Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، رضا گل‌محمدی رئیس اداره کل ورزش و جوانان استان تهران گفت: ۱۳۰ برنامه توسط هیئت‌ها و ۵۳۰ برنامه در کل استان در هفته تربیت بدنی برگزار شد و هدف ما فقط برگزاری مسابقه نیست.

او افزود: حضور ورزشکاران کشور‌های دیگر باعث می‌شود دید سایر کشور‌ها به ایران عوض شود به جای اعزام تعداد محدود ورزشکار تعداد بیشتری را در مسابقات داخلی داریم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

گل‌محمدی گفت: تلاش ما این است که کار فرهنگی هم انجام دهیم و امیدوارم تهران جایگاه شایسته خود را پیدا کند، پیشرفت ورزش تهران باعث پیشرفت ورزش ملی می‌شود.محدودیت همیشه هست، اما برای اینکه شور و نشاط ایجاد شود اباید تلاش کنیم.

او در ادامه تصریح کرد: شهرداری تهران تلاش زیادی برای پیشرفت دوچرخه سواری کرده است. فرهنگ دوچرخه سواری یکی از واجبات است، اما هنوز  با هدف خود فاصله داریم.

بیشتر بخوانید: شعار هفته تربیت بدنی اعلام شد

تهران در ورزش بانوان پیش گام است

گل‌محمدی درخصوص ورزش بانوان گفت: تلاش‌های زیادی برای ورزش بانوان شده است. هدف ما این است که هیئت‌ها از بانوان دعوت کنند و شاهد حضور بیشتر ورزشکاران خانم در مسابقات ورزشی باشیم. تهران در ورزش بانوان پیش گام است.

او افزود: کسب مدال توسط بانوان باعث ایجاد انگیزه می‌شود. امیدوارم روز‌های بهتری در ورزش بانوان داشته باشیم.

رئیس اداره کل ورزش و جوانان استان تهران گفت: باید برای سالم سازی فضای ورزش تلاش و فرهنگ سازی کنیم.

گل‌محمدی با اشاره به انتخابات هیئت فوتبال استان تهران گفت: سوم اسفندماه، پارسال باید انتخابات هیئت فوتبال طبق اصول برگزار می‌شد و با توجه به فشارهای موجود بالاخره ۱۳ نفر تأیید صلاحیت شدند. 

او افزود: انتخابات هیئت فوتبال به دلیل تخلفات لغو شد چرا که باید ۱۰ روز قبل از انتخابات اعضای مجمع انتخاب شوند نه ۷۲ ساعت قبل از انتخابات، این ایراد از سوی شکوری دبیر کل فدراسیون فوتبال نیز تایید و قرار شد پس از رفع تخلفات انتخابات برگزار شود.

گل‌محمدی گفت: برای ارزیابی انتخابات و هیئت‌های ورزشی شاخص‌هایی داریم که بر اساس آن‌ها عملکرد هیئت فوتبال در برخی موارد قابل قبول است، اما در کل از عملکرد هیئت استان رضایت نداریم و قابل قبول نیست.

او افزود: در حال حاضر ۱۲ هیئت ورزشی زمانش به پایان رسیده و باید انتخابات برگزار شود و ما حداکثر تلاش برای سالم سازی انتخابات را انجام می‌دهیم.

در حال تکمیل/

نشست خبری رضا گل‌محمدی رئیس اداره کل ورزش و جوانان استان تهران

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: وزارت ورزش و جوانان اخبار ورزشی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۶۵۲۲۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کیفیت هوای پایتخت در وضعیت قابل قبول است

به گزارش خبرنگار مهر، بر اساس اعلام شرکت کنترل کیفیت هوای تهران، شاخص کیفیت هوا در حال حاضر بر روی عدد ۷۴ قرار گرفته و کیفیت هوای تهران در شرایط قابل قبول قرار دارد.

همچنین این شاخص در ۲۴ ساعت گذشته میانگین بر روی عدد ۷۳ قرار گرفته بود و وضعیت هوا در شرایط قابل قبول بوده است.

تهران از ابتدای سال ۵ روز هوای پاک و ۲۸ روز هوای قابل قبول داشته است.

این در حالی است که تهران در مدت مشابه سال پیش ۶ روز هوای پاک، ۲۶ روز هوای قابل قبول، ۱ روز هوای ناسالم برای گروه‌های حساس جامعه داشته است.

کد خبر 6084959

دیگر خبرها

  • آخرین وضعیت کیفیت هوای تهران
  • حال هوای تهران خوب است
  • کیفیت هوای تهران در روز جاری
  • ثبت هوای پاک در ۶ منطقه تهران
  • کیفیت هوای تهران در شرایط قابل قبول قرار دارد
  • کیفیت هوای تهران امروز در چه وضعی است؟
  • وضعیت کیفیت هوای تهران چگونه است؟
  • کیفیت هوای تهران در چه وضعی است؟
  • کیفیت هوای تهران قابل قبول است
  • کیفیت هوای پایتخت در وضعیت قابل قبول است