Web Analytics Made Easy - Statcounter

مسابقات مچ اندازی قهرمانی باشگاه‌های کشور بهمن ماه سال جاری به میزبانی مشهد برگزار خواهدشد.

به گزارش قدس آنلاین و به نقل پایگاه خبری اداره کل ورزش و جوانان خراسان رضوی، بنا بر اعلام فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام ایران، بخشنامه برگزاری دومین دوره مسابقات مچ اندازی قهرمانی باشگاه‌های کشور و انتخابی تیم ملی از 1 تا 4 بهمن‌ماه به میزبانی مشهد برگزار خواهدشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
این مسابقات طبق قوانین فدراسیون آسیایی توسط هیأت بدنسازی و پرورش اندام خراسان رضوی در چهار گروه سنی جوانان، امید، بزرگسالان (دست چپ و راست) و همچنین پیشکسوتان برپا خواهدشد.

در این دوره از مسابقات از نفرات برتر در هر بخش تجلیل خواهد شد و برترین‌ها در قالب تیم ملی کشورمان به مسابقات آسیایی 2020 اعزام خواهند شد.

مسابقات استانی این رشته ورزشی در خراسان رضوی جهت انتخاب تیم استان پیش از برگزاری این رقابت‌ها برگزار می‌شود.

انتهای پیام

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: مسابقات مچ اندازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۶۵۵۳۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نمایندگان خراسان رضوی دراردوی آماده سازی تیم ملی والیبال ناشنوایان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی،بنا به دعوت فدراسبون ورزشهای ناشنوایان و با توجه در پیش بودن مسابقات جهانی والیبال ۲۰۲۴به میزبانی کشور ژاپن ۹ نفر از ورزشکاران خراسان رضوی به اردوی اول که به میزبانی استان تهران برگزار می‌شود دعوت شدند.

 جواد غفوری ابوالفضل علی نژاد سینا صانعی محمدرضا کریمیان وحید طالبی صادق اشجعی فرید عریض محسنی سجاد انبوزن سید مهدی موسوی9والیبالیست استان هستند که به اغردوی تیم ملی دعوت شدند.

دیگر خبرها

  • ثبت نام ۱۶۱۸ نفر در آزمون نوزدهمین دوره اعطای مدرک تحصیلی به حافظان قرآن کریم
  • نمایندگان خراسان رضوی دراردوی آماده سازی تیم ملی والیبال ناشنوایان
  • سه شهر میزبان جام جهانی 2024 فوتسال
  • شهرهای میزبان جام جهانی ۲۰۲۴ فوتسال معرفی شدند
  • برگزاری دوره های سواد رسانه برای کاهش آسیبهای فضای مجازی
  • بنگاه داری بانکها از آفات بزرگ مسکن کشور است
  • برگزاری دومین دوره جایزه معماری میرحیدر به میزبانی دانشگاه شهید باهنر
  • برگزاری دوره آموزشی زیست عفیفانه در مشهد
  • انقلابی ماندن در گرو تداوم فرهنگ دفاع مقدس است
  • برگزاری دوره آموزشی خبرنویسی و سواد رسانه به میزبانی صومعه سرا