Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس سازمان بسیج دانشجویی گفت: موزه ۱۳ آبان، قلب تپنده اقدامات جوانان مومن و انقلابی علیه استکبار جهانی بوده و روز به روز نیز این اقدامات توسعه خواهد یافت. ۱۱ آبان ۱۳۹۸ - ۱۳:۲۲ سیاسی سیاست ایران نظرات - اخبار سیاسی -

به گزارش خبرنگار دانشگاه خبرگزاری تسنیم، نیک روش رئیس سازمان بسیج دانشجویی در مراسم رونمایی از دیوارنگاره‌های لانه جاسوسی سفارت سابق آمریکا که امروز در این مکان برگزار شد، گفت: امیدواریم این رونمایی باعث امتداد شعارهای اصیل انقلاب شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شعارهای انقلاب اسلامی شعارهای فطری است و اختصاص به یک نسل و جامعه خاص ندارد. در طی 4 دهه گذشته ملت ایران پرچم مبارزه با استکبار به ویژه امریکا را به بهترین نحو به اهتراز درآورده و ما از این حیث خدا را شاکریم که این شعارها نسل به نسل منتقل شده است.

وی در ادامه سخنان خود در خصوص دیوار نگاره‌های موزه 13 آبان که امروز از آنها طی مراسمی رونمایی شد، گفت: طی فراخوانی از هنرمندان ارزشی دعوت شد تا طرحهای جدید خود را با رویکرد ظلم‌ها و جنایت‌های آمریکا علیه ملت ایران و دنیا و همچنین به تصویر کشیدن اقتدار و مقاومت ملت ایران ارائه کنند و این آغازی برای بهره برداری جدی تر از سفارت سابق آمریکا است.

رئیس سازمان بسیج دانشجویی با اشاره به اینکه سفارت سابق آمریکا محلی برای ساماندهی اقدامات و جاسوسی علیه ملت ایران و مسلمانان منطقه بوده است، خاطرنشان کرد: موزه ملی استکبارستیزی و بهره برداری بیش از پیش از موزه 13 آبان از اقداماتی است که پیگیری خواهیم کرد.

نیک روش در خصوص اینکه بازسازی اسنادی که در سفارت سابق آمریکا به دست آمده و خیانت این کشور را اثبات کرده است، گفت: این مکان قلب تپنده اقدامات جوانان مومن و انقلابی علیه استکبار جهانی بوده و روز به روز نیز این اقدامات توسعه خواهد یافت. همچنین برنامه‌های خوبی برای ساماندهی علمی و فرهنگی و آنچه مایه اقتدار آزادی خواهان جهان خواهد بود را به اجرا می‌گذاریم و همچنین امیدواریم پرچم استکبارستیزی ملت ایران ظهور امام زمان (عج) وصل شود و شاهد غلبه مستضعفین بر مستکبرین جهان باشیم.

به گزارش خبرنگار تسنیم، مراسم رونمایی از دیوارنگاره‌های موزه 13 آبان با حضور جمعی از مسئولان کشوری، لشکری، نمایندگان مجلس و فعالان دانشجویی در محل لانه جاسوسی موزه 13 آبان برگزار شد.

انتهای پیام/

R1541/P/S1,1412/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۶۵۳۳۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اگر اسرائیل تصمیم اشتباه دیگری بگیرد، نامی از او باقی نخواهد ماند

به گزارش حوزه سایر رسانه‌ها خبرگزاری تقریب، مولوی محمد اسحاق مدنی رئیس شورای عالی مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی و رئیس گروه فقه حنفی دانشگاه بین‌المللی مذاهب اسلامی در گفت‌وگو با خبرگزاری رسا با اشاره به دستاورد حمله موشکی سپاه پاسداران به رژیم صهیونیستی، گفت: رژیم صهیونیستی با توجه به حمایت استکبار جهانی یعنی آمریکا و حامیانش باور نمی کرد فکر و عمل جمهوری اسلامی در صحنه و میدان عمل یکی باشد چرا که اگر یقین به جواب مستقیم ایران اسلامی داشت قطعاً دست به چنین حماقتی نمی زد.   وی افزود: امروز برای اسرائیل و همه دنیای استکبار ثابت شد که جمهوری اسلامی هم توان و هم جرأت مقابله با آنها را دارد و حالا رژیم صهیونیستی در بد مخمصه ای گیر افتاده و رسوای عالم شده است.   مولوی اسحاق مدنی با بیان اینکه پس از طوفان الاقصی، طوفان وعده صادق آبروی رژیم صهیونیستی را به باد داد، اظهار کرد: اگرچه گنبد آهنین و سپرهای محافظاتی بی تاثیر نیست اما هیمنه پوشالی که با رسانه و پروپاگاندا رسانه ای برای خود ساخته بودند، بردبارفته می بینند و ازآن یک هیمنه پوشالی به جامانده است.   وی تصریح کرد: اگر اسرائیل تصمیم اشتباه دیگری بگیرد، با برخورد سخت و شدید جمهوری اسلامی رو به رو خواهد شد که بعید می دانم از آن پس سرپا باشد یا نامی از اسرائیل بماند.   رئیس شورای عالی مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی با اشاره به وحدت جوامع اسلامی در برابر مقابله با ظالم و استکبار جهانی خاطرنشان کرد: جمهوری اسلامی از ابتدا تا کنون بر دفاع از مظلوم و مقابله با ظالم تاکید دارد و به حول و قوه الهی تا آزادی قدس شریف و مسلمانان مظلوم فلسطین بر تعهد خود باقی خواهد ماند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • تحریم های جدید ضد ایرانی دولت بایدن
  • ایران اسلامی رسالت جهانی دارد/تربیت جوانان خداجوی آخر زمانی
  • راه اندازی موزه بین المللی استکبار ستیزی در صحرای طبس
  • پاسخ به ابهامات انجمن طراحان گرافیک/توجه به جوانان در هیات مدیره
  • ۴۴ سال ناکامی و شکست برای استکبار جهانی
  • حضور ۴ بازیکن سبزواری در پنجمین اردوی تیم ملی هندبال جوانان
  • واکنش وزیرجنگ اسراییل به تحریم آمریکا علیه نظامیان
  • واکنش وزیرجنگ اسراییل به تحریم‌های آمریکا علیه نظامیان صهیونیست
  • سپاه دژ مستحکمی در برابر فتنه انگیزی استکبار جهانی
  • اگر اسرائیل تصمیم اشتباه دیگری بگیرد، نامی از او باقی نخواهد ماند