Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ، مرتضی کوچکی رئیس اداره امور قرآنی اداره‌کل اوقاف و امور خیریه سیستان و بلوچستان  با بیان اینکه ایجاد انگیزه در میان حافظان قرآن کریم برای تثبیت و ارتقاء محفوظات، حفظ و انس هرچه بیشتر با قرآن کریم از مهمترین اهداف این آزمون است اظهار داشت: نام‌نویسی در آزمون کتبی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی از طریق سایت www.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

quranedu.ir انجام می‌شود.

او ادامه داد: شرکت در این طرح برای تمام داوطلبان مرد و زن بدون هیچ‌گونه محدودیت سنی، آزاد است.

رئیس اداره امور قرآنی اداره‌کل اوقاف و امور خیریه سیستان و بلوچستان افزود: تمام داوطلبانی که در سال ۹۶و ۹۷در آزمون مشترک سازمان اوقاف و امورخیریه، معاونت قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی شرکت و موفق به کسب نمره قبولی شده‌اند تنها می‌توانند در رشته بالاتر شرکت تا جایزه ویژه ۵۰۰ هزار تومانی را دریافت کنند.

او بیان کرد: با ارسال پیامک به قبول شدگان آزمون کتبی برای اطلاع از زمان و مکان آزمون شفاهی افراد واجد شرایط طبق زمان و مکان اعلامی از طریق کانال اطلاع رسانی و پیامک با در دست داشتن کارت شناسایی معتبر به حوزه آزمونی مراجعه می‌کنند.

کوچکی افزود: حد نصاب قبولی در مرحله دوم آزمون (شفاهی) و دریافت هدایای نقدی این طرح، کسب امتیاز ۸۵ از ۱۰۰ است.

او اظهار داشت: برای سنین زیر ۱۰سال و همچنین روشندلان، صِرف نام‌نویسی در آزمون کتبی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی برای حضور در آزمون شفاهی کفایت کرده و نیاز به شرکت در آزمون کتبی وجود ندارد.

رئیس اداره امور قرآنی اداره‌کل اوقاف و امور خیریه سیستان و بلوچستان افزود: جایزه طرح سازمان اوقاف و امورخیریه برای اجرای نظام جامع تشویق حافظان قرآن کریم به تمامی افرادی که در آزمون این طرح موفق به کسب امتیاز۸۵ از ۱۰۰ در دو مرحله کتبی و شفاهی آزمون است.

او شرکت در قرعه کشی صد‌ها جایزه نفیس و ارزنده دیگر، اعطاء گواهینامه سازمان اوقاف و امورخیریه و امکان شرکت در دوره‌های تخصصی تربیت مربی حفظ قرآن کریم بدون نیاز به آزمون ورودی حفظ را از سایر امتیازات این طرح برای حافظان قرآن کریم ذکر کرد.

انتهای پیام/گ

آزمون حفظ و مفاهیم قرآن کریم در سیستان و بلوچستان

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اخبار فرهنگی قرآن کریم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۶۶۲۷۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افتتاح مدرسه ۶ کلاسه دستان مهربان روستای ماندیرو منطقه پلان

  اداره اطلاع‌رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش سیستان و بلوچستان، این بنای آموزشی دارای ۶ کلاس بوده و در زمینی به متراژ ۴۴۰ متربع و با اعتباری بالغ بر پنج میلیارد تومان به همت بنیاد دستان مهربان و با مشارکت اداره کل نوسازی مدارس استان احداث گردیده است.

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • کرسی ثابت تلاوت و تدبر در قرآن کریم در یاسوج
  • سند تفکیکی برای ۲ هزار قطعه زمین طرح نهضت ملی مسکن سیستان و بلوچستان صادر شد
  • شرکت بیش از ۱۲ هزار نفر در نوزدهمین آزمون ارزیابی حافظان
  • حذف پذیره از قرارداد اجاره ای اماکن موقوفه ای مازندران
  • آغاز آزمون شبه نهایی در پایه‌های دهم و یازدهم
  • ۲ هزار قطعه زمین نهضت ملی مسکن سیستان و بلوچستان سنددار شد
  • افتتاح مدرسه ۶ کلاسه دستان مهربان روستای ماندیرو منطقه پلان
  • حافظ نوجوان قرآن در تمرین پرسپولیس + فیلم
  • توسعه صنعت ریلی، معضل بیکاری سیستان و بلوچستان را رفع می کند
  • بیش از ۱۱ هزار مورد بازرسی از کارگاه‌های سیستان و بلوچستان انجام شد