Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-04-24@07:06:58 GMT

باخت ریوآوه مقابل بنفیکا در شب دردناک طارمی

تاریخ انتشار: ۱۲ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۶۶۰۴۰۱

باخت ریوآوه مقابل بنفیکا در شب دردناک طارمی

تیم ریوآوه در حضور یک نیمه‌ای مهدی طارمی برابر بنفیکای صدرنشین با شکست مواجه شد.

به گزارش تابناک ورزشی، هفته دهم لیگ برتر پرتغال امشب (شنبه) با بازی تیم‌های بنفیکای لیسبون و ریوآوه آغاز شد که در آن میزبان با ۲ گل به پیروزی رسید. روبن دیاس (۳۲) و پیزی (۵۱) برای تیم بنفیکا گل زدند.

مهدی طارمی که در ترکیب اصلی تیم ریوآوه به میدان رفته بود از آغاز نیمه‌دوم بخاطر احساس درد شدید در پای خود جایش را به رونان، مهاجم برزیلی داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تیم بنفیکا با ۲۷ امتیاز صدرنشین لیگ برتر پرتغال است و ریوآوه ۱۲ امتیازی در جایگاه هفتم قرار دارد.

منبع: تابناک

کلیدواژه: سیزده آبان اعظم طالقانی شورای عالی اقتصادی گام چهارم شیخ دیاباته روز دانش آموز آنتونیو گوترش طارمی ریوآوه بنفیکا تابناک ورزشی لیگ پرتغال سیزده آبان اعظم طالقانی شورای عالی اقتصادی گام چهارم شیخ دیاباته روز دانش آموز آنتونیو گوترش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۶۶۰۴۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

در جدول نیم فصل دوم لیگ برتر، پرسپولیس صدرنشین است

جدول نیم فصل دوم مسابقات لیگ برتر حکایت از رقابت شدید تیمهای استقلال و پرسپولیس برای کسب عنوان قهرمانی ایران دارد.

به گزارش طرفداری، در نیم فصل دوم مسابقات لیگ برتر، تیم پرسپولیس در 9 بازی 22 امتیاز دارد و 5 امتیاز از دست داده است. استقلال با 9 بازی و 21 امتیاز، 6 امتیاز از سه مساوی از دست داده است.

تیم مس رفسنجان در 9 بازی خود در این مسابقات 15 امتیاز به دست آورده و تیم سوم جدول تا روز دوم اردیبهشت ماه در جدول رده بندی مسابقات نیم فصل دوم لیگ برتر است. اما در بخش گل ها، پرسپولیس 14 گل زده و 3 گل خورده دارد و استقلال با 11 گل زده و 5 گل خورده در نیم فصل دوم و طی 9 بازی تنها تفاضل گل 6 را برای خود ثبت کرده است.

در پایین جدول نیم فصل دوم مسابقات لیگ حرفه ای، نفت آبادان با کسب تنها 5 امتیاز ناکامترین تیم این مقطع از فصل است. بنابراین اگر مقطع زمانی بعد از جام ملتهای آسیا که نیم فصل دوم شروع شد را در نظر بگیریم، پرسپولیس صدرنشین لیگ ایران است.

از دست ندهید ????????????????????????

باخت دیوید تیلور، دردسر تازه برای حسن یزدانی تصاویر سه‌بعدی علیه ژاوی: توپ یامال گل نشده بود! باورنکردنی؛ لالیگا تکنولوژی خط دروازه ندارد کامنت تمسخرآمیز وینیسیوس؛ فکر کردی بلینگامی؟

دیگر خبرها

  • برتری پنج گله توپچی‌ها؛ سنگین‌ترین شکست تاریخ چلسی مقابل آرسنال!
  • در جدول نیم فصل دوم لیگ برتر، پرسپولیس صدرنشین است
  • بازگشت غول زرد لیگ برتر به فرم قهرمانی
  • پیروزی پورتو با درخشش طارمی+ فیلم
  • پیروزی پورتو در شب درخشش طارمی
  • ۳ امتیاز خارج از خانه پورتو با پاس گل طارمی
  • هفته سی‌ام لیگ پرتغال؛ پورتو با پاس گل طارمی برد
  • برد پورتو با پاس گل طارمی
  • پاس گل مهدی طارمی مقابل کاساپیا (کاساپیا 1-2 پورتو)
  • صعود طبیعت به مرحله نیمه پایانی لیگ برتر بسکتبال ایران