Web Analytics Made Easy - Statcounter

در این مقاله قصد داریم 15 روش بسیار مهم و ضروری برای ورزش بدن سازی را برای مردان آموزش دهیم.

طرفداری- عضله بسازید، چربی سوزی کنید و فرم بدنتان را با حرکاتی که به شما خواهیم گفت عوض کنید.اگر شما جزو کسانی هستید که به ورزشی که انجام می دهید اهمیت قائلید و آن را به صورت روزانه انجام می دهید باید این حرکاتی که به شما خواهیم گفت را انجام دهید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بعضی از حرکات در باشگاه ها وقت شما را تلف می کنند اما این حرکاتی که به شما آموزش خواهیم داد برای شما مفید خواهند بود و توصیه می کنیم حتما در برنامه تان این حرکات را اضافه کنید.

برای خواندن بخش اول اینجا کلیک کنید

برای خواندن بخش دوم اینجا کلیک کنید

. حلقه کردن همسترینگ

خب بله. ممکن است کمی این حرکت احمقانه به نظر برسد اما حلقه کردن همسترینگ بر روی توپ، استرس زیادی را از شما می گیرد و باعث می شود مجبور شوید بین بالا تنه و پایین تنه تان تعادل ایجاد کنید بدون اینکه هیچ یک از مفاصلتان  را در خطر قرار دهید. این یک حرکت عالی برای تقویت همسترینگ شما است و کار با توپ نیز منجر به این می شود که عضلات لب به لب تان به حد کافی درگیر این حرکت شود و شما برای حرکات سختی مانند ددلیفت آماده شوید.

.عضله پشت آویزان

اغلب اوقات و نه همیشه، حرکاتی که با هردو طرف بدن انجام می شود، ضعف و نامتعادل بودن بدنتان را نشان نخواهد داد اما این حرکت استثنا است. در این حرکت چانه خود را بالا نگه دارید. مربی تمرین دهنده شما را هدایت خواهد کرد تا این حرکت را درست انجام دهید زیرا برای دراز مدت، برای سلامت ماندن مفاصلاتان موثر خواهد بود.

.پرس سر شانه هالتر 

بعضی ها ممکن است استدلال و بحث کنند که پرس بالای سر ایستاده، از پرس خوابیده بهتر باشد زیرا بالا تنه را به چالش می کشدو از همه عضلات بدنتان برای بالا بردن آن وزنه کمک می گیرد و همچنین شانه هایتان نیز قوی خواهد شد. این حرکت، ناحیه سینه و قفسه سینه را به مانند سایر حرکات تقویت خواهد کرد.

.پل با هالتر روی میز

بزرگترین مجموعه عضلات بدن در ناحیه باسن و عضلات لب به لب است و این حرکت مستقیما آن ها را تحت فشار می گذارد. داشتن  گلوتس (عضلات باسن)  خوب،نه تنها همسترینگ سالم و کمر قوی برای شما به ارمغان می آورد بلکه  از لحاظ ظاهری نیز کمک شایانی به شما می کند. بلکه می توانید اکنون به راحتی با این عضله ها یک شلوار جین مناسب و چسبان بپوشید.

دیگر سری یادداشت های بدنسازی

8 توصیه برای اینکه در پرس سینه وزن بیشتری بلند کنید (بخش اول)

8 توصیه برای اینکه در پرس سینه وزن بیشتری بلند کنید (بخش دوم)

11 دلیلی که باعث می شود از تمرینات دلسرد شوید (بخش اول)

11 دلیلی که باعث می شود از تمرینات دلسرد شوید (بخش دوم و پایانی)

مانند حرفه ای ها ورزش کنید؛ 10 روشی که شما را تبدیل به قهرمان خواهد کرد (بخش اول)

مانند حرفه ای ها ورزش کنید؛ 10 روشی که شما را تبدیل به قهرمان خواهد کرد (بخش دوم)

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۶۵۸۹۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تلاش مدیریت شهری اصفهان برای تسریع در حرکت وسایل حمل‌ونقل عمومی در شهر

شهردار اصفهان گفت: یکی از دغدغه‌های اصلی مدیریت شهری تسریع در حرکت وسایل حمل‌ونقل عمومی است و فلسفه ایجاد خودروهای تندرو و اتوبوس‌های بی‌آرتی نیز همین مورد است که فاصله مبدا تا مقصد را در حداقل زمان ممکن تنظیم شود، از این‌رو در مسیر حرکت اتوبوس‌های تندرو باید موانع برداشته شود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، علی قاسم‌زاده امروز _چهارشنبه بیست‌ونهم فروردین_ در برنامه رادیویی «بی‌واسطه با مردم» اظهار کرد: از فرصتی که ایجاد شده و می‌توانیم با مردم گفت‌وگو کنیم خوش‌حال هستم، مواردی ممکن است از دید مردم مطرح شود که ما به علت حجم اشتغالات متوجه آن نباشیم، انعکاس مردم کمک به بهتر شدن شرایط شهر می‌کند.

سوال شهروندان و پاسخ مسئولان

بخش دیگر این برنامه به پرسش شهروندان و پاسخ مدیران شهری اختصاص یافت.

پارک حاشیه‌ای خودروها کنار مسیر بی‌آرتی باید به کمک پلیس راهور کنترل شود

شهروند: مسیری که در خیابان شمس‌آبادی تبدیل به بی‌آرتی شده است، با توجه به حضور پزشکان و تردد زیاد مردم، مشکلات زیادی برای شهروندان به‌وجود آورده است، زیرا خودروها کنار مسیر پارک می‌کنند و امکان تردد سایر خودروها با سختی زیاد وجود دارد و ترافیک سنگینی حدفاصل چهارراه طالقانی تا چهارراه قصر به‌وجود می‌آید.

علی قاسم‌زاده، شهردار اصفهان: یکی از دغدغه‌های اصلی مدیریت شهری تسریع در حرکت وسایل حمل‌ونقل عمومی است و فلسفه ایجاد خودروهای تندرو و اتوبوس‌های بی‌آرتی نیز همین مورد است که فاصله مبدا تا مقصد را در حداقل زمان ممکن تنظیم شود، از این‌رو در مسیر حرکت اتوبوس‌های تندرو باید موانع برداشته شود.

حدفاصل مسیر طالقانی تا شیخ‌بهایی از جمله مسیرهایی است که خط بی‌آرتی به دلیل مشکلاتی که بیان شد، دچار توقف زیاد می‌شد، به همین جهت طی مطالعات انجام شده خط ویژه راه‌اندازی شد تا به تسریع حرکت اتوبوس‌ها در خط بی‌آرتی کمک کند و در عین حال مشکلات خاصی برای آن محل ایجاد نمی‌کند، اما باز هم پس از طرح شکایات قرار شد بررسی مجدد توسط اداره ترافیک انجام شود، در کنار شکایاتی که بیشتر مربوط به کسبه محل است، بازخوردهای خوبی از مسافران داشتیم.

انتقال مطب پزشکان از محور شیخ بهایی و آمادگاه از قدیم‌الایام مطرح بود و انتظار می‌رفت که پس از افتتاح شهرک سلامت، این مطب‌ها به آن مکان منتقل شود، اما نوع کار شهرک سلامت متفاوت است و در آن بیشتر درمانگاه‌های تخصصی فعال هستند.

در حال حاضر مباحثی درباره احداث مجتمع پزشکان مطرح شده است، اما چیزی نیست که در کوتاه مدت مشکل‌گشا شود.

یکی از مشکلاتی که موجب کندی حرکت خودروها می‌شود، پارک حاشیه‌ای خودروها کنار مسیر بی‌آرتی است که باید به کمک پلیس راهور کنترل شود.

حسین حق‌شناس، معاون حمل‌ونقل و ترافیک شهردار اصفهان: این بخش، قسمتی از خط چهارم بی‌آرتی است که طبق مطالعات انجام شده، سرفاصله این قبل از اینکه تغییرات انجام شود ۱۱ دقیقه بود و پس از تغییرات به ۷ دقیقه کاهش پیدا کرده و برنامه این است که با افزایش ناوگان به پنج دقیقه که حد استاندارد است برسد.

پس از احداث با همکاری پلیس راهور بررسی‌های میدانی انجام شد، چند موضوع مطرح بود، نقشی که این خط در تعدیل ترافیک خیابان ایجاد کرده، در ساعت پیک ترافیک خیابان شمس‌آبادی مربوط به قسمت جلوی خیابان است و تا چهارراه قصر ادامه دارد، حذف پارک حاشیه‌ای انجام شد، اطلاع‌رسانی‌ها انجام شد تا افراد از پارکینگ طالقانی استفاده کنند، همچنین جانمایی ایستگاه اتوبوس سر چهارراه قصر به گونه‌ای بود که موجب مختل شدن مسیر ویژه می‌شد که آن ایستگاه نیز به قسمت کنار پیاده‌رو و عقب‌تر منتقل شد که در گشایش ترافیک آن محل مؤثر بود.

عبور عرضی عابران پیاده و افراد دارای ویلچر مورد بعدی است که به منطقه ابلاغ شده تا در راستای تسهیل عبور این افراد نیز گذرگاه‌های ایمنی ایجاد شود؛ هدف اول اجرای این طرح بهبود تردد اتوبوس‌ها بوده است که سرعت و سرفاصله اتوبوس‌ها بهبود پیدا کرده است.

خبر در حال تکمیل است…

کد خبر 745458

دیگر خبرها

  • انتخابات هیات بدنسازی و پرورش اندام آذربایجان شرقی تجدید می شود
  • مرگ قهرمان پرورش اندام در حین مسابقه
  • ۷ حرکت ورزشی مفید برای آب کردن شکم زنان
  • قهرمان پرورش اندام در حین مسابقه جان باخت
  • تلاش مدیریت شهری اصفهان برای تسریع در حرکت وسایل حمل‌ونقل عمومی در شهر
  • تناسب و ضرورت دو اصل مهم در دفاع مشروع حق طبیعی یک کشور است
  • (ویدیو) رونمایی کابوس هادی چوپان از عضلات ترسناکش
  • سلفی جالب و متفاوت رضا گوچی در باشگاه بدنسازی + عکس
  • لحظه روشن شدن مشعل المپیک ۲۰۲۴ | انجام حرکات نمایشی توسط مردان |‌ پوشش خاص آنها را ببینید
  • عملیات وعده صادق بر اساس اصول تناسب و ضرورت بود