Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- کمیته انضباطی فدراسیون کشتی با مربیان خاطی در رقابت‌های کشتی آزاد نونهالان (استعداد‌های برتر ورزشی) در همدان برخورد کرد. تاریخ انتشار: 17:36 - 11 آبان 1398 - کد خبر: ۵۶۴۰۸۱

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری میزان و به نقل از روابط عمومی فدراسیون کشتی، جواداله قدمی رئیس کمیته انضباطی با تأیید این خبر گفت: علی آرین از لرستان، عباس لایقی از چهارمحال و بختیاری و هاشم صباغی از فارس ۳ مربی خاطی در رقابت‌های کشتی آزاد نونهالان در همدان به دلیل کاهش بیش از حد وزن کشتی گیران خود، جریمه شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: با وجود تأکید رئیس فدراسیون کشتی مبنی بر عدم کاهش وزن کشتی‌گیران در این مسابقات به دلیل آسیب‌های جدی آن، این مربیان نسبت به کاهش بیش از حد کشتی‌گیران نونهال خود اقدام کرده بودند که از سوی کمیته انضباطی فدراسیون به مدت ۳ ماه محرومیت از مربیگری به حالت تعلیق محکوم شدند. همچنین از مربیان خاطی تعهد کتبی گرفته شد و در صورت تکرار این موضوع از سوی ایشان، برخورد بسیار قاطعی با آنها انجام خواهد گرفت.

قدمی خاطرنشان کرد: محمدتقی ساربان‌فرد از اصفهان، یعقوب نبوی از مازندران، امین قلخانی ازکرمانشاه و ادریس صیادی از کردستان ۴ مربی خاطی دیگر در این مسابقات نیز به جلسه آتی این کمیته دعوت شدند.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: فدراسیون کشتی کشتی آزاد میزان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۶۵۷۲۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لحظات چاقوکشی در مسابقات کشتی نونهالان!

تعداد بازدید : 0 کد ویدیو دانلود فیلم اصلی کیفیت 480 بازدید 20 ویدیویی از درگیری و چاقوکشی در مسابقات کشتی نونهالان مازندران در فضای مجازی منتشر شده است. به نظر می‌آید این بزرگ‌ترها که در ویدیو در حال چاقوکشی هستند، الگوهای خوبی برای دوبنده پوشان کم سن و سالی که در این مسابقات روی تشک کشتی رفته‌اند، نیستند. این لحظات تلخ را می‌بینید.

دیگر خبرها

  • لحظات چاقوکشی در مسابقات کشتی نونهالان!
  • اتفاق باورنکردنی؛ چاقوکشی مربیان در کشتی نونهالان! + ویدیو
  • فدراسیون کاراته سال پرترافیکی دارد؛ از مسابقات آسیایی تا رقابت‌های قهرمانی جهان
  • فدراسیون کاراته سال بسیار پرترافیکی دارد؛ از مسابقات آسیایی تا رقابت‌های قهرمانی جهان
  • حکم انضباطی هاشمی نسب صادر شد/ مصاحبه مربی استقلال دردسر ساز شد!
  • مربی استقلال جریمه شد
  • مربی استقلال به خاطر مصاحبه جریمه شد
  • هاشمی‌نسب ۵۰ میلیون تومان جریمه شد
  • محکومیت سپاهان و شمس آذر از سوی کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال
  • اعتراض پرسپولیس در استیناف رد شد؛ سرخپوشان 51 میلیون جریمه شدند