Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-04-25@19:45:54 GMT

نیما شاهرخ‌شاهی کارگردان می‌شود

تاریخ انتشار: ۱۱ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۶۵۲۸۳۲

نیما شاهرخ‌شاهی کارگردان می‌شود

فیلمبرداری فیلم کوتاه «مرکور کروم» به کارگردانی نیما شاهرخ شاهی و تهیه کنندگی مشترک علی عطشانی و شهریار شهمیری به پایان رسید. .

به گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا، نیما شاهرخ شاهى بازیگر فیلم های «پارک وی»، «دایره زنگی» و «آیینههای روبرو» که پیش از این دوره هاى کارگردانى پیشرفته را نزد اصغر فرهادى گذرانده، این روزها اولین فیلم خود را در مقام کارگردان جلوى دوربین برده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شاهرخ شاهى از سال ١٣٨٢ با فیلم «مکس» سامان مقدم وارد عرصه بازیگرى شد و تاکنون در بیش از ١٣٠ اثر سینمایى و سریال ایفاى نقش کرده است.

«مرکور کروم»، یک درام روان شناختی پرماجرا است که فضایى رازآلود و سرشار از تعلیق را به تصویر مى کشد. در این فیلم نیما شاهرخ شاهی، ویداجوان، شهریار شهمیری و دایانا جعفری بازی می کنند.

بیشتر بخوانید: کوروش تهامی دوباره فرشته شد/ببینید مرد بودن سام درخشانی زیر سوال رفت

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: نیما شاهرخ شاهی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۶۵۲۸۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

احداث آرامستان مطالبه مردم شهریار

تهران - فرماندار شهرستان شهریار بر تسریع مکان‌یابی برای احداث آرامستان جدید در این شهرستان تأکید کرد.

علیرضا فاتحی‌نژاد در این خصوص اظهار کرد: ضروری است تا بسترهای مناسب و مستعد استقرار آرامستان شناسایی و اقدامات لازم و ایجاد زیرساخت‌ها بر مبنای استانداردهای موجود و مصوب در این زمینه در سریع‌ترین زمان ممکن انجام شود.

وی در ادامه و در گفتگو با ایسنا افزود: در توسعه فضای کنونی و ساخت آرامستان جدید باید تمامی پیوست‌های شهرسازی اعم از اجتماعی، خدماتی، زیست‌محیطی، ترافیکی و سایر عوامل مدنظر قرار گیرد تا مشکلی در این زمینه پیش نیاید.

فرماندار شهرستان شهریار خواستار تشکیل کارگروه تخصصی برای پیگیری و تعیین تکلیف احداث آرامستان جدید با حضور تمامی دستگاه های مرتبط شد و تصریح کرد: تا جلسه بعد ضمن کارشناسی و انجام مطالعات لازم بر روی مکان های پیشنهادی جهت احداث آرامستان باید نتیجه نهایی برای عملیاتی کردن این پروژه  اتخاذ شود.

منبع: قدس آنلاین تکتم بهاردوست

دیگر خبرها

  • شهریار سپاهان برای لیگ برتر آبروداری می‌کند
  • برنامه «ماه‌ترین پلاس» به سراغ پدران می‌رود
  • (تصاویر) اسکناس دوره ناصرالدین شاه قاجار چه بود و ارزش آن چقدر بود؟
  • نوشاد و نیما عالمیان شانس المپیکی شدن دارند
  • تخلف یک کشتارگاه طیور در استان کرمانشاه
  • علی دایی شهریار باقی می ماند اگر به فوتبال برنگردد
  • ضبط ۷۰۰ کیلوگرم لاشه گوشت مرغ در کرمانشاه
  • آغاز طرح نظارت بر واحد‌های مشاور املاک
  • احداث آرامستان مطالبه مردم شهریار
  • مهاجمان پرسپولیس می‌روند و پوشکاش می‌شوند!