Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بجنورد ، وحید نمازی با اشاره به برگزاری اختتامیه دهمین دوره جشنواره کارتون و کاریکاتور کشور اظهار کرد: ۴۰ اثر از آثار منتخب این دوره از جشنواره سراسری کارتون و کاریکاتور به نمایش گذاشته می‌شود.

او از نمایش آثار در ۱۵ استان خبر داد و گفت: استان‌های گلستان، اصفهان، یزد، خراسان رضوی و جنوبی، کرمانشاه، سمنان، هرمزگان، کردستان، بوشهر، تهران، قزوین، ارومیه و قم میزبان آثار منتخب جشنواره خواهند بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس حوزه هنری خراسان شمالی فرهنگ سرای بجنورد را میزبان این اثر‌ها در خراسان شمالی عنوان کرد و افزود: آیین اختتامیه دهمین دوره جشنواره سراسری کارتون و کاریکاتور همزمان با ۱۸ آبان ماه در بجنورد و با اعلام برگزیدگان برگزار می‌شود.

دبیر اجرایی جشنواره سراسری کارتون و کاریکاتور با تأکید بر این‌که آثار تولیدی جشنواره مختص آرشیو نیست و از طریق نمایش آثار نه تنها جامعه مخاطب افزایش پیدا می‌کند، بلکه جامعه مخاطب در یک نقطه خلاصه نمی‌شود، خاطرنشان کرد: این نمایشگاه به مدت یک هفته برای علاقه‌مندان دایر خواهد بود.

انتهای پیام/ه

ایستگاه پایانی جشنواره سراسری کاریکاتور در بجنورد

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اخبار هنرمندان هنرهای تجسمی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۶۶۳۰۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تخصیص ۲۶ میلیارد تومان اعتبار برای احداث دیوار ساحلی جوادیه بجنورد

به گزارش خبرگزاری صداو سیمای خراسان شمالی؛ سید عقیل مرتضوی در بازدید خبرنگاران از طرح‌های در حال احداث شرکت آب منطقه‌ای گفت: دیوار ساحلی منطقه جوادیه به طول ۳۵۰ متر با ۴۰ درصد پیشرفت در حال احداث است که تا دو ماه اینده تکمیل می‌شود.
وی همچنین با اشاره به نقش مهم سد بش قارداش در آبیاری زمین‌های پایین دست
افزود: این سد در ۴۰۰ هکتار با ۵۰ درصد پیشرفت در حال احداث است.
غیرمجاز سالانه ۳۰ میلیون متر مکعب آب در خراسان‌شمالی
مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای استان همچنین گفت: سالانه ۳۰ میلیون مترمکعب از چهار هزار و ۲۰۰ حلقه چاه غیر مجازبرداشت می‌شود.
به گفته وی بیشتر چاه‌های غیرمجاز استان در باغ ویلا‌ها و حاشیه رودخانه‌ها واقع است که با حفر چاه‌های کم عمق در برخی از فصول برداشت غیرمجاز آب دارند.
مرتضوی با اشاره به محدودیت منابع آبی خراسان شمالی با توجه به تداوم خشکسالی بر ضرورت استفاده بهینه از منابع آبی موجود تاکید کرد و گفت: مخازن آب زیرزمینی استان سالانه بین ۶۵ تا ۹۵ میلیون متر مکعب کسری دارند و به عبارتی این میزان بیش از مقدار تغذیه آبخوان‌ها در سال برداشت می‌شود.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • هجدهمین دوره مسابقات بین‌المللی ربوکاپ به ایستگاه پایانی رسید + فیلم
  • نمایش «واپسین نفس» به جشنواره سراسری تئاتر ایثار راه یافت
  • جشنواره «رود و ریل» در روستای بیشه لرستان برگزار شد
  • ایستگاه پایانی مسابقات قرآن و عترت در لرستان
  • اعلام اجرای عمومی آثار چهاردهمین جشنواره تئاتر کودک و نوجوان رضوی 
  • راهیابی پنج نمایش از قم به جشنواره تئاتر مردمی بچه‌های مسجد
  • مشهد؛ هفتمین ایستگاه جشنواره سراسری نشریات دانشجویی دانشگاه آزاد
  • اکران فیلم کوتاه؛ رفع تکلیف یا ضرورت؟!
  • تخصیص ۲۶ میلیارد تومان اعتبار برای احداث دیوار ساحلی جوادیه بجنورد
  • نماینده شهرستان‌ها در پایتخت هستیم/بعد از اجرا نمایش همراهتان است