Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه، پربازدیدترین و جذاب ترین خبرهای باشگاه خبرنگاران جوان آذربایجان غربی در روز  شنبه یازدهم  آبان  ماه را در اینجا مشاهده کنید.

دو انتصاب جدید در استانداری آذربایجان غربی

از خروج غیرقانونی ۶۵۲ تبعه بیگانه در گمرک بازرگان ممانعت شد

افزایش شاخص کل بازار بورس در تالار ارومیه پس از دوهفته کاهش/ فروش سهام از خرید پیشی گرفت

بارش نخستین برف پائیزی در شمال استان/ کاهش ۶ درجه‌ای دمای هوای در روز‌های آینده +تصاویر

توقف روند نزولی سطح تراز دریاچه ارومیه

افزایش ۱۲۰ درصدی درآمد گمرکات

انتهای پیام/م

.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: جذابترین ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۶۶۰۰۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش بارش‌ها در آذربایجان‌ غربی

به گزارش قدس آنلاین، اسماعیل سیمایی ، با اشاره به اینکه میانگین بارش استان آذربایجان غربی در زمستان سال گذشته ۱۳۷.۱میلیمتر بود، تصریح کرد: میانگین بارش استان در مدت مشابه سال گذشته ۹۷.۴میلیمتر بود که نشان از رشد ۴۰درصدی بارش ها در زمستان سال گذشته دارد. 

سیمایی با اشاره به اینکه میانگین بارش ها در زمستان نسبت به نرمال بلندمدت که ۱۰۱.۵ میلی متر بوده و افزایش حدود ۲۷درصدی داشته است، اظهار کرد: بیشترین مقدار بارش در فصل زمستان سال گذشته مربوط به سردشت با ۴۶۲.۴ میلیمتر و کمترین مقدار مربوط به چایپاره با ۶۱.۹ میلیمتر است.

مدیر کل هواشناسی آذربایجان غربی با اشاره به اینکه  میانگین دمای استان در زمستان گذشته ۲.۵درجه سلسیوس بود، خاطرنشان کرد: این مقدار نسبت به مدت زمان سال گذشته که ۱.۱ درجه سلسیوس بود، ۱.۴درجه سلسیوس افزایش و نسبت به نرمال که منفی ۰.۳درجه سلسیوس است، ۲.۸درجه افزایش را نشان می دهد.

وی در خصوص وضعیت بارش های استان در بهار سال‌ جاری نیز ادامه داد: بر اساس نقشه های پیش بینی مرکز ملی خشکسالی کشور پیش بینی می شود بارش استان در بهار سال جاری در محدوده نرمال و میانگین دما یک الی دو درجه سلسیوس بیشتر از نرمال باشد.

منبع: خبرگزاری ایسنا

دیگر خبرها

  • افزایش دمای هوای آذربایجان‌غربی
  • صعود شاخص بورس به بالای دو میلیون و ۳۰۰ هزار واحد
  • انتصاب سرپرست انجمن سینمای جوانان دفتر ارومیه
  • صعود انفجاری بورس ، سقوط دلار | وقت خرید کدام سهم است؟
  • انتخاب گمرک ارومیه به عنوان گمرک تخصصی صادرات طلا
  • افزایش بارش‌ها در آذربایجان‌ غربی
  • دستگیری عامل تنش در ورزشگاه سه هزار نفری ارومیه
  • گزارش بورس امروز شنبه ۱ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳
  • افزایش بیش از ۷۷ هزار واحدی شاخص کل بورس
  • جهش ۷۸ هزار واحدی شاخص بورس در نخستین روز اردیبهشت