Web Analytics Made Easy - Statcounter

سعید مسیگر، مدیرعامل باشگاه شاهین شهرداری بوشهر اعتقاد دارد تیم فوتبال این باشگاه بازیکنان باکیفیتی ندارد. ۱۱ آبان ۱۳۹۸ - ۱۳:۴۰ ورزشی فوتبال ایران نظرات - اخبار ورزشی -

سعید مسیگر در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، درباره توافق با میشو کریستیچوویچ برای هدایت تیم فوتبال شاهین شهرداری بوشهر اظهار داشت: تیم ما بازیکنان تاپی ندارد و باید کسی سرمربی باشد که بتواند تیم را بسازد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مربیان قدیمی که سبکی قدیمی دارند، باید بازیکنان باکیفیتی در اختیار داشته باشند و نمی‌توانند تیم را از پایه بسازند.

وی ادامه داد: ما به دنبال کسی بودیم که بتواند تیم‌مان را بسازد. به همین دلیل ابتدا به سراغ مرزبان رفتیم. با انتخاب چنین مربیانی، می‌توانیم به آینده امیدوار باشیم که اتفاقات خوبی برای شاهین رخ دهد. اکنون کسی مربی تیم رده دوم لیگ دسته اول را کسی نمی‌شناسد. مربیگری و فوتبال به علم است و سن و سال یا مربیگری در رده‌های پایین‌تر خیلی مهم نیست. او سابقه داشته که مس رفسنجان را از سقوط نجات دهد و امیدوارم شاهین را هم در لیگ برتر نگه دارد.

توافق مدیران شاهین شهرداری بوشهر با سرمربی پیشین مس رفسنجان

مدیرعامل باشگاه شاهین شهرداری بوشهر در پاسخ به این پرسش که آیا واسطه‌ها در انتخاب میشو نقشی داشته‌اند یا خیر، به تسنیم گفت: این موارد زیاد هستند. مثلاً کسی که کارش جابه‌جا کردن مربی یا بازیکن است، لیستی می‌دهد و شما مربیان مدنظرتان را مطابق استانداردهای خودتان انتخاب می‌کنید. البته میشو اصلاً گزینه تحمیلی نبوده است. افراد زیادی می‌توانند بازیکنان یا مربیان آزاد را پیدا کنند و این کار سختی نیست.

مسیگر درباره جذب بازیکنان جدید تصریح کرد: ما به یک مدافع وسط و یک مدافع چپ نیاز داریم. او احتمالاً یکی دو بازیکن مدنظر خواهد داشت که در این باره تصمیم می‌گیریم.

انتهای پیام/

R1402/P/S3,27/CT1 واژه های کاربردی مرتبط فوتبال تیم فوتبال شاهین بوشهر

منبع: تسنیم

کلیدواژه: فوتبال تیم فوتبال شاهین بوشهر فوتبال تیم فوتبال شاهین بوشهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۶۵۳۶۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دوره حیا کن و رها کن، استارت بازگشت مربیان ایرانی به لیگ برتر

عملکرد ضعیف مربیان تیمهای سپاهان و تراکتور در مسابقات لیگ برتر، ارزش مربیان خارجی را در لیگ به شدت تنزل داده است.

به گزارش طرفداری، مورایس و خمز در پایان فصل گذشته، جزو بهترین ها و خواستنی ترین ها بودند و این اتفاق تا همین هفته های گذشته هم ادامه داشت. اما نتایج ضعیف سپاهان و تراکتور باعث شد این دو تیم گرانقیمت به طور کل از کورس قهرمانی در لیگ برتر خارج شوند. طبیعتا دوره حیا کن و رها کن برای آن ها شروع شده و طرفداران این دو باشگاه علیه مربیان تیم خود شعار دادند.

احتمالا در فصل آینده مربیان ایرانی جایگزین این 2 نفر خواهند شد. از نفراتی مثل یحیی گل محمدی، فرهاد مجیدی، مهدی تارتار و حتی جواد نکونام به عنوان مربیانی که گزینه جایگزینی هستند، یاد می شود و البته به نظر می رسد که این اتفاق به طور جدی رخ دهد و سپاهان و تراکتور بار دیگر به گزینه مربی ایرانی در مسابقات لیگ برتر ایران رجعت کنند.

وضعیت باشگاه اصفهانی عجیب تر از تیم تبریزی است. سپاهان در ابتدای فصل جاری گزینه جدی قهرمانی بود و به گونه ای عمل کرد که حتی بدبین ترین افراد هم احتمال نمی دانند که آن ها به چنین روزی گرفتار شوند.

از دست ندهید ????????????????????????

شب دلچسب عثمان دمبله مقابل تیم سابق اشک‌های ستاره نوجوان بارسلونا بعد از حذف حمله مجازی هواداران بارسلونا به آرائوخو: برو بایرن مونیخ! مایلی کهن: قلعه نویی بابت کلمه مردک شکایت کرده اما این که معنی بدی ندارد

دیگر خبرها

  • سعید دقیقی: وظیفه داریم کمک کنیم شایسته‌ترین تیم قهرمان شود
  • صحبت درباره علاقه به استقلال؟ چیزی یادم نمی‌آید!
  • دقیقی: فردا دنبال انجام بازی زیبا هستیم
  • دقیقی: دنبال بازی سریع، روان و پرموقعیت برابر استقلال هستیم
  • دوره حیا کن و رها کن، استارت بازگشت مربیان ایرانی به لیگ برتر
  • پورموسوی: ساعت‌ها برای جذب بازیکن‌خارجی وقت گذاشتیم
  • اسلامی: شجاعی مثل برخی مربیان دنبال دفاع کردن نیست
  • سرمایه‌گذاری افغانستان پنج برابر ایران
  • درویش: هیچ تیمی کار تمدید با بازیکنان را آغاز نکرده
  • واکنش عجیب درویش به تمدیدی‌های پرسپولیس