Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «صدای ایران»
2024-04-16@04:55:24 GMT

سعید مولایی پناهنده آلمان شد

تاریخ انتشار: ۱۱ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۶۵۹۵۰۵

سعید ملایی دارنده مدال طلای جهان که پس از پایان رثابت های قهرمانی جودوی جهان ۲۰۱۹ در ژاپن از بازگشت به ایران خودداری کرد و راهی آلمان شده بود، تقاضای پناهندگی خود به کشور آلمان را ارائه کرد.
پس از گذشت چند ماه اداره مهاجرت آلمان نیز تقاضای ملایی را پذیرفت.

فدراسیون جهانی جودو با اعلام این خبر از اقدام دولت آلمان در دادن پناهندگی به سعید ملایی قدردانی کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



به نظر می‌رسد با توجه به این شرایط ملایی در المپیک ۲۰۲۰ برای آلمان مبارزه کند.

منبع: صدای ایران

کلیدواژه: سعید مولایی پناهندگی سعید مولایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت sedayiran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صدای ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۶۵۹۵۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تقاضای جهانی فولاد دستخوش تغییر شد

آفتاب‌‌نیوز :

این انجمن انتظار دارد که هند محرک اصلی رشد تقاضا باشد، زیرا تقاضای چین همچنان در حال کاهش است.

این گروه صنعتی در بیانیه‌ای اعلام کرد که پس از دو سال کاهش و نوسان شدید بازار پس از همه‌گیری، نشانه‌هایی از تقاضای جهانی فولاد و قرار گرفتن در مسیر رشد در سال‌های ۲۰۲۴ و ۲۰۲۵ وجود دارد. انتظار می‌رود تقاضای جهانی در سال ۲۰۲۵ با ۱.۲ درصد افزایش به ۱.۸۱۵ میلیارد تن برسد.

مصرف فولاد در چین، بزرگترین تولیدکننده و مصرف‌کننده این فلز در جهان، در سال ۲۰۲۳ به میزان ۳.۳ درصد کاهش یافت و انتظار می‌رود که در سال ۲۰۲۴ ثابت بماند، زیرا کاهش سرمایه‌گذاری در املاک و مستغلات با رشد سرمایه‌گذاری در زیرساخت‌ها و بخش‌های تولیدی جبران می‌شود.

انتظار می‌رود تقاضای فولاد چین در سال ۲۰۲۵ به میزان یک درصد کاهش یابد و به طور قابل‌توجهی کمتر از اوج خود در سال ۲۰۲۰ باقی بماند. با این حال، هند به عنوان قوی‌ترین محرک رشد تقاضای فولاد از سال ۲۰۲۱ ظاهر شده است.

بر اساس گزارش رویترز، این انجمن انتظار دارد تقاضای هند در سال‌های ۲۰۲۴ و ۲۰۲۵ به میزان هشت درصد رشد کند. همچنین انتظار می‌رود تقاضا در اروپا که به دلیل تورم بالا و سیاست‌های پولی سخت‌تر با چالش مواجه شده است، رشد بسیار اندکی را در سال جاری و قبل از رشد ۵.۳ درصدی پیش‌بینی‌شده در سال ۲۰۲۵ نشان دهد.

منبع: خبرگزاری ایسنا

دیگر خبرها

  • تقاضای جهانی فولاد دستخوش تغییر شد
  • افت رشد تقاضای جهانی طلای سیاه
  • عملیات نجات آقایی مقابل تراکتور (عکس)
  • دستگیری صد‌ها قاچاقچی انسان طی ۶ ماه گذشته در آلمان
  • پیاده‌روترین شهر جهان کجاست؟
  • آژانس بین‌المللی انرژی پیش‌بینی برای تقاضای نفت را کاهش داد
  • نروژ فرد موهن به قرآن کریم را به سوئد تحویل داد
  • نروژ فرد اهانت کننده به قرآن را به سوئد تحویل داد؟
  • فرد هتاک قرآن به سوئد تحویل داده شد
  • نروژ فرد اهانت کننده به قرآن را به سوئد تحویل داد