف داروی میگرن احتمال ابتلا به اتیسم را در نوزاد افزایش نمی دهد
  • جشن ازدواج ۱۱۴ زوج جوان در بجنورد
  • مسمومیت ۳ نفر با گاز مونوکسیدکربن در مشگین‌شهر
  • پیشگیری از مسمومیت با قارچ‌های خودرو و سمی در طبیعت‌گردی‌های نوروزی
  • توصیه‌هایی برای جلوگیری از مسمومیت کودکان در سفر
  • ارتباط شخصیت هر فرد با پا‌های آن