Web Analytics Made Easy - Statcounter

آفتاب‌‌نیوز :

حسینعلی امیری در حاشیه بازدید از مهرانه زنجان در جمع خبرنگاران، با اشاره به این‌که مجموعه مهرانه یکی از مجموعه‌های خوب زنجان است، اظهار کرد: از مهم‌ترین ویژگی‌های این مجموعه، خیریه بودن و اداره مجموعه توسط خود مردم است.

وی با اشاره به این‌که خدمات انجمن خیریه مهرانه به بیماران سرطانی که افراد کاملاً شایسته خدمت هستند ارائه می‌شود، ادامه داد: سطح خدمات ارائه شده در این مجموعه و تسهیلاتی که برای بیماران و خانواده‌های آن‌ها در نظر گرفته شده، بسیار مطلوب است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تصریح کرد: فعالیت مهرانه در زنجان حکایت از اعتقادات، تدین، انسان‌دوستی، شرافت، مسئولیت‌پذیری و نجابت مردم زنجان است.

این مسئول با اشاره به ابراز رضایت از حمایت‌های دولتی در حوزه بیمه، تصریح کرد: یکی از مهم‌ترین مشکلات این مجموعه، نبود دارو ناشی از تحریم‌های ظالمانه است.

امیری با اشاره به این که ادعای آمریکا درباره عدم تحریم دارویی ایران کاملا بی‌اساس است، بیان کرد: ما شاهد این هستیم که به خاطر تحریم‌های دارویی تعدادی از بیماران با مشکلات اساسی مواجه شده‌اند.

منبع: خبرگزاری ایسنا

منبع: آفتاب

کلیدواژه: تحریم دارویی حسینعلی امیری تحریم های آمریکا علیه ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۶۵۶۸۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دروغ بایدن: راننده ۱۸ چرخ بودم!

   به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما؛ شبکه تلویزیونی فاکس نیوز در مطلبی به اظهارات اخیر جو بایدن رئیس جمهور آمریکا درباره زندگی گذشته اش پرداخت که رسانه‌های وابسته به جریان جمهوریخواه می‌گویند با دروغپردازی همراه است.
رئیس جمهور بایدن ادعای دوران رقابت‌های انتخاباتی اش را بار دیگر تکرار کرد مبنی بر اینکه راننده ۱۸ چرخ بود. این یک دروغ بزرگ است! او دیروز در فلوریدا این حرف‌ها را زد.
اما بسیاری از انجمن‌های رانندگان، این حرف را رد کرده اند و گفته اند هیچ مدرکی وجود ندارد مبنی بر اینکه بایدن با ۱۸ چرخ رانندگی کرده باشد. چندین ادعای دیگر که بایدن در گذشته نیز گفته بود، رد شده است. بیاید به این ادعا‌ها نگاهی بیاندازیم.
بایدن قبلا گفته بود‌: دایی من که اسمش بوسی آمبروس فینگان بود خلبان هواپیما‌های تک موتوره بود که از آن برای شناسایی در مناطق جنگی استفاده می‌شد. او در گینه جدید هدف گلوله قرار گرفت و هرگز جسد او را پیدا نکردند، زیرا در آن بخش از گینه جدید، آدم خوار‌های زیادی وجود داشتند.
وی همچنین مدعی شده بود: من هم مثل بسیاری از افرادی که در این جمع حضور دارند، اولین نفری در خانواده ام بود که به دانشگاه رفتم. می‌دیدم که پدرم برای کمک به ادامه تحصیل من چقدر به سختی افتاد و اینکه همه بچه هایش درس بخوانند.
ادعا‌های بایدن را رد کرده اند. بایدن ادعای خود درباره راننده ۱۸ چرخ را در سال ۲۰۲۱ بیان کرد. اما بررسی‌ها نشان می‌دهد نزدیکترین تجربه او درباره هجده چرخ، در سال ۱۹۷۳ بوده است و آن زمانی بود که در مقام سناتور یک تراکتور را در مسیر دلاوار تا اوهایو راند. اگر اینطور باشد که بایدن می‌گوید من هم می‌توانم بگویم که چندین هواپیمای ۷۴۷ را در پرواز‌های بین المللی هدایت کرده ام!

دیگر خبرها

  • دروغ بایدن: راننده ۱۸ چرخ بودم!
  • ایران امروز کشوری پیشرفته است / تهدیدها و تحریم‌ها ملت ایران را متوقف نکرده است
  • ادعای اردوغان: دیگر تجارت گسترده گذشته با اسرائیل را نداریم
  • معاون پارلمانی رئیس‌جمهور: دولت آماده تعامل با مجلس جدید است/ امیدواریم برخی لوایح در همین مجلس تصویب شوند
  • واکنش ایران به ادعای آمریکا علیه اشخاص و شرکت‌های ایرانی درباره فعالیت‌های سایبری
  • حسینی: اینکه عده‌ای مطرح می‌کنند شنبه‌ها تعطیل باشد، جای تعجب دارد + فیلم
  • حسینی: در حال آماده شدن برای تعامل بیشتر با مجلس آینده هستیم
  • خبرگزاری آمریکایی: احتمالاً بایدن تحریم‌های نفتی ایران را اجرا نخواهد کرد
  • تأکید قاطع «مادورو» بر مخالفت با قیمومیت آمریکا و تحریم‌های جدید
  • ابعاد مهم سفر رئیس‌جمهور به اسلام آباد