Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرپرست مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا آخرین وضعیت ترافیکی امروز (دوازدهم آبان ماه ۹۸) را تشریح کرد.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری برنا؛ سرهنگ رحمانی، رئیس مرکز اطلاعات کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا ، درباره آخرین وضعیت راه‌های کشور اظهار کرد: در حال حاضر تردد در محور‌های هراز، چالوس، فیروزکوه و آزادراه قزوین-رشت (رفت وبرگشت) روان است و در ارتفاعات محور‌های شمالی بارش باران و مه گرفتگی را شاهد هستیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در حال حاضر ترافیک در آزادراه قزوین-کرج-تهران محدوده‌های پایانه کلانتری، ساسانی، پل کلاک سنگین است و همچنین ترافیک در محور شهریار-تهران محدوده شهرقدس نیمه سنگین است.

رئیس مرکز اطلاعات کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا گفت: در محور‌های استان‌های مازندران، گیلان، گلستان، اردبیل و آذربایجان شرقی بارش باران و مه گرفتگی را شاهد هستیم.

سرهنگ رحمانی تصریح کرد: محور‌های شریانی گرگان-آق قلا و بالعکس، قدیم پلدختر-خرم آباد و شهداد-نهبندان مسدود هستند.

وی افزود:کمربندی دهلران مسدود است و تردد از داخل شهر دهلران انجام می‌شود.

رئیس مرکز اطلاعات کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا گفت: محور‌های غیرشریانی شمشک-دیزین، اولنگ-شاهرود و شهداد – اندوهجرد به علت نبود ایمنی کافی تا اطلاع بعدی مسدود هستند.

پیش‌بینی بارش‌های سیل‌آسا در شمال

سازمان هواشناسی کشور در اخطاریه‌ای نسبت به بارش شدید باران در سواحل دریای خزر طی امروز هشدار داد.

در اخطاریه سازمان هواشناسی آمده است؛

توصیف مورد انتظار: بارش شدید باران در سواحل دریای خزر

زمان شروع: بعد ازظهر شنبه  11 آبان

نوع مخاطره: بارش شدید باران بین 50 تا 60 میلیمتر

منطقه اثر: استان گلستان و شرق استان مازندران

زمان پایان: بعداز ظهر و اوایل شب یکشنبه 12 آبان

اثر مخاطره: رخداد سیلاب

سازمان هواشناسی کشور به هموطنان توصیه کرده از تردد و توقف در حاشیه رودخانه‌ها اجتناب کرده و سایر اقدامات پیشگیرانه در دستور کار قرار گیرد.

بیشتر بخوانید: هراز نیمه سنگین است ترافیک سنگین در محور هراز و آزادراه قزوین_کرج_ تهران

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: استان مازندران پلیس راهور ترافیک سیل کنترل ترافیک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۶۶۲۲۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معابر تهران فعلاً خلوت و ترافیک روان است

به گزارش خبرگزاری مهر، سرهنگ اسماعیل احسان پور، رئیس مرکز کنترل ترافیک هوشمند پلیس راهور تهران بزرگ گفت: با رصد مرکز کنترل ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ از وضعیت تردد خودروها در ساعات ابتدایی صبح روز چهارشنبه ۲۹ فروردین ۱۴۰۳ ماه نشان از معابر و بزرگراه‌هایی خلوت در سطح شهر تهران و احتمال تصادفات به خاطر افزایش سرعت‌ها توسط برخی از رانندگان دارد.

وی گفت: برخی رانندگان با استفاده از خلوتی معابر اقدام به سرعت و سبقت‌های غیر مجاز می‌کنند که علاوه بر به خطر انداختن جان خود به دیگر رانندگان و شهروندان آسیب می‌رسانند.

رئیس مرکز کنترل ترافیک هوشمند پلیس راهور تهران بزرگ بیان داشت: برخی رانندگان ممکن است با دیدن خلوتی معابر شهر تهران، قصد سرعت و سبقت جهت زودتر رسیدن و یا قصد انجام حرکات نمایشی و لایی کشی دارند که به این دسته از رانندگان توصیه می‌شود فریب خلوتی معابر را نخورند چرا که همیشه حادثه در کمین است و سرعت‌های بالا همیشه خطر ساز و خطر آفرین می‌باشند پس با رعایت قانون، همواره با سرعت مقرره در سطح معابر خلوت صبحگاهی و خلوت تردد کنید.

وی همچنین گفت: تیم‌های پلیس راهور تهران بزرگ در تمامی تقاطع‌ها و معابر و میادین شهر تهران بمنظور کنترل سرعت‌ها و سبقت‌ها حضور دارند چرا که برخی رانندگان با دیدن خلوتی معابر برخی رانندگان ممکن است سرعت خودروی خود را بالا برده و باعث حادثه و تصادفات دلخراش شوند.

سرهنگ احسان پور افزود: رانندگان در صورت خلوتی معابر از عجله و شتاب در معابر خلوت خودداری کرده و با سرعت مطمئنه و حتی کمتر از آن تردد کنند و این احتیاط همان سرعتی است که اگر حادثه‌ای مقابل راننده روی داد و اگر خودرو و مانعی مقابل پیش آمد راننده بتواند خودروی خود را به موقع متوقف و از برخورد پرهیز کند.

کد خبر 6080479

دیگر خبرها

  • ترافیک نیمه سنگین در ۳ محور برون شهری کشور
  • ترافیک سنگین در آزادراه تهران - کرج - قزوین
  • وضعیت راه‌های کشور؛ ترافیک سنگین در جاده چالوس و هراز
  • بارش باران در جاده‌های ۹ استان
  • معابر تهران فعلاً خلوت و ترافیک روان است
  • وضعیت راه‌های کشور؛ بارش باران در جاده‌ها
  • مسدود شدن ۷ محور مواصلاتی به علت وقوع سیلاب
  • ترافیک در پایتخت اما روان
  • ترافیک نیمه سنگین در معابر پایتخت
  • وضعیت راه‌های کشور؛ ترافیک نیمه سنگین در جاده‌های چالوس و فیروزکوه