Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-24@05:24:26 GMT

فرجی: چم‌ و خم شهرقدس را بلدم، مناسب فوتبال نیست!

تاریخ انتشار: ۱۱ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۶۵۸۰۳۵

فرجی: چم‌ و خم شهرقدس را بلدم، مناسب فوتبال نیست!

هافبک شهرخودرو مشهد گفت: من دو سال سابقه بازی در زمین شهرقدس را دارم و می‌توانم به جرات بگویم این زمین برای فوتبال بازی کردن به درد هیچ تیمی نمی‌خورد.

به گزارش "ورزش سه"، فرشاد فرجی پس از تساوی شهرخودرو مقابل سایپا در انتقاد از وضعیت ناهموار زمین ورزشگاه شهرقدس به خبرنگار ما گفت: من شش سال پیش زمانی که در راه‌آهن بودم، دو سال پیاپی در زمین شهر قدس بازی کرده‌ام و چم و خم آن را خوب می‌شناسم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این زمین در بهار و تابستان بد نیست ولی به خاطرشیب زیادی که در گوشه‌ها دارد، در سایر فصول به شدت نرم می‌شود تا در حالت عادی زمین سنگین شود.

 

وی با مقایسه بازی ابتدایی لیگ شهرخودرو برابر پیکان با بازی اخیر این تیم با سایپا در شهرقدس گفت: بارش باران و انجام بازی لیگ یک در روز قبل از بازی ما، باعث شده بود که تفاوت این زمین با گذشته از زمین تا آسمان شود. مثل زمین‌های شمال، گل بالا آمده بود و شما به وضوح می‌دیدید که شورت بازیکنان بعد از تکل‌ها گلی می‌شد. در چنین زمینی هرگز نتوانستیم در مسافت زیاد پا به توپ شویم چرا که شما باید بیشتر از نگاه کردن به محیط، حواستان به توپ باشد که از پایتان جدا نشود.

هافبک شهرخودرو با تاکید بر اینکه انتخاب این زمین برای بازی شهرخودرو عمدی بوده است، ادامه داد: با حرفه ای تر شدن لیگ حالا دیگر حتی در لیگ پایین تر هم در چنین زمینی بازی نمی‌کنند، اما این اتفاق را برای ما رقم زدند تا با وجود اینکه خلق موقعیت هم کردیم و خطرساز هم ظاهر شدیم اما در نهایت سه امتیاز از دستمان برود که واقعا ناراحت کننده بود.

فرجی به اعتراضات بازیکنان دو تیم به داور بازی اشاره کرده و گفت: به نظر من داور بسیار جوانی که برای این بازی انتخاب کرده بودند نتوانست روی بازی مسلط باشد چون این بازی برای این داور سنگین بود و کنترل بازی از دستش در رفته بود. ما از اول فصل به داوری اعتراضی نداشتیم و نداریم اما کاش کمیته داوران دقت بیشتری کند و وسواس بیشتری به خرج دهد چون ما امسال انگیزه‌های بیشتری داریم و تک تک امتیازات برای ما مهم هستند و شاید یک اشتباه سرنوشت تیم ما را عوض کند.

 

هافبک گلزن شهرخودرو در خاتمه تمام بازی‌های این فصل شهرخودرو را دشوار نامید و در این باره گفت: اینکه برخی می گویند بازی های سخت ما شروع نشده حرف سنجیده‌ای نیست چون در لیگ ایران بازی سخت و آسان نداریم. ما بازی با پیکان را بردیم و همان تیم شش گل به ماشین‌سازی‌ای زد که استقلال را برده. ذوب‌آهن بهترین تیم آسیایی پارسال بود اما در خانه‌اش پیروز شدیم. نتیجه اینکه تمام بازی‌های امسال سخت است و همه تیم‌هایی که در کورس صعود هستند و نیستند برای خودشان می‌جنگند.

 

فرشاد فرجی شهر خودرو

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: فرشاد فرجی شهر خودرو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۶۵۸۰۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اقدامات مناسب برای کاهش مصرف پلاستیک انجام شود

به گزارش خبرنگار مهر، عبدالرحمن مرادزاده صبح یکشنبه در آئین تقدیر از پاکبانان شهر بوشهر با تقدیر از عملیات غرورآفرین وعده صادق اظهار کرد: در آینده نزدیک شاهد محو و دفن زباله‌ی متعفن و پسماند خطرناک اسرائیل منحوس در زباله دان تاریخ خواهیم بود و زمین از شر این رژیم جعلی، ناپاک و غده سرطانی رهایی پیدا می‌کند.

مدیرکل حفاظت محیط زیست استان بوشهر ضمن تشکر از فعالیت‌های پاکبانان در پاکسازی شهر از زباله و پسماند گفت: روز زمین فرصتی است که ما به تأثیر اقداماتمان بر این کره خاکی فکر کنیم و مشکلات زیست محیطی ایجاد شده بر آن را بررسی کرده و جهت رفع آنها تلاش کنیم.

وی ضمن برشمردن فجایع زیست محیطی موجود در زمین گفت: امروزه زمین با مشکل بزرگ زباله‌های پلاستیکی روبرو است و شعار جهانی این روز هم حاکی از اهمیت اقدام برای کاهش مصرف پلاستیک در زندگی بشر است.

در ادامه این مراسم شهردار بوشهر نیز با برشمردن وظایف شهرداری، عملکردی از اقدامات انجام شده در راستای مدیریت پسماندها و سایت دفن پسماند شهرداری بوشهر ارائه کرد.

در این مراسم که شهردار بندر بوشهر اعضای شورای شهر بوشهر و تنی چند از مسئولین محلی و دانش آموزان مدارس بوشهر، در کنار حافظان محیط زیست و همکاران اداره کل حفاظت محیط زیست استان بوشهر حضور داشتند، ضمن پاکسازی ساحل شهر بوشهر از پاکبانان نمونه تقدیر به عمل آمد.

کد خبر 6085073

دیگر خبرها

  • علی نعمتی: جواب استقلالی‌ها را در زمین می‌دهیم
  • اوسمار: در فوتبال ایران زیاد وقت تلف می‌کنید
  • سردار آزمون: من به وظیفه ام عمل کردم
  • حمودی: دعوای شخصی آقایان به شخصیت فوتبال خوزستان ضربه زد
  • لبخند مدافع پرسپولیس به نیمکت نشینی‌های ادامه دار!
  • حرف‌های خشن سرمربی تیم نفت مسجدسلیمان: مسئولان ورود کنند!
  • اختصاصی: واکاوی جنجالی‌ترین اتفاق روز فوتبال ایران
  • مدیرعامل استقلال خوزستان: در فضای مجازی به ما فحاشی کردند؛ ما زمین نداریم
  • اقدامات مناسب برای کاهش مصرف پلاستیک انجام شود
  • حرفهای خشن اشکش به پورموسوی: مسئولان ورود کنند!