Web Analytics Made Easy - Statcounter

دهقان نیری گفت: در روزهای برگزاری جشنواره بین المللی تئاتر کودک و نوجوان، پخش برنامه‌های زنده از این رویداد هنری، در شبکه استانی همدان پیش‌بینی شده است.

مدیرکل صداو‌سیما مرکز همدان در گفتگو با برنا با بیان اینکه صدا و سیما بخش عمده‌ای از اطلاع‌رسانی جشنواره را بر عهده دارد، اظهار کرد: بر اساس برنامه‌ریزی‌ها و هماهنگی‌های صورت گرفته، آیین افتتاحیه و اختتامیه جشنواره بیست و ششم از شبکه استانی سیمای همدان پخش زنده خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: روزانه در سه نوبت برنامه زنده از ستاد برگزاری جشنواره در مجتمع فرهنگی سینمایی شهید آوینی به سمع و نظر بینندگان شبکه همدان می‌رسد.

دهقان‌نیری با بیان اینکه در این سه بخش، گروه‌های حاضر در جشنواره معرفی خواهند شد، خاطرنشان کرد: روزانه گزارش‌هایی از اجرای نمایش‌ها تهیه و در برنامه‌های مورد نظر پخش می‌شود.

وی افزود: در این برنامه‌ها با عوامل نمایش‌های شرکت‌کننده و مسئولان جشنواره گفتگو و گروه‌های نمایشی به مردم معرفی خواهند شد.

مدیرکل صدا و سیما مرکز همدان با اشاره به گفتگو با مسئولان در بخش‌های خبری، یادآور شد: طراحی دکور صدا و سیما در محل دبیرخانه جشنواره تئاتر کودک و نوجوان واقع در مجتمع شهید آوینی صورت خواهد گرفت.

وی در خصوص رایزنی دبیر جشنواره برای پخش برنامه مجله تئاتر از همدان در شبکه چهارم سیما، گفت: برنامه‌هایی از جشنواره نیز در شبکه دو سیما پخش خواهد شد.

دهقان‌نیری در پایان خاطرنشان کرد: احتمال حضور مجریان کودک و نوجوان شبکه‌های نهال و امید در همدان و پخش زنده از جشنواره در این شبکه‌ها نیز وجود دارد.

بیست و ششمین جشنواره بین‌المللی تئاتر کودک و نوجوان با دبیری مجید قناد و با شعار «تئاتر، کودک، طبیعت» از 16 تا 21 آبان ماه در همدان برگزار می‌شود.

 

بیشتر بخوانید: امروز آغاز بلیت‌فروشی اینترنتی جشنواره بین المللی تئاتر کودک و نوجوان در همدان جشنواره تئاتر کودک و نوجوان همدان فرصتی برای اعتلای فرهنگ و هنر است

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: تئاتر جشنواره بین المللی شبکه های تلویزیونی کودک و نوجوان همدان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۶۶۱۳۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برنامه «مثبت آموزش» از شبکه آموزش سیما

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، برنامه «مثبت آموزش» با توجه به هدف شبکه آموزش که فرصت برابر آموزشی و توجه به عدالت آموزشی است، به بخش‌های مختلف فرهنگی، سواد آموزشی، سواد مالی، سواد رسانه، سواد اجتماعی به صورت کارشناسی وگفتار‌ها و داستان‌های کوتاه آموزشی، سلامت دانش آموزی و کارشناسی سلامت محور  می‌پردازد.
در بخش صبحگاهی نیز با محوریت تقویم تاریخ، اخبار و اتفاقات روز را مرور می‌کند.

همچنین در بخش فرهنگی با حضورعطیه موذن کارشناس حوزه خبر، اخبار و رویداد‌های جذاب فرهنگ و هنر مرور می‌شود.

مطالبات عمومی و پیگیری مطالبات و بررسی رویداد‌ها و مناسبت‌ها در بخش‌های مختلف ملی و آیینی، توجه ویژه به نوجوانان و جوانان بصورت معرفی استعداد‌ها و ظرفیت‌های مستعد، بررسی روند مطالبات معلمان و مسائل مرتبط با آموزش و پرورش به صورت مستقل، جذب و پخش تولیدات مردمی، روایت زندگی مردمی و نگاه ملی و آیینی به مناسب‌های تقویمی و تبیینی از دیگر رویکرد‌های قابل توجه برنامه «مثبت آموزش» است.
این برنامه در ساعات نیمروزی و عصرگاهی نیز تا ساعت حدود ۱۸ ادامه خواهد داشت و با مرور برنامه‌های پخش شده در شبکه آموزش به بررسی اخبار و مسائل روز و آموزش مطالب علمی و همچنین جهاد تبیین در زمینه دستاورد‌های علمی و فرهنگی و آموزشی کشور نیز خواهد پرداخت.
برنامه «مثبت آموزش» به تهیه کنندگی سید احسان میرمحمد علی و محمد بخشایش هر روز از ۸ صبح تا ۱۸ بصورت متناوب و در پانزده دقیقه پایانی هر ساعت پخش می‌شود.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • پیش بینی استقبال ۱۰ برابری از جشنواره امسال تئاتر کودک و نوجوان رضوی
  • برنامه «سرزمین شعر» ادامه‌دار شد/ آغاز فصل دوم از خرداد
  • «اقیانوس پشت پنجره» برگزیده جشنواره هندی شد
  • بزرگداشت جواد محقق در همدان برگزار می‌شود
  • بزرگداشت استاد جواد محقق در همدان برگزار می‌شود
  • دبیر پانزدهمین دوره جشنواره شعر کودک و نوجوان رضوی:بزرگداشت استاد جواد محقق در همدان برگزار می‌شود 
  • رمزگشایی ازجعبه سیاه چهره‌ها
  • حضور ۳ فیلم کانون در جشنواره بین‌المللی کودکان لکنوی هند
  • برنامه «مثبت آموزش» از شبکه آموزش سیما
  • هت‌تریک فیلم‌های ایرانی در جشنواره بین‌المللی هند