Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون پارلمانی رئیس جمهور گفت: با توجه به بار مالی زیادی که تعطیلی پنجشنبه ها به کشور وارد می‌کرد دولت از این طرح حمایت نکرد و تصویب نشد. ۱۱ آبان ۱۳۹۸ - ۱۳:۴۶ استانها زنجان نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از زنجان، معاون پارلمانی رئیس جمهور ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: تعطیلی پنجشنبه ها در کشور طرحی بود که نمایندگان مطرح کرده بودند و در دولت به بحث گذاشته شد و با توجه به اینکه در تقویم کشور تعداد روز های تعطیل بسیار است و این امر در کل استان‌ها موجب تعطیلی ادارات کارگاه‌ها و کارخانه ها و بنگاه‌های اقتصادی می‌شود لذا بارمالی خیلی زیادی را بر کشور تحمیل می‌کند و دولت با این طرح مخالفت کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حسینعلی امیری با اشاره به انتخابات پیش رو گفت: انتخابات یکی از مهمترین اتفاقات و رویداد های کشور است که اواخر امسال اتفاق می‌افتد و دولت در انتخابات یک مجری بی طرف است. 

وی در ادامه تصریح کرد: انتخابات سه رخ دارد، یک رخ مردم، یک رخ مجری، یک رخ  ناظر و دولت به عنوان مجری در انتخابات کاملاً بی طرف عمل می‌کند.

عضو کمیسیون شوراهای مجلس: مخالفت دولت با طرح "تعطیلی پنجشنبه‌ها" غیرمنطقی استمعاون رئیس‌جمهور: زنان در انتخابات مجلس شورای اسلامی مشارکت بیش‌تری داشته باشندعلی مطهری: برای نامزدی در انتخابات آتی به جمع‌بندی نرسیده‌ام

معاون پارلمانی رئیس جمهور تاکید کرد: آنچه برای دولت مهم است برگزاری یک انتخابات پرشور و پرشکوه بر اساس قانون است که همه سلایق و جریان های سیاسی داخل نظام در آن نامزد و مشارکت جدی داشته باشند.

ایشان در خصوص اجرای انتخابات به صورت الکترونیکی نیز گفت: وزارت کشور با شورای نگهبان به عنوان ناظر انتخابات در حال تعامل است و با توجه به اینکه دولت از برگزاری انتخابات الکترونیکی استقبال می‌کند باید ببینیم چگونه و تا چه حد با شورای نگهبان به توافق می‌رسیم که نتیجه این موضوع را وزیر محترم کشور اعلام می‌کند.

انتهای پیام/ش

R7557/P/S6,59/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۶۵۳۷۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصویب استان تهران شرقی در کمیسیون سیاسی دولت

معاون وزیر کشور از ادامه روند تشکیل استان تهران شرقی خبر داد و گفت: این تقسیمات فرآیندی دارد که در حال پیگیری است و تاکنون در کمیسیون سیاسی دولت مصوب شده و بر اساس قانون باید در دولت و مجلس بررسی شود. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از ورامین، سید محمدتقی شاهچراغی ظهر امروز در جلسه شورای اداری ورامین با اشاره به لزوم پیگیری مطالبات مردم اظهار داشت: تشکیل استان شرقی و استان شدن ورامین فرایندی دارد که آغاز شده و در مسیر اجراست.

وی با بیان اینکه بخشی از کارهای استان تهران شرقی پیش رفته است افزود: این تقسیمات فرآیندی دارد که در حال پیگیری است و تاکنون در کمیسیون سیاسی دولت مصوب شده و بر اساس قانون باید در دولت و مجلس بررسی شود.

معاون وزیر کشور تصریح کرد: مطالبات مردم و مشکلات احصا شده، لذا باید ثبت و توسط فرمانداران و معاونان استاندار تهران رسیدگی شود.

 شاهچراغی ابراز داشت: ارتباط با مردم نیاز به برنامه ریزی مستمر دارد و فرمانداران و بخشداران باید به این نکته توجه کنند که دیدار با اقشار مختلف جامعه از جمله دانشجویان، کشاورزان، عشایر و ... منوط به دوره خاصی نباشد و مشکلات احصا شده به‌صورت مستمر پیگیری شود.

دستگیری کلاهبردار 10 میلیاری با 18 شاکی در ورامین + فیلم

وی با اشاره به برگزاری انتخابات افزود: انتخابات در استان تهران کم‌نظیر و حتی بی‌نظیر بود که با همکاری تمام استانداران و فرمانداران پیگیری شد و در احقاق 4 راهبرد فرموده مقام معظم رهبری گام‌های ارزشمندی را شاهد بودیم.

معاون وزیر کشور در پایان خاطرنشان کرد: دشمنان ما از برگزاری انتخابات پرشور در ایران هراس داشتند و پیام‌های رسمی صادر کرده بودند که اختلال و ضربه‌ای به انتخابات وارد می‌کنند اما انتخابات در تمام کشور و حتی در مرزها به‌خوبی انجام شد و برای اولین بار بیش از 99 درصد آرای مردم به‌صورت آنلاین اتخاذ شد.

انتهای پیام/

 

  

دیگر خبرها

  • نظر دولت در مورد روز تعطیلی جدید/ معاون رئیسی: پنجشنبه‌ها عملا تعطیل است، نمی‌دانم چه شده که عده‌ای می‌گویند شنبه تعطیل باشد
  • پیشنهاد تغییر نام دانشگاه «فنی حرفه‌ای» به «مهارت» قابل پیگیری است
  • تصویب استان تهران شرقی در کمیسیون سیاسی دولت
  • نظر دولت در مورد تعطیلی پنجشنبه‌ها چیست؟
  • معاون پارلمانی رئیس‌جمهور: دولت آماده تعامل با مجلس جدید است/ امیدواریم برخی لوایح در همین مجلس تصویب شوند
  • معاون رییسی: دیدگاه دولت به تعطیلی پنج‌شنبه‌ها نزدیک‌تر است
  • دیدگاه دولت به تعطیلی پنج‌شنبه‌ها نزدیک‌تر است یا شنبه ها؟ | پاسخ معاون رئیسی
  • نوری قزلجه: تعطیلی روز پنجشنبه ارتباطات رسمی را به مدت ۴ روز قطع خواهد کرد / تعطیلی شنبه به نفع اقتصاد مردم و کشور است + فیلم
  • تعطیلی آخر هفته پنجشنبه می‌شود یا شنبه؟
  • تعطیلی آخر هفته پنجشنبه یا شنبه می شود؟