Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرماندار شهرستان زنجان‏ بر لزوم دریافت مجوز گروه‌های سیاسی که در قالب جبهه وارد انتخابات می‌شوند، تاکید کرد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ رضا عسگری در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; با اشاره به اینکه احزاب مراحل ثبت شهرستانی خود را انجام دهند، اظهار کرد: ما شرایطی را فراهم خواهیم کرد که احزاب فعالیتهایشان را در چارچوب قانون پیگیری کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: پیشنهادمان به گروهای سیاسی که قرار است در قالب جبهه وارد انتخابات شوند این است که نسبت به اخذ پروانه تشکیل جبهه خود اقدام کنند تا بتوانیم در موعد قانونی شرایطی را فراهم کنیم که آنها نیز بتوانند فعالیت های انتخاباتی خود را پیگیری کنند.

فرماندار شهرستان زنجان با بیان اینکه تا زمان تبلیغات رسمی انتخابات همکاران ما این آمادگی را دارند که مجوزهای احزاب و تشکلهای مختلف را به روز رسانی کنند، ابراز کرد: ما سعی می‌کنیم در کوتاهترین زمان مجوز شهرستانی این تشکلها را صادر کنیم.

وی با بیان اینکه شهرستان زنجان کانون برخی از فعالیت های سیاسی است، خاطرنشان کرد: در کنار این موضوع ما گاهی شاهد برخی منازعات سیاسی نیز در زنجان هستیم اما تلاش ما این است که به جای منازعات سیاسی یک مسیری را تعریف کنیم که این منازعات تبدیل به یک رقابت سالم شود.

عسگری با اشاره به اینکه مردم باید در یک فضای آرام انتخاب درستی داشته باشند، گفت: به طور یقین هرچه منازعات کاهش یابد، حضور حداکثری مردم و انتخابات باشکوه را شاهد خواهیم بود.

وی با بیان اینکه یکی از اولویت‌های اصلی نظام حضور حداکثری مردم و برگزاری انتخابات باشکوه است، عنوان کرد: در این شرایط امروز منطقه نیاز به یک انتخابات باشکوه داریم.

فرماندار شهرستان زنجان با اشاره به اینکه خود را درگیر مسائل حاشیه‌ای و سیاسی نخواهیم کرد، اظهار کرد: ما به دنبال برگزاری انتخابات سالم و قانون مند هستیم و همکاری نزدیکی نیز با اعضای هیئت نظارت شهرستان و استان خواهیم داشت.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۶۵۴۴۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عقل سیاسی باید مردم را به سمت بندگی خدا هدایت کند

به گزارش حوزه استان های خبرگزاری تقریب، حجت الاسلام محمد عبادی زاده در درس اخلاق مدرسه علمیه النبی (ص) بندرعباس، اظهار کرد: یکی از کاربردهای عقل این است که انسان را در مسیر بندگی، عبودیت و معاد که همان رسیدن به بهشت خدای متعال قرار دهد.

وی افزود: در نظام جمهوری اسلامی تمام مسئولان باید تلاششان این باشد که علاوه بر سعادت و خوشبختی دنیوی، معنویات مردم را نیز تامین کنند و تعالی معنوی را برای آنها به ارمغان بیاورد.
 
نماینده ولی فقیه در هرمزگان گفت: فلسفه خلقت انبیا همین توان عقل است در روایت داریم خداوند انبیا را مبعوث کرد تا بلوغ عقلی در جامعه نمود پیدا کند و جامعه به خرد و عقل برسد، پیامبران نیز بر اساس بلوغ عقلی مردم به رسالت رسیدند.
 
حجت‌الاسلام والمسلمین عبادی زاده تاکید کرد: هر کاری در شبانه روز انجام می دهیم با قصد قربت باشد در مسیر بندگی خدا می شود و اگر به امور مباح رنگ خدای بزنید، همه اینها در کفه ترازوی عبادت می رود و باعث سنگینی می شود و بستگی به زیرکی مومن دارد که اگر قطب نمای زندگی خود را به سمت خدا تنظیم کرد هر کاری رنگ خدا می گیرد .
 
 وی افزود: عقل ناسالم انسان را به سمت شهوات که شامل قدرت طلبی، حب جاه و جمال، حب ریاست و حب خوردن و آشامیدن است سوق می دهد و او را از کمال انسانی دور میکند.

حجت‌الاسلام والمسلمین عبادی زاده عنوان کرد: عقلی تعالی بخش است که انسان را به عبودیت و توحید می کشاند.

انتهای پیام/
 

دیگر خبرها

  • در حاشیه خبرهای فارس ؛ دریافت تعرفه های سنگین برخی پزشکان
  • پایان فراق پدر کوچکترین سرباز ولایت از خطه علویان
  • ائتلاف قالیباف و پایداری‌ها ادامه دارد؛ لیست مشترک در دور دوم انتخابات
  • ائتلاف قالیباف و پایداری ها ادامه دارد /لیست مشترک در دور دوم انتخابات
  • عقل سیاسی باید مردم را به سمت بندگی خدا هدایت کند
  • «به افق فلسطین» به عبارتی برنامه جبهه فلسطین بود
  • لزوم توسعه خدمات کتابخانه‌ای در حاشیه شهرها و مناطق روستایی سنندج
  • لزوم دریافت شناسه یکتا برای فعالان اقتصادی
  • نشست جبهه مردمی ایران قوی با نامزد‌های دور دوم انتخابات برگزار شد
  • نشست شورای سیاستگذاری جبهه ایران قوی با نامزدهای دور دوم انتخابات