Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیران صندوق اعتباری هنرروز جمعه در اولین روز از سفر خود با تعدادی از هنرمندان و فرهنگوران استان کردستان در سنندج دیدار و گفتگو کردند.

مسئولان صندوق اعتباری هنر با حضور در منزل سیمین چایچی، نویسنده و شاعرضمن گفتگو و بررسی مشکلات هنرمندان پیشکسوت این استان به ریشه های عمیق فرهنگی وهنری این استان اشاره کردند که با تلاش هنرمندان کردستان موجب شده فرهنگ و هنر اصیل این خطه زنده و پویا بماند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


دیدار بعدی بازدید از کارگاه نقاشی  استاد فردین صادق ایوبی، هنرمند برجسته نقاشی بود. هیئت اعزامی صندوق اعتباری هنر در این دیدار از نزدیک در جریان فعالیت های هنری و وضعیت جسمی این هنرمند قرار گرفتند.
صادق ایوبی در این دیدار گفت: هرگاه به تاریخ نگاه ژرف و عمیقی داشته باشیم می بینیم هنرمندان، متفکران قوم و متفکران جامعه بوده اند. وی ضمن تقدیر از حضور تیم صندوق اعتباری هنر در استان کردستان ابراز امیدواری کرد که این سفر بتواند گره ای از کار هنرمندان این استان باز کند.
در ادامه برنامه های روز اول سفر، تیم صندوق اعتباری هنر با‌حضور در مجتمع فرهنگی شهید رجائی با گروه تئاتر معلولین دیدار و گفتگوی چهره به چهره داشتند.
مسئولان صندوق اعتباری هنر با حضور در سرای سالمندان شهر سنندج با شاعر و موسیقیدان پیشکسوت علی اکبر شجاع قبادی دیدار و گفتگو کردند.
دیدار با اکرم کریمی، نقاش مقصد بعدی مدیران صندوق اعتباری هنر در اولین روز از سفر به کردستان بود.
زهرا حق شعار مشاور مدیرعامل صندوق اعتباری هنر در پایان این دیدارها گفت: در دوسال گذشته با سفر به استان های کشور طی یک برنامه منسجم از نزدیک در جریان مسائل و مشکلات هنرمندان قرار گرفتیم. طی این سفرها کل مطالب مطرح شده دسته بندی و با توجه به امکانات صندوق در راستای رفع مشکلات و حمایت از اهالی فرهنگ، هنر و رسانه اقدامات لازم بعمل می آید.
منصور وحیدی فر معاون اعضا صندوق اعتباری هنر نیز با اشاره اقدامات انجام شده طی این سفرها گفت: خوشبختانه در جریان سفرهای حمایتی با بیش از 4 هزار هنرمند از نزدیک دیدار داشتیم. هنرمندان گمنام بسیاری در نقاط محروم شناسایی و از خدمات صندوق برخوردار شدند. امیدواریم با حمایت وزیر فرهنگ و ارشاد  اسلامی که توجه ویژه ای به این و موضوع دارند و یاری هنرمندان این سفرها تداوم یابد و شاهد شکوفایی هرچه بیشتر فرهنگ و هنر کشور باشیم.
کردستان  هفدهمین مقصد هیأت اعزامی صندوق اعتباری هنر است. گفتنی است؛ مدیران صندوق اعتباری هنردر سال 96 طی سفر به کردستان با تعدادی از هنرمندان این استان دیدار داشتند.

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۶۵۳۱۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مدافع تیم ملی فوتبال از دیدار مقابل هنگ کنگ محروم شد

مدافع تیم ملی فوتبال ایران با دریافت کارت زرد دیدار مقابل هنگ کنگ را از دست داد.

به گزارش مشرق، دیدار تیم‌های ملی فوتبال ایران و ترکمنستان از دور برگشت مرحله انتخابی جام جهانی ۲۰۲۶، از ساعت ۱۸:۳۰ دقیقه در ورزشگاه کپه داغ برگزار شد که نیمه اول ای دیدار با برتری یک بر صفر ایران به پایان رسید.

محمد حسین کنعانی زادگان در دقیقه ۳۹ این دیدار با کارت زرد داور تایلندی جریمه شد و در این رقابت‌ها ۲ کارته شد، به این ترتیب مدافع تیم ملی دیدار مقابل هنگ کنگ را از دست داد. به غیر از این بازیکن شجاع خلیل زاده و سامان فلاح نیز در خطر محرومیت قرار دارند.

دیدار برگشت تیم ملی ایران مقابل هنگ کنگ در خرداد ماه برگزار خواهد شد.

دیگر خبرها

  • تجهیز بیش از هزار کلاس درس به کتابخانه در مناطق محروم کشور
  • ایجاد کتابخانه مدارس در مناطق محروم کشور
  • قزوین میزبان ۲ شهید گمنام می شود
  • امریه «سرباز روستایی» در اردبیل از ۱۵ تا ۲۴ فروردین ماه ثبت‌نام می‌شود
  • هنرمندان کردستانی آثار فاخری در حوزه صنایع‌دستی دارند
  • رای انضباطی دیدار تیم‌های فوتبال فرا ایساتیس فارس و کانی کردستان
  • خدمت رسانی ۵۳۰ گروه جهادی در مناطق محروم گلستان
  • ارتقای رتبه ترکیه
  • آثار هنرمندان صنعتگر کردستانی دارای ظرافت و اصالت بالایی است
  • مدافع تیم ملی فوتبال از دیدار مقابل هنگ کنگ محروم شد