Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-25@19:56:41 GMT

کارواخال:مصدومیت طارمی باعث شکست شد

تاریخ انتشار: ۱۲ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۶۶۳۳۶۴

کارواخال:مصدومیت طارمی باعث شکست شد

سرمربی ریوآوه در نشست مطبوعاتی بعد از بازی با بنفیکا مصدومیت ستاره ایرانی را دلیل اصلی شکست شاگردانش قلمداد کرد.

به گزارش "ورزش سه"، ریوآوه در یکی مهم ترین بازی های لیگ پرتغال شب گذشته در حالی مقابل بنفیکا با دو گل شکست خورد که تنها یک نیمه از توانایی های ستاره ایرانی خود در زمین بهره برد. مهدی طارمی در آغاز نیمه دوم با بازگشت مصدومیتش دوباره تعویض شد تا همین اتفاق از دید سرمربی ریوآوه روی عملکرد تیم تاثیر منفی بگذارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


کارواخال سرمربی ریوآوه با اشاره به این که شکست برابر بنفیکا قصه ای متفاوت داشت در نشست خبری خود گفت:« خیلی خوب بازی را آغاز کردیم و با استراتژی خاصی بنفیکا را در زمین خودش حبس کردیم. روی برخی توانایی های بازیکنان میزبان را سردرگم و اجازه ندادیم که فوتبال خود را به ما دیکته کنند اما یکی دو اتفاق افتاد از جمله مصدومیت طارمی که باعث تعویض او در بین دو نیمه شد».

 


او ادامه داد:« مهدی سرعت بالایی داشت که در نیمه اول هم بارها با این سرعت بلای جان مدافعان میزبان شد اما وقتی مصدوم شد زمینه شکست ریوآوه فراهم شد چون جایگزین او برای این بازی شرایط خوبی نداشت و نمی توانست کارآیی طارمی را داشته باشد. به هر حال هر شکستی یک تجربه جدید است و امیدوارم بتوانیم برای بازی های آتی نمایش بهتری داشته باشیم».


در آمارهای منتشر شده در رسانه های پرتغالی طارمی در حضور 45 دقیقه ای در میدان سه بار روی دروازه بنفیکا خطرساز شد که دوبار ضربات او دروازه بان میزبان را حسابی به زحمت انداخت. اما تنها 45 دقیقه حضور در میدان باعث شد میانگین امتیاز چندان خوبی برای ستاره ایرانی در نظر گرفته نشود ضمن این که بدتر از این امتیاز به مصدومیت دوباره او و ابهام در رسیدن به بازی با عراق برمی گردد.

 

ریوآوه مهدی طارمی

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: ریوآوه مهدی طارمی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۶۶۳۳۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قهرمانی تاریخی اینتر در ایتالیا؛ فتح بیستمین اسکودتو با شکست میلان

تهران- ایرنا- تیم فوتبال اینتر با شکست همشهری خود موفق شد برای بیستمین بار فاتح اسکودتو شده و قهرمان لیگ ایتالیا لقب بگیرد.

به گزارش مشرق، در آخرین بازی هفته سی‌ و سوم سری‌آ ایتالیا دو تیم آث میلان و اینترمیلان از ساعت ۲۲:۱۵ در ورزشگاه سن‌سیرو به مصاف یکدیگر رفتند که این دربی حساس با برتری دو بر یک اینتر همراه شد.

در پنج تقابل گذشته دو تیم در همه رقابت‌ها، افعی‌ها موفق شدند رکورد صددرصد پیروزی را به ثبت برساند و اینزاگی و شاگردانش با توجه به همین آمار امیدوار بودند با برتری در مقابل روسونری، قهرمانی خود را مسجل کنند تا لذت این قهرمانی دو چندان شود که به این هدف نیز رسیدند.

دقیقه ١٨ بازی فرانسیسکو آچربی روی پاس بنجامین پاوارد موفق شد دروازه میلان را باز کند تا اینتر یک بر صفر از همشهری خود پیش باشد. در نهایت نیمه نخست این بازی با همین یک گل به پایان رسید.

با شروع نیمه دوم در همان دقایق ابتدایی مارکوس تورام با ضربه تماشایی موفق شد گل دوم اینتر را به ثمر برساند.

میلانی‌ها بعد از دریافت گل دوم، حملات خود را برای جبران گل‌های خورده بیشتر کردند تا سرانجام در دقیقه ٨٠ توموری یکی از گل‌های خورده را پاسخ دهد.

در پایان این بازی با برتری ٢ بر یک اینتری‌ها خاتمه یافت تا این تیم ٨۶ امتیازی شود و پنج هفته مانده به پایان رقابت‌های سری‌آ، برای بیستمین بار فاتح اسکودتو شوند.

دیگر خبرها

  • برتری رم در ادامه بازی نیمه‌ تمام با حضور آزمون
  • مس صعود کرد/ شکست ناپذیری شاگردان نویدکیا حفظ شد
  • مس به ۱/۴ نهایی صعود کرد/ شکست ناپذیری شاگردان نویدکیا حفظ شد
  • رکورد جذاب: سرمربی اورتون به آنچلوتی رسید
  • شاگرد فرگوسن در منچستریونایتد، سرمربی واتفورد شد
  • تونی کروس: ال‌ کلاسیکو؟ خوب نبودیم وگرنه 4-0 بارسلونا را می‌بردیم!
  • اعتراف سرمربی قرقیزستان بعد از شکست مقابل ایران
  • پوچتینو: نمی‌توانم بازیکنانم را سرزنش کنم
  • کلوپ: بازی با اورتون، آخرین دربی‌ام در مرسی‌ساید است؛ ژوتا دو هفته از ترکیب لیورپول دور است
  • قهرمانی تاریخی اینتر در ایتالیا؛ فتح بیستمین اسکودتو با شکست میلان