Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل مدیریت بحران استان آذربایجان شرقی گفت: متاسفانه برخی از سهل انگاری دستگاه‌های اجرایی خسارت‌های ناشی از بلایای طبیعی را دوچندان کرده است. ۱۲ آبان ۱۳۹۸ - ۰۹:۵۹ استانها آذربایجان شرقی نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بستان‌آباد، محمدباقر هنربر در جلسه ستاد مدیریت بحران شهرستان بستان‌آباد، پیشگیری و تعامل بین دستگاه‌ها را بهترین گزینه برای کاهش خسارت‌های سنگین ناشی از بلایای طبیعی عنوان و اظهار داشت: متاسفانه برخی از سهل‌انگاری دستگاه‌های اجرایی خسارت‌های ناشی از بلایای طبیعی را دوچندان کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هنربر به روز رسانی و تقویت بانک اطلاعاتی استان را یادآور شد و افزود: شهرستان‌ها نیز بانک اطلاعاتی شهرستان خود را به روز کنند تا در مواقع بحرانی از آنها استفاده شود.

حق‌آبه تالاب قوریگل بستان‌آباد باید برای زنده ماندن سریعتر به بستر تالاب انتقال یابد

 سیدعلی موسوی حسینی فرماندار بستان‌آباد هم در این جلسه با تاکید بر اینکه حق‌آبه این تالاب از محل صبری‌چای تا 15 آبان ماه باید به تالاب هدایت شود اظهار داشت: اگر در ورود آب به تالاب کوتاهی شود شاهد کم آبی این تالاب خواهیم بود.

وی گفت: خوشبختانه با تدابیری که در سال گذشته صورت گرفته شده بود وضعیت آبی تالاب قوریگل امروز به یک میلیون متر مکعب رسیده است.

‌بیمارستان‌هایی که در برا‌بر بلایای طبیعی تاب نمی‌آورند/ آیا بیمارستان جدید پاوه در برابر زلزله مقاوم است؟استان کرمانشاه در کانون بلایای طبیعی قرار دارد‌استاندار قزوین: ردپای انسانی در افزایش خسارات بلایای طبیعی قابل مشاهده استلزوم پوشش ریسک بلایای طبیعی کشور از طریق بازار سرمایه

فرماندار شهرستان بستان‌آباد با انتقاد شدید از ساخت و سازهای مسکونی و تجاری در برخی از مسیل‌های شهر بستان آباد از آن به عنوان بزرگترین تهدید در هنگام بارندگی‌ها برای مردم منطقه یاد کرد و گفت: کوتاهی هیچ دستگاهی قابل گذشت نبوده و باید تلاش شود این مسیل‌ها بازگشائی شوند.

موسوی به وضع نیمه تمام لایروبی اوجان چای در شهر بستان آباد نیز اشاره کرد و افزود: متاسفانه انباشت لایروبی انجام شده در حاشیه این رودخانه محلی غیر قانونی برای پارکینگ خودروها شده است که با کوچکترین سیلاب شاهد خسارت‌های بزرگ خواهیم بود.

انتهای پیام/ش

R7887/P/S6,47/CT7

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۶۶۲۸۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ضرورت آمادگی دستگاه‌های اجرایی گچساران برای برگزاری اجلاسیه شهدای ارتش کهگیلویه و بویراحمد

فرماندار شهرستان گچساران از برگزاری اجلاسیه شهدای ارتش کهگیلویه و بویراحمد در اردیبهشت سال‌جاری در این شهرستان خبر داد و از مدیران دستگاه‌های اجرایی خواست در این زمینه سنگ تمام بگذارند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کهگیلویه و بویراحمد، روان‌بخش دیهیم‌خوب، امروز_ سه‌شنبه، بیست‌وهشتم فروردین _ در اولین نشست شورای اداری شهرستان گچساران، اظهار کرد: عملیات وعده صادق سپاه پاسداران در حمله به مواضع رژیم صهیونیستی یک‌بار دیگر عزت، اقتدار و جایگاه ایران اسلامی را در جهان نشان داد به‌طوری‌که کشورهای جهان از ایران حساب ویژه‌ای می‌برند.

وی افزود: اقتدار و عزت ایران اسلامی به برکت خون شهدا و مسیری است که شهدا برای همه ما ترسیم کرده‌اند، از این رو عملیات سپاه پاسداران عملیات بی‌نظیری بود که قدرت‌های استکباری جهان را به حیرت واداشت.

فرماندار گچساران گفت: بودجه در جلسه شورای برنامه‌ریزی پیگیری و بررسی خواهد شد، اما اخیراً مبلغ چهار میلیارد و ۳۳۶ میلیون تومان به‌حساب فرمانداری شهرستان واریز شد که این مبلغ برای روستاهای فاقد دهیاری و مناطق عشایری در نظر گرفته شد.

وی تصریح کرد: باید مدیران قانون‌مدار باشند و به بهانه خدمت نباید قانون را دور زد، البته کار برای مردم خوب است، اما هر مدیری بایستی پاسخگوی عملکردش هم باشد و انتظار این است که خدمات به شهروندان حتماً در چارچوب قانون صورت بگیرد.

دیهیم‌خوب خاطرنشان کرد: در بحث تکمیل پروژه‌ها کارها و اقدامات ادامه دارد و مدیران در کمیته برنامه‌ریزی شهرستان حتماً طرح و برنامه‌هایی برای پیشبرد پروژه‌ها داشته باشند، اما موضوع دیگر اینکه مدیران به حاشیه‌ها توجه نکنند چراکه هر مدیری یک روز معارفه و یک روز هم تودیع می‌شود بنابراین مدیران باید حتماً به کارشان بچسبند و صادقانه تا لحظه‌ای که مسئولیتی دارند پای‌کار باشند.

وی افزود: روز ششم اردیبهشت نخستین اجلاسیه شهدای ارتش را داریم که یک رویداد بزرگ فرهنگی در این شهرستان است و شعار همه این است که مدیون شهدا هستیم و باید در این اجلاسیه سنگ تمام بگذاریم، میهمان‌های کشوری زیادی خواهیم داشت و همه مدیران تعامل و همکاری در راستای هرچه باشکوه‌تر برگزار شدن این اجلاسیه داشته باشند.

فرماندار گچساران گفت: با توجه به‌پیش رو بودن فصول گرم سال دو دستگاهی که از هم اکنون باید برنامه‌ریزی لازم را داشته باشند، ادارات آبفا و برق هستند و حتماً بایستی جلسه‌ای با مدیران استانی و شهرستانی برای رفع هرگونه احتمال تنش آبی و همچنین در خصوص مشکلات برق در شهرستان برگزار شود تا از بروز هر نوع مشکلی در آینده پیش‌گیری شود.

کد خبر 745265

دیگر خبرها

  • عملیات «وعده صادق» هیمنه دشمن صهیونیستی را در هم شکست
  • انتقاد فرماندار شهرستان بستان آباد از اجرایی نشدن پایاب سد‌ها در این شهرستان
  • ضرورت آمادگی دستگاه‌های اجرایی گچساران برای برگزاری اجلاسیه شهدای ارتش کهگیلویه و بویراحمد
  • انتقاد فرماندار بستان آباد ازوضعیت کشتارگاه نیمه صنعتی دام
  • بارش‌های زیبای بهاری در فارس؛ با برکت، بدون خسارت
  • حضور میدانی مدیران اجرایی برای مهار سیلاب
  • ادامه فعالیت میز خدمت ۲ روز در هفته در شهرستان‌های بوشهر
  • فرماندار شهرستان بستان آباد خواستار تکمیل پروژه‌های نیمه تمام شد
  • کشف لوازم خانگی قاچاق در حاجی آباد
  • آماده باش ستاد مدیریت بحران استانداری بوشهر به دستگاه‌های اجرایی