Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-25@20:06:45 GMT

زنجانی‌ها علاقه‌مند به آموزش و علم هستند

تاریخ انتشار: ۱۱ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۶۵۸۵۰۵

زنجانی‌ها علاقه‌مند به آموزش و علم هستند

به گزارش خبرگزاری مهر، حسینعلی امیری عصر شنبه در حاشیه بازدید از مدرسه خیرساز دکتر حسینی شهر صائین‌قلعه، با اشاره به برنامه‌هایی که در سفر یک‌روزه خود به استان زنجان داشت، دیدار با سمن‌های فعال استان را یکی از این برنامه‌ها عنوان کرد و گفت: بی‌تردید سازمان‌های مردم‌نهاد فعال در استان، دغدغه‌هایی را مطرح کردند که این مشکلات به جد پیگیری خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اینکه علاقه‌مندی مردم زنجان به آموزش و علم را می‌توان از فعالیت‌هایی که در این بخش صورت می‌گیرد، به عینه مشاهده کرد، افزود: در سفر یک‌روزه به استان زنجان شاهد افتتاح چهار پروژه آموزشی به همت مسئولان و خیران استان بودیم که این خود بیانگر آن است که زنجانی‌ها مردمانی هستند که علاقه زیادی به علم‌آموزی و مسائل آموزشی دارند.

 معاون پارلمانی رئیس‌جمهور با یادآوری اینکه با افتتاح‌هایی که امروز در این استان انجام شد، می‌توان اذعان کرد که همه زیرساخت‌های حوزه آموزشی استان، مدرن هستند، ادامه داد: بی‌تردید امکاناتی که امروز در این مراکز آموزشی مشاهده کردیم، همگی بیانگر آن است که این مراکز از امکانات خوبی برخوردار است و همین امر باعث شده است که شور و نشاط خوبی در بین دانش‌آموزان و اولیای آن‌ها شکل گیرد.

امیری با تاکید بر اینکه افتتاح پروژه‌های آموزشی در این استان، حاکی از آن است که مردم این منطقه دست به دست هم داده‌اند تا دغدغه‌هایی که در عرصه آموزشی وجود دارد را از میان بردارند، اظهار کرد: حل و فصل همه این مشکلات باعث می‌شود که مسیر آموزش و علم‌آموزی در این استان، مسیر هموارتری باشد.

کد خبر 4761631

منبع: مهر

کلیدواژه: معاونت پارلمانی رئیس جمهور حسینعلی امیری وزارت آموزش و پرورش بوشهر بارش باران ایلام گرگان خطبه های نماز جمعه اربعین 98 شهرکرد مشهد پدافند غیرعامل سانحه تصادف قزوین بیرجند شهادت امام رضا ع اربعین حسینی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۶۵۸۵۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۵۵ ایثارگر زنجانی به سفر معنوی حج تمتع اعزام می‌شوند

عباس برزگر با اشاره به آمار نهایی سهمیه بگیران بنیاد شهید و امور ایثارگران زنجان گفت: ۵۵ نفر از جامعه ایثارگری در کاروان‌های حج تمتع ۱۴۰۳ در قالب کاروان‌های مختلف اعلامی سازمان حج و زیارت ثبت نام کرده اند.

وی اظهار داشت: سهمیه اعزام به حج تمتع به والدین، همسر و فرزندان شهدا، کلیه جانبازان و آزادگان و همسران ایشان به ترتیب اولویت اعلامی از سوی مرکز تخصیص پیدا کرده است.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان زنجان ادامه داد: بهره‌مندی جامعه ایثارگری از برکات سفر حج و جلب رضایتمندی خانواده‌های معظم شاهد و ایثارگر از مهمترین اهداف اعزام آنها به حج تمتع است.

طبق برنامه ریزی انجام گرفته یک هزار و ۳۹۸ زائر در قالب سه پرواز طی روزهای هفتم، هشتم و نهم خرداد سال جاری از فرودگاه استان زنجان برای انجام حج تمتع به این سفر معنوی اعزام می‌شوند.

باشگاه خبرنگاران جوان زنجان زنجان

دیگر خبرها

  • پاکبان زنجانی کیف حامل مدارک قیمتی را به صاحبش برگرداند
  • پاکبان زنجانی با کیف پر از دلار و مدارک چه کرد؟
  • رقابت ۱۵ هزار و ۷۰۰داوطلب زنجانی در مرحله اول کنکور سراسری
  • رقابت ۱۵۷۰۰ داوطلب زنجانی در مرحله اول کنکور سراسری آغاز شد
  • ارائه خدمات حقوقی به بیش از ۱۰۰۰ مددجوی زنجانی
  • ارائه خدمات حقوقی به ۱۰۱۶ مددجوی زنجانی‌
  • ارائه خدمات حقوقی به بیش از هزار مددجوی زنجانی
  • دیدار مسئولان استان زنجان با مادر شهید سیدرضی+تصاویر
  • ۵۵ ایثارگر زنجانی به سفر معنوی حج تمتع اعزام می‌شوند
  • مشکلات بازاریان زنجانی به رئیس دادگستری چه بود؟