Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-25@13:07:50 GMT

ضرغامی سخنران راهپیمایی ۱۳ آبان در زاهدان است

تاریخ انتشار: ۱۲ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۶۶۳۷۵۸

ضرغامی سخنران راهپیمایی ۱۳ آبان در زاهدان است

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی سیستان و بلوچستان گفت: ضرغامی عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام سخنران راهپیمایی ۱۳ آبان در زاهدان خواهد بود.

«عباس صفدری» با بیان این مطلب به خبرنگار شبستان گفت: راهپیمایی 13 آبان در زاهدان روز دوشنبه 13 آبان از ساعت 8:30 از میدان آزادی آغاز می شود.

 

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان ادامه داد: عزت الله ضرغامی عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام سخنران راهپیمایی 13 آبان در زاهدان خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

صفدری تاکید کرد: از عموم مردم ولایتمدار شهر زاهدان دعوت شده تا با حضور با شکوه در راهپیمایی 13 آبان دهن کنجی به تحریم های آمریکا بکنند.

 

وی افزود: امسال برای مسدود کردن  خیابان ها و کوچه های منتهی به خیابان اصلی برای راهپیمایی 13 آبان از اتوبوس ها استفاده نخواهد شد و از وسایل سنگین به کار گرفته می شود و از اتوبوس ها برای جابه جایی دانش آموزان حاشیه شهر برای شرکت در راهپیمایی استفاده خواهد شد.

 

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی سیستان و بلوچستان با اشاره به اینکه امام خمینی رحمت الله علیه از 13 آبان به عنوان انقلاب دوم یاد کرده است، تصریح کرد: ملت ایران در 13 آبان دست استکبار جهانی را کوتاه کردند.

 

صفدری، مقوله استکبارستیزی را نص صریح قرآن کریم دانست و تاکید کرد: 13 آبان امسال به نسبت سالهای گذشته متفاوت است زیرا شکست داعش، زدن پهپاد آمریکایی، زدن تاسیسات آرامکو از سوی یمن موفقیت های بود که از 13 گذشته آبان سال گذشته تا 13 آبان امسال حاصل شده است.

 

وی با اشاره به اینکه مبارزه با استکبار ستیزی در بیانیه گام دوم انقلاب آمده است، افزود: حضور گستره ملت ایران در راهپیمایی 13 آبان خواهیم داشت.

 

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان یاد آور شد: حضور اقشار مختلف جامعه در راهپیمایی 13 آبان نشان از حمایت مردم در راستای مبارزه با استکبار جهانی است.

 

پایان پیام/516

منبع: شبستان

کلیدواژه: 13 آبان راهپیمایی 13 آبان ۱۳ آبان روز استکبار ستیزی نماز جمعه زائران پیاده حضرت رضا ع کاروان زائران پیاده شهادت امام رضا ع سالروز شهادت امام رضا ع استکبارستیزی 13 آبان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۶۶۳۷۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کرمان باید متناسب با عنوان پایتخت مقاومت باشد

حجت‌الاسلام والمسلمین محمدحسین موسی‌پور، در دیدار رؤسای دفاتر شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمان با اشاره به شهرت کرمان به "پایتخت مقاومت" به واسطه شهید سلیمانی تاکید کرد: عرصه‌های فرهنگی و اجتماعی این استان نیز باید در شان این نام شکل بگیرد تا این معنای مهم تحقق یابد.

نماینده ولی فقیه و رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کشور گفت: برای اینکه از فرصتی که حاج‌قاسم برای این خطه ایجاد کرده در جهت رشد اخلاقی و فکری و... استفاده شود نیاز به طراحی هوشمندانه و مبتکرانه و طرح‌های نو و خلاقانه است که روحانیت باید محور آن باشد.

حجت‌الاسلام والمسلمین موسی‌پور در ادامه سخنانش با بیان اینکه عملیات شگفت‌انگیز، حیرت آور و مهم که به تعبیر سیاسیون و نیرو‌های تحلیل‌گر غربی معادلات جهانی را تغییر داد؛ تحت زعامت حکومت ولایت فقیه بود که ایران در حد یک ابرقدرت خود را نشان داد؛ افزود: این قدرت را اسلام و نیروی معنویت و ولایت فقیه به نظام داده و باعث افتخار است.

وی با تاکید بر اینکه این عملیات باید از ابعاد مختلف و با زبان گویا برای نسل نو بیان شود تا این نسل در جریان اتفاقات عظیم قرار بگیرد؛ متذکر شد: روحانیت نیز باید مجهز به اطلاعات و آگاهی و داشته‌های انقلاب باشد.

حجت‌الاسلام والمسلمین موسی‌پور سپس در پاسخ به سوالی راجع به مسئله عفاف و حجاب در جامعه با این توضیح که باید سنجیده، با تدبیر و با برنامه در برخورد با پدیده طراحی شده دشمن عمل کرد؛ افزود: اندلسی کردن جوامع یکی از راهکار‌های جدی نظام استکبار برای از هم پاشیدن کشور‌ها است.

وی با تاکید بر اینکه در مواجهه با پدیده بدحجابی نباید به برنامه فرهنگی و صرف تذکر اکتفا کرد؛ بیان داشت: ضرورت رعایت عفاف و حجاب هم شرعی و هم عقلی است و به لحاظ روانشناسی ثابت شده برای حفظ امنیت و سلامت جسمی و روحی زن، ضرورت دارد و به همین جهت در برخی جوامع زنان بعضاً مسلمان نیستند، اما پوشش اسلامی را انتخاب کردند.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کشور تصریح کرد: باید با برنامه‌ریزی به سمت حل مشکل رفت.

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان کرمان

دیگر خبرها

  • کرمان باید متناسب با عنوان پایتخت مقاومت باشد
  • تبیین دستاوردهای نظام مقدس اسلامی؛ماموریت‌ مهم شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کشور
  • کار شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی، جریان‌سازی فرهنگی است
  • قرار نیست مسئولیت استانداری کرمان را بپذیرم/ حضور در شورای هماهنگی را ترجیح می‌دهم
  • خدمت رسانی به مراکز آزمون کنکور دراستان کرمان
  • تمام فتنه‌های علیه کشور با حضور مردم خنثی شد
  • بیش از ۴۰ راهپیمایی حمایت از مردم غزه در کرمان برگزار شد
  • توجه به نسل جوان اولویت تمام برنامه‌های تبلیغات اسلامی باشد
  • تبلیغات دور دوم انتخابات مجلس 13 اردیبهشت شروع می‌شود/ پیش‌بینی هزار و 20 شعبه اخذ رای
  • اصل کار شورای هماهنگی اجرای مراسم بر مبنای حکومت است