Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «بیتوته»
2024-04-24@20:13:30 GMT

قطبی: قرار نیست در سوپرلیگ اتوبوس پارک کنیم

تاریخ انتشار: ۱۱ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۶۵۹۶۴۳



سرمربی ایرانی تیم شیجیاژوانگ چین پس از صعود تیمش به سوپرلیگ، صحبت هایی احساسی و امیدوار کننده را خطاب به دوست داران این تیم مطرح کرد.

به گزارش ورزش سه، یکی از ویژه ترین لژیونرهای فوتبال ایران در این فصل، افشین قطبی است. سرمربی پیشین تیم ملی و پرسپولیس که فصل قبل بعد از 8 سال به فوتبال ایران برگشت، در تیم فولاد خوزستان توفیق فوق العاده ای کسب نکرد و تصمیم گرفت علی رغم باقی ماندن یک سال دیگر از قراردادش، اهواز را ترک کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مقصد بعدی قطبی فوتبال شرق آسیا بود و او هدایت تیم شیجیاژوانگ را در لیگ دسته اول چین بر عهده گرفت. ماموریت دشوار قطبی در بازگشت به خاور دور، رساندن این تیم آبی پوش به سوپرلیگ فوتبال چین بود. اتفاقی که تا همین چند روز پیش هم تقریبا ناممکن به نظر می رسید. اما نتایج عالی شیجیاژوانگ با قطبی و البته لغزش تیم های مدعی، رویای صعود را برای تیم این سرمربی ایرانی زنده نگه داشت.

افشین قطبی و تیمش با همین رویا به استقبال آخرین 90 دقیقه فصل رفتند و به امید نتیجه نگرفتن تیم گوییژو بودند تا یک روز خارق العاده برایشان رقم بخورد. سرانجام گوییژو نتیجه مطلوب قطبی را گرفت و با یک گل مقابل بیجینگ اف سی مغلوب شد. شیجیاژوانگ و قطبی هم بازی پایانی خود برابر ژینجیانگ را با پیروزی پشت سر گذاشتند و صعود پله پله خود در هفته های اخیر لیگ را با قرار گرفتن در رده دوم در انتهای فصل و صعود نهایی به سوپرلیگ چین تکمیل کرده و رویای خود را تحقق بخشیدند.

قطبی در نشست خبری پس از دیدار امروز که شاهد لحظاتی احساسی بود، گفت: این باعث خوشحالی من است که چنین تیمی را رهبری کنم. این لحظه بسیار مهمی در زندگی من است و من می توانم دوباره به سوپرلیگ برگردم. از صمیم قلبم می خواهم به هواداران بگویم که از آنها ممنونم. زمانی که من به شیجیاژوانگ آمدم آنها به من انگیزه دادند. من نمی توانم برای سال بعد صبر کنم. بعد از اینکه تیم به سوپرلیگ صعود کرد، ما می توانیم به هواداران نشان دهیم که می توانیم یکی از بهترین تیم های سوپرلیگ باشیم. من عاشق شما هواداران هستم.

او افزود: من هیچ چیزی درباره بقیه نتایج نگفتم. فقط خواستم که بازی را ببریم. ذهنیت بازیکنان نیاز به ساخته شدن دارد. من هم به آنها اجازه دادم که روی بازی تمرکز کنند.

قطبی درباره برنامه تیمش برای سال آینده و حضور در سوپرلیگ چین گفت: قبل از هرچیز، ما باید از این لحظه لذت ببریم. در زمستان زمان زیادی خواهیم داشت که نیازهایمان برای پیشرفت را بسنجیم. ما قرار نیست فقط در سوپر لیگ شرکت کنیم. باید موفق هم بشویم. ما باید فوتبال تهاجمی را ادمه دهیم اما نتایج لازم را هم بگیریم. تیم ما تیمی نیست که در سوپرلیگ مقابل حریفان اتوبوس پارک کند.


منبع: بیتوته

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.beytoote.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بیتوته» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۶۵۹۶۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انتقاد شدید ناصر الخلیفی از رئیس بارسلونا: کی جلوی این حماقت سوپرلیگ را می‌گیری؟

از دید رئیس باشگاه پاری سن ژرمن، رقابتی به اسم سوپرلیگ اصلا وجود ندارد.

طرفداری | دیدار اخیر پاری سن ژرمن و بارسلونا در لیگ قهرمانان اروپا به دلایل مختلفی از جمله تقابل دو بازیکن فرانسوی، کیلیان ام باپه و عثمان دمبله حساس‌تر و پرتنش‌تر از هر زمان دیگری دنبال شد.

به گزارش موندو دپورتیوو، علاوه بر این، دو باشگاه طی یک دهه گذشته در مراحل حذفی لیگ قهرمانان اروپا بارها با یکدیگر روبرو شده‌اند و درگیری‌های شدیدی در این دیدارها، از جمله "رِمونتادا" (بازگشت معجزه آسای بارسلونا در برابر پاری سن ژرمن) رخ داده است. اما تنش بین این دو باشگاه به موضوعی فراتر از رقابت‌های ورزشی تبدیل شده است. موضع‌گیری‌های متضاد دو باشگاه در قبال سوپرلیگ اروپا، شکاف عمیقی بین آنها ایجاد کرده است.

سوپرلیگ، بزرگترین نقطه اختلاف دو باشگاه

خوان لاپورتا، رئیس باشگاه بارسلونا، به شدت از برگزاری سوپرلیگ اروپا حمایت می‌کند. در مقابل، ناصر الخلیفی، رئیس باشگاه پاری سن ژرمن، به طور علنی مخالفت خود را با این طرح اعلام و تأکید کرده است که پاری سن ژرمن هرگز در آن شرکت نخواهد کرد.

انتقاد تند ناصرالخلیفی از لاپورتا

الخلیفی در دیدار اخیر دو تیم، با لحنی تند از لاپورتا به خاطر حمایت از سوپرلیگ انتقاد کرد. او در مصاحبه‌ای با موندو دپورتیوو گفت:

من از لاپورتا پرسیدم که او می‌خواهد کی جلوی این حماقت سوپرلیگ را بگیرد؟

الخلیفی که ریاست انجمن باشگاه‌های اروپا (ECA) را نیز بر عهده دارد، همواره از لیگ قهرمانان اروپا به عنوان مهمترین رقابت باشگاهی اروپا حمایت کرده است. او در ادامه صحبت‌های خود افزود:

برای من سوپرلیگ اصلاً وجود ندارد. لیگ قهرمانان اروپا بهترین رقابت باشگاهی در جهان است. آنها در حال حاضر در این رقابت بازی می‌کنند و ما در مرحله یک چهارم نهایی به مصاف هم رفتیم. من مطمئنم که آنها به زودی از این طرح دست برمی‌دارند، چون اصلاً منطقی نیست. من همیشه گفته‌ام که درِ بازگشت به لیگ قهرمانان برای آنها باز است.

وضعیت نامشخص سوپرلیگ

با وجود تلاش‌های بارسلونا و رئال مادرید برای احیای سوپرلیگ و برگزاری آن در سال آینده، آینده این طرح همچنان نامشخص است. به نظر می‌رسد پاری سن ژرمن و سایر باشگاه‌ها در حال حاضر قاطعانه مخالف برگزاری این رقابت هستند و سران سوپرلیگ باید به دنبال متقاعد کردن آنها باشند.

از دست ندهید ????????????????????????

افتضاح تاریخی و رکورد بی‌سابقه چلسی در لیگ برتر دل هوادار کودک چلسی شکست؛ قرار بود بجنگید! سرمربی پاری سن ژرمن قول چهارگانه داد! حمایت امیر جعفری از سیدحسین حسینی + عکس

دیگر خبرها

  • انتقاد شدید ناصر الخلیفی از رئیس بارسلونا: کی جلوی این حماقت سوپرلیگ را می‌گیری؟
  • افشای گفتگوی خصوصی الخلیفی با لاپورتا
  • قطبی: می‌خواهیم بازی به بازی پیشرفت کنیم
  • فرانک لمپارد: پدرم من را به پارک برد و مجبورم کرد فوتبال بازی کنم / زیرنویس فارسی
  • خداحافظی رامسری ها با سوپرلیگ والیبال ایران
  • روایت مدیرعامل خیبر از اتفاقات ورزشگاه انقلاب کرج/ فقط یک نفر با حضور بانوان مخالف است!
  • راه اندازی خطوط اتوبوسرانی شمال به جنوب و شرق به غرب
  • طعنه مورینیو؛ آرتتا جادو می‌کند اما من اتوبوس دو طبقه پارک می‌کردم!
  • آرتتا باشد زیبا است، مورینیو باشد اتوبوس دوطبقه!‏
  • راه اندازی خطوط اتوبوسرانی شمال به جنوب و شرق به غرب در کرمانشاه