Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-24@20:21:09 GMT

کارگاه آموزش فضای مجازی و خانواده در تبریز برگزارشد

تاریخ انتشار: ۱۱ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۶۵۳۶۴۸

کارگاه آموزش فضای مجازی و خانواده در تبریز برگزارشد

ایسنا/آذربایجان شرقیهمزمان با هفته‌ی پدافند غیرعامل، کارگاه آموزش فضای مجازی و خانواده با همکاری اداره کل پدافند غیرعامل و اداره کل امور بانوان و خانواده استانداری آذربایجان شرقی با حضور جمعی از مربیان پرورشی، مدیران مدارس، مشاوران و مدیران دستگاه‌های اجرایی در سالن اجتماعات استانداری آذربایجان شرقی برگزارشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش ایسنا، مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری آذربایجان شرقی در کارگاه آموزش فضای مجازی و خانواده با تاکید بر این‌که پدافند غیرعامل در تمامی زمان‌ها از بدو تولد تا پایان عمر هر انسانی وجود دارد، اظهارکرد: آگاه سازی و فرهنگ سازی در این خصوص اهمیت بالایی داشته که در راستای کاهش آسیب‌های اجتماعی نیازمند برنامه ریزی و توانمند سازی جدی است.

رقیه صادق‌زاده افزود: برخی تهدیدات انسان ساز و از سوی دشمن به جامعه تحمیل می‌شود که غفلت از آن جبران ناپذیر بوده و نیازمند هوشیاری کامل است.

وی با تاکید بر اهمیت بحث مدیریت پدافند غیرعامل در جامعه، بیان کرد: باید در مقابل تهدیدات دشمن، هماهنگی‌های لازم و جدی از سوی مسئولان و برنامه ریزی و مدیریت امور توسط خانواده‌ها به خصوص برای قشر جوان ایجاد شود تا با نهادینه کردن فرهنگ خودحفاظتی از سوی آموزش و پرورش کشور و خانواده‌ها جامعه از تهدیدات در امان باشد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: كارگاه آموزشي فضای مجازی خانواده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۶۵۳۶۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بیش از ۸ هزار عضو هیئت علمی خانم در دانشگاه‌ها فعالیت می‌کنند

به گزارش گروه آموزش و دانشگاه خبرگزاری علم و فناوری آنا، نشست مشاوران زنان و خانواده دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی منطقه یک، با حضور فخرالسادات نصیری، مشاور امور زنان و خانواده وزیر علوم، تحقیقات و فناوری، به صورت مجازی و حضوری برگزار شد.

نصیری مشاور امور زنان و خانواده وزیر عتف در این نشست ضمن قدردانی از فعالیت‌های حوزه زنان و خانواده در دانشگاه پیام نور، اظهار کرد: بیش از ۸ هزار عضو علمی خانم در کشور داریم که سامانه‌ای برای شبکه سازی در این حوزه در حال انجام است.

همچنین فرهادی، مشاور زنان و خانواده دانشگاه پیام نور نیز در این نشست گزارشی از فعالیت‌های امور زنان و خانواده این دانشگاه را ارائه داد.

گفتنی است در این نشست مسائل و دغدغه‌های حوزه‌ی زنان و خانواده مطرح شد. در پایان نشست نیز از مهدکودک سازمان مرکزی دانشگاه پیام نور بازدید کردند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • موج واگذاری حیوانات خانگی در شبکه‌های اجتماعی/پت‌های خانگی در فضای مجازی دست به دست می‌شوند
  • هشدار به داوطلبان کنکور؛ شیادان در فضای مجازی در کمین هستند
  • اجرای هوشمندانه طرح نور در فضای مجازی
  • پلیس اصفهان خبر داد: اجرای هوشمندانه طرح نور در فضای مجازی
  • بیش از ۸ هزار عضو هیئت علمی خانم در دانشگاه‌ها فعالیت می‌کنند
  • حل مشکلات اصلی بانوان را نباید به حاشیه راند
  • پاکسازی و مسدود شدن 84 صفحه اینستاگرامی هنجار شکن
  • برگزاری جلسه شورای پدافند غیرعامل 
  • مردمی سازی موضوع سلامت یک ضرورت است
  • محمدرضا گلزار و «پانتومیم» نمره قبولی می‌گیرند؟