Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اقتصاد آنلاین»
2024-03-29@13:25:46 GMT

شرایط فروش کاپرا دوکابین اعلام شد

تاریخ انتشار: ۱۱ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۶۵۵۰۵۷

شرایط فروش کاپرا دوکابین اعلام شد

به گزارش اقتصادآنلاین، با هدف جلوگیری از ثبت نام واسطه ها و افزایش امکان ثبت نام برای مصرف کننده نهایی خودرو، شرکت بهمن موتور فیلترهایی را مطابق شروط مندرج در قواعد و ضوابط بخشنامه قرار داده است که در صورت ثبت نام مغایر با آن، ثبت نام مشتری از سوی شرکت بهمن موتور یکطرفه ابطال و وجه ایشان مسترد خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فروش صرفاً به صورت  اینترنتی و از طریق آدرس های ذیل قابل انجام می باشد:

http://Bahman.iranecar.com

 www.iranecar.com

قواعد و ضوابط مهم:

ثبت نام از طریق آدرس های فوق انجام و سایر مراحل (تشکیل پرونده، تحویل خودرو و مدارک، و غیره) در عاملیت انتخاب شده صورت می پذیرد. در این روش فروش، صلح به غیر امکانپذیر نمی باشد. مشتریان پس از ثبت نام در سایت فروش اینترنتی و واریز وجه قرارداد و انتخاب عاملیت، می بایست ظرف 72 ساعت کاری نسبت به تحویل مدارک خود به صورت کامل و صحیح مطابق دستورالعمل ها و آیین نامه های شرکت به نمایندگی محل تحویل(انتخابی در هنگام ثبت نام) اقدام نمایند. در صورت عدم رعایت این موضوع، شرکت مسئولیتی در تحویل خودرو در بازه متعهد شده نخواهد داشت. به موجب این روش فروش، مشتری مطلع و آگاه می گردد که می باید کلیه وجوه پرداختی را به صورت اینترنتی فقط در وجه شرکت بهمن موتور واریز و تحویل نماید. بدیهی است در صورت عدم رعایت این موضوع، بیعی فی مابین طرفین منعقد نشده و در نتیجه شرکت هیچگونه مسئولیتی در قبال متقاضی نخواهد داشت. در صورتیکه اطلاعات وارد شده مشتریان، ناقص و یا فاقد صحت باشد و یا به هر دلیلی وجوه پرداختی به صورت کامل و مطابق بخشنامه نباشد، شرکت بهمن موتور تعهدی در خصوص واگذاری خودرو نخواهد داشت و مجاز به ابطال قرارداد بصورت یکطرفه و عودت وجه به حساب مبدا خواهد بود. با توجه به اینکه احتمال دارد، برخی از کارت های بانکی دارای سقف پرداخت باشند، لازم است تا پیش از اقدام به ثبت نام، از افزایش سقف پرداخت کارت بانکی خود اطمینان حاصل نمایند.

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: خودرو گروه بهمن پیش فروش خودرو بهمن موتور پیش خرید خودرو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۶۵۵۰۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زمان تحویل کارت‌های سوخت از یک ماه به یک هفته کاهش می‌یابد

آقای جلیل سالاری­ معاون وزیر نفت و مدیرعامل شرکت ملی ­پالایش و پخش فرآورده‌های نفتی در گفت‌وگوی اختصاصی با خبرنگار خبرگزاری صداوسیما، با بیان این که هم اکنون زمان تحویل هر کارت سوخت کمتر از یک ماه است، ­گفت: امسال برنامه داریم که زمان تحویل کارت‌های سوخت را به یک هفته کاهش دهیم.

وی افزود: برای تحقق این امر، نیاز است که شرکت پژوهش و توسعه ناجی با وزارت نفت همکاری کند تا فرآیند نام نویسی کارت سوخت هم الکترونیکی شود.

این مقام مسئول با اشاره به الزامی شدن استفاده از کارت‌های سوخت شخصی در­قانون بودجه سال ۱۴۰۲ که در قانون بودجه امسال نیز تکرار شده، ­ادامه داد: با توجه به این که بین استفاده از کارت سوخت شخصی و کارت سوخت جایگاه داران تفاوتی وجود ندارد، مردم ترجیح می‌دهند که ۶۰ لیتر سهمیه هزار و ۵۰۰ تومانی را در کارت‌های سوخت شخصی خود ذخیره کرده و کارت سوخت جایگاه‌ها استفاده کنند.

وی با اشاره به این که هر کارت سوخت شخصی، ماهانه ۶۰ لیتر سهمیه هزار و ۵۰۰ تومانی و ۱۰۰ لیتر اعتبار سه هزار تومانی دارد، ­افزود: درخواست ما این است که مردم در استفاده از کارت‌های سوخت شخصی همراهی کنند؛ زیرا، هدف‌گذاری برای کارت‌های جایگاه‌ها این است که در شرایط اضطرار مورد استفاده قرار بگیرند.

معاون وزیر نفت با اشاره به افزایش تردد‌های جاده‌ای در ایام ­نوروز­ گفت: با توجه به کافی نبودن زیرساخت‌های حمل‌ونقل عمومی، تعداد کارت‌های اضطراری جایگاه‌داران را در ایام سفر افزایش داده‌ایم و به همین علت، چالش و مشکلی در حوزه سوخت‌رسانی نداشتیم.

وی در پاسخ به این مسئله که شرکت پژوهش و توسعه ناجی علت تأخیر در الکترونیکی شدن صدور کارت‌های سوخت را مسائل امنیتی ناشی از حمله سایبری به سامانه هوشمند سوخت می‌داند، گفت: شرایط ما آماده است؛ زیرا، خدمات صدور کارت سوخت ارتباطی به سامانه هوشمند سوخت ندارد.

آقای سالاری در پاسخ به این سوال که آیا تأییدیه پدافند غیرعامل در این باره دریافت شده؟، گفت: هماهنگی‌ها انجام شده، جلسات هم برگزار شده و امیدواریم که در ماه فعلی و ماه آینده، این فرآیند را به سمت مسیر اجرا ببریم.

دیگر خبرها

  • کاهش تحویل کارت‌های سوخت از یک ماه به یک هفته
  • کارت‌های سوخت، یک هفته‌ای صادر می‌شود
  • تحویل کارت‌های سوخت از یک ماه به یک هفته کاهش می‌یابد
  • تحویل کارت سوخت در ۱ هفته تا آخر اردیبهشت
  • زمان تحویل کارت‌های سوخت از یک ماه به یک هفته کاهش می‌یابد
  • گلایه رانندگان از وضعیت بد آزادراه زنجان - تبریز
  • تحویل یک بهله پرنده شکاری به محیط زیست شهرستان ترکمن
  • کشف سیگار خارجی قاچاق در آمل
  • عجیب‌ترین خودروهای تاریخ AMG، از میتسوبیشی گالانت تا A کلاس دو موتوره (+عکس)
  • تبریزگردی با اتوبوس‌های اسنا در ایام نوروز