Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرمانده کل سپاه با تاکید بر اینکه جزئیات فروپاشی شبکه سست و عنکبوتی آمدنیوز به اطلاع مردم خواهد رسید، گفت: اعلام جزئیات این عملیات باید به نقطه ای برسد که برای مردم جذابیت داشته باشد.

سرلشکر حسین سلامی فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در خصوص اعلام جزییات و پشت پرده دستگیری روح الله زم سرشبکه رسانه معاند آمدنیوز، اظهار داشت: طبیعی است که پیشرفت های ما در زمینه کشف شبکه‌ای که از طرف آمریکایی‌ها و انگلیسی و صهیونیست‌ها حمایت و سازماندهی می‌شد به آگاهی مردم خواهد رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیشتر بخوانید:   جزئیات بازداشت روح الله زم، سرشبکه آمدنیوز + تصاویر و ویدئو

وی افزود: این حق مردم است که درباره این رویداد بزرگ که در حقیقت فروپاشی یک شبکه بزرگ و پیچیده عملیات روانی است آگاهی داشته باشند. البته این شبکه به ظاهر پیچیده است اما فاقد استحکام است و مانند لانه عنکبوت است.

سرلشکر سلامی تاکید کرد: این شبکه هم یک شبکه عنکبوتی سست بود که فروپاشیده و انشاءالله جزئیات آن به اطلاع مردم خواهد رسید.

فرمانده کل سپاه در خصوص زمان و نحوه اعلام جزئیات این عملیات، گفت: به هر شکل باید به نقطه ای برسد که برای مردم جذابیت داشته باشد و گفتیم اطلاعات را جوری به مردم بدهند که تازگی داشته باشد./فارس

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۶۵۶۲۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مأموریت عمده بسیج مشارکت مردم و وصل کردن آنها به دستگاه‌های دولتی است

فرمانده سپاه صاحب‌الزمان (عج) استان اصفهان گفت: مأموریت عمده بسیج مشارکت مردم و وصل کردن مردم به دستگاه‌های دولتی است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، سردار مجتبی فدا صبح امروز _دوشنبه ششم فروردین _ در دیدار نوروزی با اصحاب رسانه ضمن تبریک به مناسبت سال جدید اظهار کرد: مقام معظم رهبری فرمودند هر چیزی در قالب هنر بیاید ماندگار می‌شود. اصفهان در سال ۷۵ کنگره داشت، دومین کنگره سراسری کشور بود که از آن کنگره آثار هنری‌اش باقی مانده است.

وی افزود: شهدایی که رفتند و شهید شدند کاری بزرگ‌تر از هنر کردند، کاری ماندگار که عزت و سربلندی ایران اسلامی است.

فدا تصریح کرد: نفوذ و تأثیر انقلاب اسلامی در منطقه ثمره خون شهداست شهیدانی که از همه اقشار و قومیت‌ها هستند.

فرمانده سپاه صاحب‌الزمان (عج) استان اصفهان عنوان داشت: مأموریت عمده بسیج مشارکت مردم و وصل کردن مردم به دستگاه‌های دولتی است.

وی با اشاره به این که مردم هر کجا به میدان آمدند دگرگون کردند، در جنگ، اربعین، کرونا، سیل، زلزله و اتفاقات مختلف آمدند و دگرگون کردند اظهار داشت: کنگره ملی شهدای اصفهان مردمی است و در نمایشگاهی که محضر رهبر معظم انقلاب ارائه می‌شود باید دستاوردهای کنگره برای مردم اصفهان و هنر اصفهان در زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا ارائه گردد.

فدا در ادامه افزود: مکان برگزاری اجلاسیه نهایی کنگره ملی شهدا هم در میدان تاریخی امام خمینی برگزار خواهد شد.

فرمانده سپاه صاحب‌الزمان (عج) استان اصفهان عنوان داشت: اصفهان استان اولین‌هاست، اولین شهری که حکومت نظامی بوده، اولین شهدای راه انقلاب، اولین استانی که به نسبت جمعیت بیشترین شهید را دارد، بیشترین شهید دانش‌آموز، روحانی، کارگر، کارمند و ورزشکار را دارد، اولین استانی است که شهید در بوسنی دارد (شهید رسانه)، اولین گروهی که در سال ۵۸ امام فرمود بروند جنگ، اصفهان است.

کد خبر 739182

دیگر خبرها

  • شبکه مدیران محله در استان قم تشکیل شد
  • اعلام تحریم‌های جدید آمریکا علیه سپاه، انصارالله و حزب الله/ مخالفت آمریکا با خط لوله گاز پاکستان و ایران/ اظهارات توهین آمیز بایدن درباره پوتین/ شهید و زخمی شدن ۴۰ تن در حمله آمریکا به «دیرالزور»
  • اعلام تحریم‌های جدید آمریکا علیه سپاه، انصارالله و حزب الله/ مخالفت آمریکا با خط لوله گاز پاکستان و ایران/ اظهارات توهین آمیز بایدن درباره پوتین/ شهید و زخمی شدن ۴۰ نفر در حمله آمریکا به «دیرالزور»
  • تحریم‌های جدید آمریکا علیه سپاه، انصارالله یمن  و حزب الله لبنان
  • برنامه جدید فرمانده سپاه در آستانه روز قدس
  • دیدار فرمانده سپاه شهدای آذربایجان غربی با حجت‌الاسلام کفیلویی
  • مأموریت عمده بسیج مشارکت مردم و وصل کردن آنها به دستگاه‌های دولتی است
  • همایش پیشکسوتان جبهه و جنگ در اراک برگزار می‌شود
  • تأکید بر تلاش مسئولان برای تحقق شعار سال
  • دیدار فرمانده سپاه بوکان با امام جمعه