Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-24@10:07:10 GMT

مهاجمان لیگ برتری زیر خط فقر گلزنی

تاریخ انتشار: ۱۱ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۶۵۶۹۳۴

مهاجمان لیگ برتری زیر خط فقر گلزنی

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، پرونده بازی‌های هفته نهم لیگ برتر در حالی روز گذشته بسته شد که در ۸ مسابقه ۱۰ گل به ثمر رسید و ۵ بازی هم با تساوی بدون گل به پایان رسید. کم گل بودن مسابقات و فقر گلزنی در لیگ برتر برای فوتبال ایران  زیبنده نیست و به ضرر تیم ملی است.

فقر گلزنی در لیگ برتر به عوامل مختلفی بستگی دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حیدری: فقر گلزنی در لیگ برتر ادامه دار نیست 

 سپهر حیدری پیشکسوت فوتبال  درباره فقر گلزنی و تعداد تساوی‌های زیاد در لیگ برتر گفت: حساسیت بازی‌ها باعث شده که تیم‌ها محتاط بازی کنند. مربیان که جایگاه خود را متزلزل می‌بینند سعی می‌کنند که تیمشان را با احتیاط روانه مسابقات کنند. تیم‌ها نسبت به یکدیگر شناخت پیدا کرده اند و سخت به هم امتیاز می‌دهند. به نظرم این موضوع ادامه دار نیست و شاهد  بازی‌های متفاوت در هفته‌های بعد خواهیم بود.

درخشان: فقر تاکنیکی در کاهش گل‌ها تاثیر گذار است 

حمید درخشان کارشناس فوتبال گفت: طبیعی است که گلزنی در فوتبال فرمول تخصصی خود را دارد و نوع گلزنی ذاتی و تخصصی است. برخی از بازیکنان گلزنی در ذاتشان است. علاوه بر این بازیکنان باید با یکدیگر هماهنگ شوند تا شاهد یک گلزن تمام عیار در تیم‌ها باشیم. هافبک‌ها در تیم‌ها می‌توانند به مهاجمان کمک کنند تا آن‌ها را در موقعیت گلزنی قرار بدهند. خلاقیت بازیکن در امر گلزنی موثر است و مهاجم باید چارچوب شناس باشد  تا بتواند گل بزند.

بیشتر بخوانید: ترین‌های هفته نهم لیگ برتر/ استراماچونی و استقلالی‌ها عنوان‌های برتر را درو کردند

درخشان  ادامه داد: یک تیم از لحاظ تاکنیکی باید آن قدر مهارت داشته باشد که  برای مهاجمانشان موقعیت گلزنی ایجاد کند. در حال حاضر تعداد موقعیت‌های گلزنی در بازی‌ها کم است و تیم‌ها بیشتر روی ضربات ایستگاهی موقعیت ایجاد می‌کنند. متاسفانه فقر تاکنیکی در تیم‌ها شاهد هستیم و این باعث شده که تیم‌ها روی اشتباهات گل بزنند. به هر حال همه این موارد باعث شده که گل‌های کمی در لیگ برتر زده شود.

پیشکسوت فوتبال درباره اینکه بازی محتاطانه تیم‌ها در تساوی‌ها تاثیر ندارد، گفت:  اگر تیمی برنامه تاکنیکی منظمی داشته باشد و ترس از شکست نداشته باشد به طور حتم شاهد زدن گل در بازی‌ها هستیم، اما برخی از تیم‌ها بسته بازی می‌کنند و بازی محتاطانه را در دستور کار خود قرار می‌دهند و همه این مسائل برای فوتبال کشورمان مضر است و باعث می‌شود که فوتبال ما رشد و پیشرفت نکند.

او درباره راهکارش برای افزایش گلزنی در بازی‌های لیگ برتر گفت: تیم‌ها باید تاکنیک خود را توسعه بدهند و به صورت تخصصی با فوروارد‌های خود کار کنند تا آن‌ها از ۲ فرصت گلزنی یک گل بزنند و هافبک‌ها هم بتوانند برای مهاجمان فرصت گلزنی ایجاد کنند.

بیشتر بخوانید: تراکتور ۲ - استقلال ۴/ دیاباته ستاره آبی پوشان در تبریز/ سرخپوشان به صدر نرسیدند

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اخبار ورزشی لیگ برتر فوتبال فدراسیون فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۶۵۶۹۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازی آلومینیوم و پرسپولیس با حضور تماشاگر

دبیر هیئت فوتبال استان مرکزی، گفت: بازی آلومینیوم اراک و پرسپولیس تهران در جام حذفی با حضور تماشاگر برگزار خواهد شد. - اخبار استانها -

محسن صادقی در گفت‌و‌گو با خبرنگار تسنیم در اراک، با اشاره به برگزاری بازی پرسپولیس تهران و آلومینیوم اراک در جام حذفی فوتبال کشور، اظهار داشت: بر اساس رای کمیته انضباطی تیم فوتبال آلومینیوم اراک در یک بازی لیگ برتر از حضور تماشاگران محروم بوده و بازی بدون حضور تماشاگر برگزار خواهد شد.

وی افزود: با این حال بازی آلومینیوم اراک در روز جمعه هفتم اردیبهشت‌ماه در جام حذفی مقابل تیم فوتبال پرسپولیس تهران با حضور تماشاگران در ورزشگاه امام خمینی(ره) اراک برگزار خواهد شد.

دبیر هیئت فوتبال استان مرکزی، عنوان کرد: با این حال از حیث رای کمیته انضباطی فوتبال کشور، بازی بعد تیم آلومینیوم اراک در لیگ برتر فوتبال کشور بدون حضور تماشاگر خواهد بود و این تیم در لیگ برتر از همراهی تماشاگرانش محروم خواهد بود.

انتهای پیام/711/

دیگر خبرها

  • بازی آلومینیوم و پرسپولیس با حضور تماشاگر
  • فوتبالیست لیگ‌برتری که در ۷سال فقط یک‌دقیقه بازی و تمدید کرده! / چرا هیچ سرمربی و مدیرعاملی جرات حذف او را ندارد؟ / آقای تاج، فساد واضح همین است
  • مطلق‌زاده: فوتبال برای مسئولان خوزستان مهم نیست
  • تمجید ویژه ده‌روسی از آزمون پس از گلزنی
  • مهاجمان پرسپولیس می‌روند و پوشکاش می‌شوند!
  • ده‌روسی: آزمون با دیگر مهاجمان ما متفاوت است
  • برتری ۴ گله شباب الاهلی در شب گلزنی عزت‌اللهی و پاس گل قایدی
  • برتری ۴ گله شباب الاهلی در شب گلزنی عزت‌اللهی و پاس گل قائدی
  • هفته ۲۴ لیگ برتر فوتبال؛ برتری خانگی ذوب آهن مقابل آلومینیوم
  • آمار موفق مهاجم ملوان مقابل تیم های مدعی لیگ برتر