Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-25@15:46:44 GMT

تحویل موادمخدر به کارخانه‌های داروسازی

تاریخ انتشار: ۱۱ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۶۵۴۵۹۲

تحویل موادمخدر به کارخانه‌های داروسازی

ایسنا/همدانرئیس پلیس مبارزه با موادمخدر استان همدان گفت: بیش از ۴۵۰۰ کیلوگرم موادمخدر از ابتدای سال تا کنون در استان همدان کشف و ضبط شده است.

سرهنگ هادی قزوینه در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: به علت اشراف اطلاعاتی بالای پلیس مبارزه با موادمخدر استان همدان، تیمی از مأموران یک باند تهیه و توزیع موادمخدر را در حین جابه جایی در غرب کشور در نهاوند شناسایی و دستگیر کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه ارزش موادمخدر کشف شده چهار میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان برآورد شده است، افزود: افراد و اعضای حمل کننده این باند در سایر شهرستان ها نیز شناسایی و دستگیر شده اند.

رئیس پلیس مبارزه با موادمخدر استان همدان خاطرنشان کرد: چهار خودرو در این عملیات دستگیر شدند که سه خودرو اسکورت بوده و خودرو شاسی بلند سانتافه مأمور حمل مواد بوده است.

قزوینه با بیان اینکه همه افراد دستگیر شده سابقه دار و اغلب جوان و میانسال هستند، درباره سرنوشت مواد کشف شده گفت: موادمخدر کشف شده تحویل پلیس موادمخدر ناجا شد و از آنجا از طریق وزارت بهداشت به کارخانه های داروسازی تحویل داده می شود.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: کشف مواد مخدر استانی اجتماعی داروخانه وزارت بهداشت مواد مخدر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۶۵۴۵۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سرقت با پابند الکترونیکی؛ پلیس از راه رسید

آفتاب‌‌نیوز :

سارق سابقه‌دار و زورگیر خشنی که با پابند الکترونیکی قصد ارتکاب جرم و سرقت گوشی تلفن همراه یکی از شهروندان را داشت با اشراف اطلاعاتی پلیس دستگیر شد.

این متهم که در سوم فروردین پابند بر روی پایش نصب شده بود بعد از عملیات تعقیب و گریز و رسیدن مأموران با قمه به ماموران نیز حمله کرد، اما در نهایت دستگیر شد.

دیگر خبرها

  • مبارزه علیه سن مادر در ۲۸ هزار هکتار از اراضی شهرستان همدان
  • دستگیری هجده خرده فروش مواد مخدر در کیش
  • کشف بیش از ۴۴ کیلوگرم موادمخدر در مراغه
  • كشف بيش از ۴۴ کيلوگرم موادمخدر در مراغه
  • ۲۵ سمن برای مقابله با موادمخدر در قزوین فعال است
  • جمع‌آوری و دستگیری ۲۸ معتاد و خرده‌فروش موادمخدر در صومعه‌سرا
  • کشف ۲ کیلوگرم موادمخدر بلعی در ششتمد
  • سرقت با پابند الکترونیکی؛ پلیس از راه رسید
  • انهدام بیش از ۱۶۸۰ باند توزیع موادمخدر در سال ۱۴۰۲
  • آب شیرین‌کُن شناور راهکاری فناورانه برای مبارزه با خشکسالی