Web Analytics Made Easy - Statcounter

تیم کشتی آزاد «تا ثبت جهانی توس» برای دو مصاف سنگین خود در هفته جاری با آرسن هاروتونیان ارمنستانی قرارداد بست. ۱۱ آبان ۱۳۹۸ - ۱۸:۳۵ ورزشی کشتی و وزنه برداری نظرات - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، نماینده استان خراسان رضوی که به دلیل عضویت سه کشتی‌گیرش در تیم آزاد امید، در هفته سوم لیگ برتر مبارزه‌اش با رعد ستارگان به تعویق افتاد، این هفته باید علاوه بر این تیم،‌ در مشهد به مصاف تیم دانشگاه آزاد اسلامی نیز برود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در همین راستا این تیم که در مبارزه هفته اولش با تیم دانشگاه آزاد اسلامی از جبرئیل حسن‌اف آذربایجانی استفاده کرده بود، امروز نیز با آرسن هاروتونیان ارمنستاتی قرارداد بست که در یکی از اوزان پایین این تیم را در ادامه رقابت‌های لیگ برتر همراهی کند.

این کشتی‌گیر ارمنی چند روز پیش در رقابت‌های امیدهای جهان، با نتیجه 13 بر 6 محمدباقر یخ‌کشی را شکست داد که با توجه به شکست این کشتی‌گیر ارمنستانی در مرحله نیمه نهایی مقابل حریف هندی، یخکشی بدون مدال از دور رقابت‌ها کنار رفت.

کشتی آزاد زیر 23 سال جهان| یخکشی، نخودی، قاسم‌پور و زارع به مرحله یک چهارم نهایی راه یافتند

انتهای پیام/

R39383/P/S3,29/CT12 واژه های کاربردی مرتبط تیم ملی کشتی آزاد کشتی ایران

منبع: تسنیم

کلیدواژه: تیم ملی کشتی آزاد کشتی ایران تیم ملی کشتی آزاد کشتی ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۶۵۷۷۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مروری بر چند خبر کوتاه از ورزش قزوین

ایسنا/قزوین شناخت تیم‌های برتر مسابقات کشتی آزاد و فرنگی نونهالان قزوین، فوتسالیست قزوینی در تیم لیگ برتری مس سونگون و قهرمانی رکابزن قزوینی در رقابت‌های کوهستان بانوان اهم اخبار امروز ایسنا از ورزش قزوین است.

در رقابت‌های کشتی آزاد قزوین بر سکوی قهرمانی ایستاد و الوند و تاکستان هم دوم و سوم‌ شدند. در مسابقات کشتی فرنگی هم تیم‌های قزوین، آبیک و  محمدیه صاحب عناوین اول تا سوم شدند.

در مسابقات کشتی آزاد و فرنگی نونهالان استان ۱۲۰ کشتی‌گیر در خانه کشتی قزوین با هم رقابت کردند. نفرات برتر این رقابت‌ها دهم تا چهاردهم اردیبهشت ماه عازم تهران محل برگزاری مسابقات کشتی آزاد و فرنگی قهرمانی کشور می‌شوند.

فوتسالیست قزوینی در تیم لیگ برتری مس سونگون

به گزارش ایسنا، «محمد نجف‌زنگی» فوتسالیست قزوینی فصل گذشته گهر زمین سیرجان به تیم مس سونگون ورزقان پیوست. نجف زنگی سابقه بازی در تیم‌های لیگ برتری و اردوهای ملی را در کارنامه دارد.

قهرمانی رکابزن قزوینی در رقابت‌های کوهستان بانوان
 
«ستایش قلی‌پور» در رقابت‌های کراس کانتری دوچرخه کوهستان جوانان بر سکوی نخست ایستاد. «طاهره پورحیدری» نایب رئیس هئیت دوچرخه سواری استان هم سرداور قزوینی این رقابت‌ها بود.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • مروری بر چند خبر کوتاه از ورزش قزوین
  • باخت تیلور بار روانی را از تیم ملی کشتی کم کرد
  • تکلیف سهمیه جام‌جهانی در صورت صعود ازبک/ احتمال برگزاری دو فینال
  • روایت کشتی‌گیر ایرانی از مبارزه‌اش با برنده دیوید تیلور
  • دعوت کشتی گیر کردستانی به اردوی تیم ملی
  • مسابقه آلومینیوم اراک و پرسپولیس با حضور تماشاگر برگزار می شود
  • داوران معروف UWW محروم شدند، برنده کشتی جنجالی عوض نشد
  • شكست زن هشتم دارت جهان برابر دختر ايرانى
  • ببینید | تداوم برد‌های تیم ملی فوتسال ایران با شکست کویت
  • تیلور را خودی‌ها زدند | تیلور در المپیک نیست، یزدانی هست؟