Web Analytics Made Easy - Statcounter

پروژه ۱۶۰ واحدی مسکن طرح «اقدام» ملی استان زنجان با حضور معاون پارلمانی رئیس جمهور، استاندار زنجان و جمعی از مسئولان استانی کلنگ زنی شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از زنجان، معاون پارلمانی رئیس جمهور در این مراسم اظهار کرد: فعال شدن بخش مسکن به فعال شدن سایر بخش ها کمک خواهد کرد.

 

حسینعلی امیری با یادآوری اینکه این طرح برای حل مشکل مسکن شهروندان فعال شده است، ادامه داد: این طرح 2 ساله است و سهم استان زنجان از مسکن های ملی«اقدام» 7500 واحد است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

مدیرکل راه و شهرسازی استان زنجان هم در سخنانی با اشاره به اینکه 160 واحد مسکونی از این طرح در این مرحله کلنگ زنی می شود، گفت: دولت پیش بینی کرده است 400 هزار واحد مسکونی از این طرح در را در کشور بسازد.

 

مسعود بیات‌منش سهم استان از این میزان 7 هزار و 500 واحد خواند و گفت: از این تعداد 2 هزار و 500 واحد در بافت فرسوده یک هزار و 200 واحد برای شهرهای زیر 10 هزار نفر و حدود 700  یا 800 واحد نیز در شهرهای بالای 100 هزار نفر ساخته خواهد شد.

 

این مقام مسئول ادامه داد: این طرح در قالب طرح‌های متنوع اجرایی می شود، مثلا در قالب تفاهم‌نامه با نیروهای مسلح، ستاد اجرایی فرمان امام، بنیاد مسکن و همچنین شناسایی سایر ظرفیت‌ها ساخته می‌شود.

 

وی با اشاره به اینکه 10 هزار واحد سقف پیش بینی شده این واحدهای مسکونی است، گفت:  پروژه 160 واحدی طرح مسکن ملی اقدام در 8 هزار متر زمین در قالب 160 واحد و  با سرمایه‌گذاری 80 میلیارد تومان و با مشارکت کارکنان اداره کل ورزش و جوانان ساخته می‌شود.

 

پایان پیام/73

منبع: شبستان

کلیدواژه: 13 آبان نماز جمعه راهپیمایی 13 آبان بندرعباس استان همدان امام جمعه پدافند غیرعامل سالروز شهادت امام رضا ع ارزانی مسکن طرح اقدام استاندار زنجان معاون پارلمانی رئیس جمهور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۶۶۱۴۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شاخص بورس ۴ هزار واحد رشد کرد

به گزارش گروه اقتصاد خبرگزاری علم و فناوری آنا، شاخص کل بازار سرمایه امروز دوشنبه (۳ اردیبهشت) ۳ هزار و ۹۲۱ واحد رشد کرد و در کانال دو میلیون ۳۱۶ هزار واحدی ایستاد. بدین ترتیب در این روز شاخص کل بازار ۰.۱۷ درصد تقویت شد.

شاخص هم وزن ۰.۵۷ درصد رشد کرد و در کانال ۷۵۷ هزار واحدی ایستاد.

در این بازار ۳۶۶ هزار معامله به ارزش ۵۱ هزار میلیارد ریال انجام شد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • آغاز احداث پروژه ۳۵۰۰ واحدی مسکن سازمان انرژی اتمی
  • شاخص بورس ۴ هزار واحد رشد کرد
  • سایت بزرگ نهضت ملی مسکن در بوشهر کلنگ‌زنی می‌شود
  • اراضی بیش از یک میلیون و ۵۰۰ هزار واحد پروژه‌های مسکن ملی تامین شد
  • کلنگ زنی 327 واحد مسکونی کارکنان جهاد کشاورزی آذربایجان‌غربی
  • آغاز عملیات اجرایی پروژه ۱۸ واحدی مسکن ویژه اقشار کم درآمد در شفت
  • آغاز عملیات اجرایی طرح ۱۰۰ واحدی فرهنگیان بروجن
  • ممنوعیت معامله امتیاز واحد‌های مسکونی طرح نهضت ملی مسکن
  • تکمیل زیرساخت خطوط آبرسانی سایت اقدام ملی مسکن شهید محمدخانی یزد
  • جهش ۷۷ هزار واحدی شاخص بورس