Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-24@18:18:57 GMT

سیزدهمین اهداء عضو کهگیلویه و بویراحمد در سال‌جاری

تاریخ انتشار: ۱۱ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۶۵۴۳۸۲

سیزدهمین اهداء عضو کهگیلویه و بویراحمد در سال‌جاری

ایسنا/کهگیلویه و بویراحمدمعاون درمان دانشگاه علوم پزشکی یاسوج از سیزدهمین مورد اهداء عضو استان کهگیلویه و بویراحمد در سال جاری خبر داد.

به گزارش ایسنا، دکتر غلامعباس سبز در جمع خبرنگاران ضمن تقدیر و سپاس از سادات محترم رضا توفیق و بویژه خانواده ایثارگر موحدی گفت: مرحوم سید مهدی موحدی که به دنبال تصادف دچار خونریزی مغزی شده و ۵ آبان ماه در ‌آی سی یو بیمارستان شهید بهشتی یاسوج بستری بود، سحرگاه امروز با رضایت خانواده نوع دوستش به ‌اتاق عمل بیمارستان انتقال یافت تا برداشت اعضاء انجام پذیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ضمن آرزوی صبر و شکیبایی برای بازماندگان این جوان افزود: امیدوارم روح این مرحوم قرین رحمت واسعه الهی باشد.

همچنین "سید سینا سعیدی"، مسئول تیم فراهم آوری پیوند دانشگاه علوم پزشکی یاسوج نیز ضمن تشکر از خانواده محترم و ایثار گر موحدی گفت: با همکاری تیم پیوند اعضاء بیمارستان فوق تخصصی ابوعلی سینا شیراز، سحرگاه  امروز شنبه، ۱۱ آبان ماه برداشت دوکلیه و کبد و دوقرنیه مرحوم‌ موحدی انجام شد تا به بیماران نیازمند پیوند زده شود و به آنها جان تازه ای بخشد.

وی ضمن تشکر ویژه از این خانواده ایثارگر بیان کرد: امیدواریم با نهادینه شدن این فرهنگ والا و انسانی، تعداد بیشتری از بیماران نیازمند پیوند به زندگی عادی خود بازگرداند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی اهداي عضو كهگيلويه و بويراحمد دانشگاه علوم پزشكي

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۶۵۴۳۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ادامه تلاش‌های سه روزه آتش‌نشانان برای پیدا کردن جسد کودک ۵ ساله

ایسنا/کهگیلویه و بویراحمد مدیرعامل آتش نشانی یاسوج از ادامه تلاش‌های سه روزه آتش نشانان برای پیدا کردن جسد کودک ۵ ساله در رودخانه خرسان خبر داد.

محمد رستمی در گفت و گو با خبرنگار ایسنا گفت: یک تیم ۶ نفره غواصی آتش نشانی یاسوج به فرمانده مدیرعامل آتش نشانی پس از حدود ۱۰ کیلومتر پیاده روی در منطقه کوهستانی و سخت گذر، جستجوها را از سمت منطقه «دره شور» شروع کردند.

وی اظهار کرد: این کودک ۵ ساله در منطقه «نارمه» پشت کوه شهرستان فلارد استان چهارمحال و بختیاری غرق شد که آب رودخانه خرسان جسد این کودک به حوزه استحفاضی استان کهگیلویه و بویراحمد انتقال داد و نیروهای امدادی با حس انسان دوستانه سه روز است که در تلاش برای پیدا کردن جسد این کودک هستند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • ادامه تلاش‌های سه روزه آتش‌نشانان برای پیدا کردن جسد کودک ۵ ساله
  • ادامه تلاش‌های سه روز آتش‌نشانان برای پیدا کردن جسد کودک ۵ ساله
  • گردهمایی هماهنگ‌کنندگان اهدای عضو کشور در بیمارستان فرهیختگان
  • راه‌اندازی دومین پایگاه اورژانس هوایی کهگیلویه و بویراحمد در گچساران
  • فعالیت ۳۷ جایگاه عرضه سوخت مایع در کهگیلویه و بویراحمد
  • زندگی دوباره ۴ بیمار با اهدای عضو در مشهد
  • برگزاری آیین تکریم و معارفه سرپرست بیمارستان شهید جلیل یاسوج
  • تصادف ۳ خودرو با ۳ کشته در مسیر یاسوج به اصفهان
  • تصادف با سه فوتی در جاده یاسوج_ اصفهان
  • ثبت بیش از ۳ میلیون تردد در محورهای مواصلاتی کهگیلویه و بویراحمد