Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-19@12:49:55 GMT

۱۷۶۷ فرصت شغلی توسط کمیته امداد خوزستان ایجاد شد

تاریخ انتشار: ۱۱ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۶۵۹۷۷۶

۱۷۶۷ فرصت شغلی توسط کمیته امداد خوزستان ایجاد شد

مدیرکل کمیته امداد خوزستان از ایجاد هزار و ۷۶۷ فرصت شغلی در هفت‌ماهه امسال خبر داد و گفت: این اقدامات بااعتباری بالغ‌بر ۴۶ میلیارد تومان انجام‌شده است. ۱۱ آبان ۱۳۹۸ - ۲۲:۵۰ استانها خوزستان نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اهواز، مرتضی موصلی امروز در حاشیه بازدید از چهارمین نمایشگاه تخصصی الکامپ در محل دائمی نمایشگاه اهواز رویکرد محوری کمیته امداد را تمرکز بر توانمندسازی جامعه‌ی هدف  با سه محور توانمندسازی فکری ـ فرهنگی، اجتماعی دانست و اظهار داشت:در این راستا می‌توانیم به سامانه امداد الکترونیک emdad.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ir اشاره‌کنیم.

وی افزود: از ابتدای سال جاری کل کشور زیر نظر این سامانه رفته و برای افزایش بهره‌وری و ارتقای سطح کرامت و منزله خانواده‌ها خدمات را بدون حضور مددجویان ارائه می‌دهد.

مدیرکل کمیته امداد خوزستان بابیان این‌که 36 خدمت در این سامانه برگزاری شده گفت: جامعه مددجو با شرایط اقتصادی ضعیف بدون نیاز به حضور در کمیته امداد در بستر الکترونیک و این سامانه؛ خدمات لازم را دریافت می‌کنند. همچنین اگر دسترسی به اینترنت در روستاها مطلوب نباشد، میزبان مددجویان در مراکز خود نیز هستیم.

موصلی بیان داشت: کمک به ازدواج جوانان، هزینه‌های درمانی، بهداشتی، فرهنگ و تحصیلی، وام‌های ضروری، تسهیلات مرتبط با اشتغال، درخواست احداث و تعمیر مسکن، معافیت‌ها و انشعابات منازل را از طریق سامانه امداد الکترونیک انجام می‌دهیم.

وی تصریح کرد: در هفت ماه امسال 17 هزار خدمت در سطح استان خوزستان از طریق سامانه امداد الکترونیک به مددجویان ارائه‌شده است. امیدواریم که با توسعه این سامانه هم عزت و منزلت خانواده‌ها بیشتر رعایت بشود و هم در هزینه‌های جاری نیز صرفه‌جویی قابل‌توجهی صورت بگیرد.

مدیرکل کمیته امداد خوزستان با اشاره به ایجاد اشتغال را یکی از راهبردهای اساسی در کمیته امداد امام خمینی(ره) دانست و ادامه داد: سامانه راهبرانه برای جذب ایده‌های اشتغال توسط کمیته امداد امام خمینی راه‌اندازی شد و در پورتال امداد قابل‌دسترسی است که اهداف آن شناسایی و جذب صاحبان ایده‌های اشتغال، افزایش مشارکت کارآفرینان در توسعه اشتغال نیازمندان و استفاده مطلوب از ظرفیت‌های کشور در توانمندسازی اقتصادی خانواده‌های نیازمند است.

موصلی عنوان کرد: از ابتدای سال جاری تاکنون توسط 40 کارآفرین نمونه قریب به یک هزار و 200 فرصت شغلی برای جامعه مددجویان فراهم‌شده است.

وی افزود: در خوزستان 320 هزار نیکوکار وجود دارد که در بخش‌های حامیان طرح اکرام، مؤدیان زکات، وکلای نیکوکار و دیگر بخش‌ها با ما همکاری دارند.

مدیرکل کمیته امداد خوزستان تصریح کرد: سامانه اکرام ایتام و محسنین راه‌اندازی شده که ekram.emdad.ir نشانی آن است و وضعیت ایتام به‌صورت الکترونیک قابل رصد است.

موصلی گفت: ارتباط برخط آنلاین با سامانه ثبت‌ احوال برای اخذ اطلاعات صحیح حامیان، سیستم جامع حمایتی امداد برای دریافت اطلاعات بروز مددجویان تحت حمایت و ارائه گزارش کلیه تراکنش‌های مالی در این سامانه انجام می‌شود.

123 میلیارد ریال وام اشتغال‌زایی به مددجویان کمیته امداد استان بوشهر پرداخت شد2000 طرح پنل خورشیدی برای مددجویان کمیته امداد سمنان اجرا می‌شود643 فرصت شغلی برای مددجویان کمیته امداد استان سمنان ایجاد شد

وی ادامه داد: یکپارچه‌سازی بانک اطلاعاتی کلیه حامیان، امکان انتخاب فرزند معنوی بر اساس شهر و استان دلخواه، دارای داشبور مدیریتی برای نظارت بر عملکرد ادارات و انجام راهبری‌های لازم نیز از دیگر قابلیت‌های این سامانه است.

 مدیرکل کمیته امداد خوزستان با تأکید بر منویات مقام معظم رهبری و دولت در حوزه اشتغال‌زایی گفت: یک هزار و 767 فرصت شغلی را در هفت‌ماهه امسال ایجاد کردیم که اعتبار آن 46 میلیارد تومان بوده است. همچنین با ظرفیت تسهیلات قرض‌الحسنه فعالیت‌های خود را انجام می‌دهیم.

موصلی بیان داشت: بازاریابی و فروش محصولات تولیدی کارآفرینان را طی مذاکرات با مرکز فرش ایران و دیگر صنایع مثل شرکت‌های پتروشیمی یا فروشگاه‌های اینترنتی برای صنایع‌دستی انجام می‌دهیم.

وی خاطرنشان کرد: سامانه هوشمندی نیز برای نظارت داریم که ناظران به نظارت در حوزه اشتغال می‌پردازند و کلیه کارها را با حذف کاغذ و تشکیل پرونده‌های الکترونیک نظارت و رصد می‌کنند.

انتهای پیام/ ع

R41468/P1494/S6,57/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۶۵۹۷۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرداخت بیش از ۹۹۲ میلیارد تومان کمک معیشتی به مددجویان گلستانی در سال ۱۴۰۲

به گزارش خبرنگار حوزه استان های خبرگزاری تقریب، «عیسی بابائی» با اشاره به وجود ۸۳.۴۲۴ خانواده نیازمند تحت پوشش کمیته امداد استان، اظهار کرد: در سال ۱۴۰۲ برای ۷۸ هزار و ۳۱۸ خانوار، مبلغ ۹۹۲ میلیارد و ۹۲۵ میلیون تومان کمک معیشت پرداخت شده است.
 
به گفته وی؛ مستمری مددجویان نسبت به سال گذشته 40 درصد افزایش داشت، یکی از الویت های اصلی در خدمت رسانی ازسوی این نهاد ، تأمین حداقل نیازهای معیشتی خانواده ها است که براین اساس میانگین ماهیانه مبلغ  ۷۷ میلیارد تومان در قالب کمک معیشت به حساب مددجویان استان واریز می شود.
 
مدیرکل کمیته امداد استان گلستان با تأکید بر شرایط سخت اقتصادی کشور تصریح کرد: کمیته امداد برای کمک و یاری رساندن در امر معاش نیازمندان درشرایط موجود ، علاوه بر پرداخت مستمری به آنها، خدمات حمایتی، درمانی، فرهنگی، ساخت وتعمیر مسکن ، کمک هزینه جهیزیه و تسهیلات قرض الحسنه و اشتغال زایی نیز به اقشار آسیب پذیرمتناسب با نیازشان ارائه می دهد، تا گره گشای مشکلات آنان باشد.
 
وی افزود: سرانه مستمری خانواده های یک نفره ۷۷۰ هزارتومان، دونفره ۱میلیون و ۹۰ هزارتومان، سه نفره ۱میلیون و۵۲۵ هزارتومان، چهارنفره ۱ میلیون و۹۶۰ هزارتومان و پنج نفره و بیشتر ۲میلیون و۴۱۰ هزارتومان می باشد که بصورت ماهانه به حساب سرپرستان خانوار واریز می شود.
 
به گفته وی؛ سامانه امداد هوشمند با هدف ارائه خدمات مطلوب و آسانتر به جامعه هدف راه اندازی شد، با راه‌اندازی این سامانه، دیگر نیازی به مراجعه حضوری افراد به دفاتر امداد نیست و متقاضیان دریافت خدمات می‌توانند با مراجعه به این سامانه درخواست خود را ثبت و پیگیری کنند.
 
انتهای پیام/
 

دیگر خبرها

  • اولویت کمیته امداد، توانمندسازی مددجویان در حوزه اشتغال و مسکن است
  • ایجاد ۱۳ هزار فرصت شغلی مشاغل خانگی در خراسان‌شمالی
  • ایجاد ۴۲۳۵ فرصت شغلی برای نیازمندان خراسان‌جنوبی
  • پرداخت ۷۳ درصد تسهیلات اشتغالزایی مددجویان در اردبیل
  • توانمندسازی مددجویان کمیته امداد در سه محور اشتغال، مسکن و فرهنگی
  • پرداخت بیش از ۹۹۲ میلیارد تومان کمک معیشتی به مددجویان گلستانی در سال ۱۴۰۲
  • ارائه تسهیلات اشتغال به مددجویان اردستانی
  • افزایش ۴۸ درصدی ایجاد اشتغال با راه اندازی تعاونی‌های جدید
  • پردا خت ۹۹۲ میلیارد و ۹۲۵ میلیون تومان کمک معیشت به مددجویان گلستانی در سال ۱۴۰۲
  • ایجاد ۱۲ هزار و ۵۸۵ فرصت شغلی برای مددجویان لرستان