Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار سیاسی ایرنا،  امیر سرلشکر «سید عبدالرحیم موسوی» صبح روز یکشنبه در مراسم اختتامیه دوره‌های آموزشی یگان‌های نیرو مخصوص و واکنش سریع نزاجا اظهار داشت:  تیپ ۶۵ نیرو مخصوص تیپ زبده نیروهای مسلح یگانی خوشنام و مقتدر است. این تیپ برای دشمنان موجب رعب و وحشت است و برای دوستان مایه امید است.  

وی افزود: داشتن چنین نیروهایی امید امروز و آینده ما و سدهای فولادین دفاع از ملت و کشور ما هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نیروی زمینی در تربیت افراد چندمهارته بسیار خوب عمل کرده است

فرمانده کل ارتش ادامه داد: یکی از اهداف بسیار مهم ما در نیروی زمینی، تربیت افراد چندمهارته و تشکیل یگان‌های چند منظوره بوده که در این کار نزاجا بسیار خوب عمل کرده و اهداف تعیین شده را با زمان کمتر و دقت بالاتر طی کرده‌اند.

سرلشکر موسوی تصریح کرد: ارتقا مهارت در نیروی زمینی سقفی ندارد چون تهدیدات پیچیده و متنوع و غیرقابل پیش‌بینی هستند و مهارت‌ها هم باید دائم در حال ارتقا باشند.  

وی عنوان کرد: نیرویی زمینی در مسیر نیازمندی‌های انقلاب و جلوتر از تهدیدات با سرعت خوبی در مسیر تحول پیش می‌رود. اما ایمان و اراده بالاتر از همه توانمندی‌ها است که حکایت از عزم درونی و جدی شما برای تحقق اهداف جمهوری اسلامی به ویژه تحقق اهداف گام دوم انقلاب دارد.

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ارتش سید عبدالرحیم موسوی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۶۶۳۵۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کمک‌های نیرو زمینی سپاه به شهرستان سیل‌زده دشتیاری رسید

در پی وقوع سیلاب کم‌سابقه در منطقه بلوچستان واقع در جنوب استان سیستان و بلوچستان، نهادهای مختلف به یاری مردم شتافتند و حالا کاروان کمک‌های نیرو زمینی سپاه به روستاهای سیل‌زده شهرستان دشتیاری رسیده است.

 

 

به اشتراک بگذارید: https://tn.ai/3074535 درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار ؛ جدیدترین اخبار لحظه به لحظه امروز پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS تلگرام اینستاگرام توییتر   آپارات   سروش   آی‌گپ   گپ   بله   روبیکا   ایتا
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

دیگر خبرها

  • استخدام نیروی زمینی ارتش
  • کمک‌های نیرو زمینی سپاه به شهرستان سیل‌زده دشتیاری رسید
  • لزوم تربیت نیروی متخصص مورد نیاز خراسان شمالی توسط دانشگاه‌ها
  • ضرورت گره گشایی از مسایل محلات و تربیت نیروی انسانی تراز انقلاب
  • وحدت رویه و هم‌فکری، عامل اصلی پیشبرد اهداف گزینش است
  • افتتاح مرکز تداوم عقیدتی امام خامنه قرارگاه منطقه‌ای کربلا نیروی زمینی سپاه
  • جزئیات دیدار فرمانده سپاه تهران بزرگ با فرمانده نیروی زمینی ارتش +عکس
  • افراد جویای کار به سامانه ملی رصد اشتغال مراجعه کنند
  • دیدار فرمانده سپاه تهران بزرگ با فرمانده نیروی زمینی ارتش
  • تاکید فرماندهان سپاه تهران و نیروی زمینی ارتش بر تعامل در عرصه‌های مختلف