Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، براساس اعلام روابط عمومی دانشگاه پیام نور کرمان، در تیم داوری این دوره از مسابقات ۱۹ داور بین‌المللی و کشوری در دو بخش بانوان و آقایان حضور دارند و طی سه روز به قضاوت رقابت‌های این دوره از مسابقات می‌پردازند.
بر پایه این گزارش، در بخش آقایان، سیدمحسن موسوی‌بلده، احمد ابوالقاسمی، صالح اطهری‌فرد، عباس امام‌جمعه، سعید رحمانی، مجید طالبی‌زاده، سیدعلی موسوی، هاشم سلطانی‌نژاد، شاه‌نظری، فیاض به عنوان هیئت داوران این دوره از مسابقات معرفی شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


همچنین در بخش بانوان نیز شهین ملکوتیان، راضیه جمالی، نجات صحاف، الهام ماندگارمهر، الهام سلطانی‌نژاد، اعظم الوندی، معصومه عباسی‌نظری، فاطمه عبدلی و حمیده کجملیان به عنوان داوران این دوره معرفی شده‌اند.
بنا بر اعلام روابط عمومی دانشگاه پیام نور کرمان، بیست و سومین دوره جشنواره قرآن و عترت دانشگاه پیام نور در بخش‌های آوایی، معارفی، پژوهشی، ادبی، هنری و فناوری و در ۳۴ رشته برگزار می‌شود که بسیاری از بخش‌های این مسابقات تا پیش از این برگزار شده و در مرحله کشوری این جشنواره فقط از برگزیدگان آن بخش‌ها تجلیل خواهد شد.
بخش آوایی این مسابقات، که طی روز‌های ۱۲ تا ۱۴ آبان‌ماه برگزار می‌شود، شامل رشته‌های قرائت تحقیق، قرائت ترتیل، حفظ پنج جزء، حفظ ۱۰ جزء، حفظ ۲۰ جزء، حفظ کل، دعا و مناجات‌خوانی، اذان و تواشیح و هم‌خوانی قرآن کریم است.

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: قرآنی داوری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۶۵۷۴۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مسابقات قرآنی دانش آموزان دلیجان

آخرین مرحله مسابقات منطقه‌ای قران، عترت ونماز در ۴رشته حفظ، قرائت تقلیدی ومداحی و احکام نماز با رقابت ۶۵نفر از منتخبین مدارس ابتدایی دخترانه دوره دوم، در مسجدالنبی (مسجد مسر) برگزار شد.

حجت الاسلام غفوری امام جمعه دلیجان باحضور در مسجد مسر و بازدیداز این مسابقات اجرای این برنامه‌ها را در گسترش فرهنگ قرآنی درجامعه بویژه نسل جدید موثر دانست. امام جمعه دلیجان درپایان از برگزارکنندگان این مسابقات قدردانی کرد.

درمرحله اول مسابقات منطقه‌ای قران، عترت ونماز در سه رشته حفظ، قرائت تقلیدی و اذان حدود ۷۰نفر از منتخبین مدارس ابتدایی پسرانه دوره اول به رقابت پرداختند.

منتخبین این مسابقات‌ها به مرحله استانی راه یافتند.

باشگاه خبرنگاران جوان مرکزی اراک

دیگر خبرها

  • «انعکاس شیطان» آماده نمایش شد/ حضور «پیام خصوصی» در کانادا
  • قضاوت ۲ داور ایرانی در مسابقات تکواندو قهرمانی آسیا
  • نوزدهمین دوره مسابقات قرآنی مرحله استانی در اسفراین برگزار شد
  • جشنواره قرآنی «حیات» در مشهد برگزار می‌شود
  • الفت با مفاهیم غنی قرآنی از آسیب‌های مدرن اجتماعی جلوگیری می‌کند  
  • اختتامیه نخستین دوره مسابقات فرهنگی، قرآنی مسطورا در شهرستان خواف
  • قضاوت دو داور ایران در مسابقات تکواندو قهرمانی آسیا
  • مسابقات قرآنی دانش آموزان دلیجان
  • نایب قهرمانی دانشگاه آزاد یادگار امام(ره) در مسابقات بین‌المللی ربوکاپ آزاد
  • ۲ مقام Best design مسابقات بین‌المللی ربوکاپ به دانشگاه آزاد یزد رسید