Web Analytics Made Easy - Statcounter

حاجی دلیگانی گفت: آقای روحانی دستوری دادند اما پیگیری نکردند که آیا دستورشان اجرا شده یا نه، آقای جهانگیری طبق دستور رئیس‌جمهور باید به‌عنوان رئیس ستاد احیای زاینده رود جلسات این ستاد را برگزار کند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حسینعلی حاجی دلیگانی در گفت‌وگو با خبرنگار صاحب نیوز در خصوص اجرایی نشدن قول رئیس‌جمهور در خصوص زاینده رود، اظهار کرد: قرار بود ستاد احیا تشکیل شود و زاینده رود را احیا کند اما در عمل هیچ فعالیتی در این زمینه نشده و این مشکلی بزرگی برای استان اصفهان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



عضو مجمع نمایندگان استان اصفهان گفت: آقای روحانی دستوری دادند اما پیگیری نکردند که آیا دستورشان اجرا شده یا نه، آقای جهانگیری طبق دستور رئیس‌جمهور باید به‌عنوان رئیس ستاد احیای زاینده رود جلسات این ستاد را برگزار کند.

وی افزود: جلسات در سطحی پایین‌تر از معاون رئیس‌جمهور جوابگو نیست و مشکلی را حل نمی‌کند، چرا که وزارت نیرو نمی‌تواند به‌تنهایی این مشکل زاینده رود را حل کنند.

حاجی دلیگانی با توضیح اینکه زاینده رود همچنان مطالبه اصلی نمایندگان استان اصفهان است، بیان کرد: نمایندگان اصفهان در خصوص برپا شدن ستاد احیای زاینده رود پیگیر هستند اما تا کنون جواب قانع‌کننده و مثبتی دریافت نکردند.

به گزارش صاحب نیوز؛ ۱۹ نفر از نمایندگان استان اصفهان آذرماه سال گذشته به دلیل حذف بودجه آب‌رسانی این استان در بودجه سال 98 کل کشور دست جمعی استعفا دادند و در جلسات کمیسیون‌ها و صحن علنی مجلس شرکت نکردند که پس از مدتی رئیس‌جمهور دستور به تشکیل ستاد احیای زاینده رود داد و معاون اول خود را به ریاست این ستاد مصوب کرد؛ طبق گلایه‌ها نمایندگان اصفهان این جلسه تاکنون مثمر ثمر نبود.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۶۵۲۶۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رییس‌جمهور طرح تکمیل آبرسانی به گرمسار را افتتاح کرد

حجت‌الاسلام والمسلمین مرتضی مطیعی پیش از سخنرانی آیت الله سید ابراهیم رئیسی رئیس‌جمهور در جمع مردم سمنان در مسجد امام(ره) این شهر گفت: مشکلات استان سمنان از جمله کمبود آب در مناطق مختلف در شورای اداری استان با حضور رئیس‌جمهور مطرح و پیگیری خواهد شد.

وی با اشاره به اقدام ارزشمند احیای واحدهای راکد در استان سمنان، ادامه داد: تامین آب مورد نیاز صنایع در راستای احیای واحدهای راکد در مناطق مختلف این استان در برنامه است.

وی با اشاره به حضور پرشور شهروندان در آیین استقبال از رییس جمهور بیان کرد: مردم ولایت‌مدار استان سمنان در عرصه‌های مختلف از جمله انتخابات با حضور پرشور خود به دشمنان تودهنی می‌زنند.

امام جمعه سمنان اظهار کرد: مردم استان هر جا که لازم باشد در پشتیانی و حمایت از نظام جمهوری اسلامی و در پاسخ به دشمنان در صحنه حضور دارند و رفع مشکلات وظیفه مسوولان در قبال این دلبستگی و پایندی است.

نماینده ولی فقیه در استان سمنان تاکید کرد: مسوولان در رفع دغدغه‌ها و مشکلات مردمی اهتمام ویژه داشته باشند.

باشگاه خبرنگاران جوان سمنان سمنان

دیگر خبرها

  • بایدن در حال بررسی گزینه احیای برجام است!
  • کار برای اربعین نیازمند نگاه جهادی
  • رئیسی: با تبلیغ همجنس‌بازی ‌می‌خواهند نسل بسر را قطع کنند
  • رییس‌جمهور طرح تکمیل آبرسانی به گرمسار را افتتاح کرد
  • اقدامات فرهنگی کردستان نیازمند تصمیمات جمعی است
  • جشن احیای ۲۰۱ واحد راکد صنعتی در استان سمنان
  • سفر رئیس جمهور به استان سمنان/ جشن احیای ۲۰۱ واحد راکد تولیدی‌ و صنعتی
  • ۱۹۵ هزار شغل در کشور تثبیت شد
  • جشن احیای واحدهای راکد استان سمنان برگزار شد
  • تشکیل مجلس مشورتی بانوان، فرصتی برای مشارکت گسترده‌تر زنان در جامعه