Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از المیادین، محمد علی الحوثی عضو شورای عالی سیاسی یمن در خصوص مشارکت سودانی ها در ائتلاف متجاوز سعودی علیه یمن صحبت کرد.

وی تصریح کرد که سودانی‌ها به خاطر پول در ائتلاف سعودی علیه یمن می‌جنگند.

الحوثی تاکید کرد که آن‌ها دنبال پول هستند حتی اگر به خاطر آن پیرها، جوانان و کودکان را اجاره بدهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آخرین چیزی که «عبدالفتاح البرهان» رئیس شورای حاکمیتی سودان، «حمیدتی» معاونش و عمر البشیر فکر می‌کنند دفاع از مقدسات است.

یمنی ها به تازگی اعلام کرده اند که در طول جنگ یمن بیش از ۸ هزار نظامی سودانی کشته یا زخمی یا مفقود شده اند.

کد خبر 4761742

منبع: مهر

کلیدواژه: سودان محمد علی الحوثی شورای نظامی سودان ایالات متحده آمریکا سوریه عراق ترکیه دونالد ترامپ روسیه رژیم صهیونیستی ابوبکر البغدادی لبنان ایران عربستان سعودی فلسطین داعش رجب طیب اردوغان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۶۶۱۲۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مهدیه قزوین به عنوان یک ابرفرهنگ‌سرای متعلق به شهرداری تکمیل شود

نایب‌رئیس کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر قزوین گفت: پروژه مهدیه یک ابرفرهنگ‌سرا محسوب می‌شود و باید به عنوان یکی از پروژه‌های شهرداری تکمیل شود و به بهره‌برداری برسد تا آیندگان ما را زیر سوال نبرند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از قزوین، فاطمه اشدری صبح امروز _سه‌شنبه چهارم اردیبهشت_ در جلسه صحن علنی شورای اسلامی شهر قزوین خواستار ارائه گزارش و اطلاعات تمام املاک، ساختمان‌ها و زمین‌هایی که به‌صورت مشارکتی به نهادها و مؤسسات بدون هیچ‌گونه قرارداد و تفاهم‌نامه‌ای واگذار شده است، به شورا شد.

وی در طرح دیدگاه خود پیرامون لایحه تکمیل و تجهیز ساختمان مهد قرآن کریم اظهار کرد: اموال شهرداری را نمی‌توان هبه کرد، اما می‌توانیم با مجموعه و مؤسسات به صورت مشارکتی اقدام کنیم؛ به همین دلیل اسناد مثبته دال بر مشارکت و همکاری شهرداری با مهد قرآن کریم استان باید به شورا ارائه شود تا بتوانیم درباره تأمین اعتبار تجهیز این ساختمان تصمیم‌گیری کنیم.

رئیس کمیسیون بانوان و خانواده شورای اسلامی شهر قزوین با تاکید بر لزوم برقراری مساوات در انعقاد قرارداد با شهرداری از سوی مؤسسات مردمی خاطرنشان کرد: تجهیز و تکمیل ساختمان مهد قرآن قزوین هر چند امری پسندیده است، اما اگر قرار است با مشارکت شهرداری برای مؤسسه قرآنی تصمیمی گرفته شود باید برای دیگر مجموعه‌های قرآنی نیز برقرار شود.

اشدری ادامه داد: لازم است هر قراردادی که با مشارکت شهرداری وارد هر نوع فعالیت فرهنگی و اقتصادی شده است اسناد و قراردادهای مربوطه ارائه شود و در بخش مشارکت مردمی تعیین تکلیف شود.

وی تصریح‬ کرد: امروز این پروژه از طرف مؤسسه آورده‌ای نداشته و این ادعا در جایی ثبت نشده است. تمام پروژه از سمت شهرداری و با آورده شهرداری هزینه شده و تمام‬ می‌شود، بنابراین همه حقوق این پروژه متعلق به شهرداری یعنی متعلق به مردم و شهروندان است.

عضو شورای اسلامی شهر قزوین اضافه کرد: یکی از پروژه‌های بودجه سال ۱۴۰۲ پروژه با موضوع مهدویت است و با لحاظ اینکه این پروژه نیمه‌کاره به عنوان ابرپروژه فرهنگی به‌شمار می‌آید، شایسته است با نظر مساعد همکاران، اعضای شورا که عنوان مهدویت زیبنده این مکان است، سزاوار و شایسته باشد و به نام فرهنگسرای فرهنگی و مذهبی مهدویت مزین شود.

اشدری افزود: پروژه مهدیه یک ابرفرهنگ‌سرا محسوب می‌شود و باید به عنوان یکی از پروژه‌های شهرداری تکمیل شود و به بهره‌برداری برسد تا آیندگان ما را زیر سوال نبرند.

کد خبر 747131

دیگر خبرها

  • سپاهان دوباره به خاطر هوادارانش جریمه شد
  • رصد اقدامات دستگاه‌های اجرایی در حیطه امنیت غذایی و سلامت غذا
  • مهدیه قزوین به عنوان یک ابرفرهنگ‌سرای متعلق به شهرداری تکمیل شود
  • فضای مجازی یکی از راه‌های مشارکت مردم در اقتصاد است
  • اختصاص دو هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان اوراق مشارکت به قم
  • نیروهای واکنش سریع به دنبال تاسیس دولت در غرب سودان
  • باید با ائتلاف ناتو با ایران مقابله کرد! | ادعاهای تازه علیه ایران
  • مطالبات مردم را تا نتیجه نهایی پیگیری می‌کنیم
  • محمد مخبر حکم جدید صادر کرد
  • مجلس به موضوع قطعی برق چاه‌های کشاورزی ورود کند