Web Analytics Made Easy - Statcounter

ناهیدی فرد گفت: اعضای کانون های فرهنگی مساجد استان همدان حضور فعالی در راهپیمایی ۱۳ آبان خواهند داشت و انزجار خود را از جنایت های آمریکا و اسرائیل اعلام خواهند کرد.

«حمیدرضا ناهیدی فرد» در گفت و گو با خبرنگار شبستان در همدان گفت: اعضای کانون های فرهنگی مساجد استان همدان حضور فعالی در راهپیمایی 13 آبان خواهند داشت و انزجار خود را از جنایت های آمریکا و اسرائیل اعلام خواهند کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

مدیر ستاد هماهنگی کانونهای فرهنگی هنری مساجد استان همدان افزود:  یوم الله ۱۳ آبان یادآور انقلاب دوم ملت ایران و جوانان غیور و ولایت مدار ایران اسلامی برای اعتلای کلمه الله و نابودی استکبار جهانی به سرکردگی آمریکای جهان خوار است.

 

وی اظهار داشت: ۱۳ آبان مظهر قدرت نمایی ملت قهرمان ایران اسلامی و خاری آمریکا و استکبار جهانی است.

 

وی بیان کرد: اعضای کانون های فرهنگی هنری مساجد استان همدان ضمن گرامیداشت سالروز تسخیر لانه جاسوسی آمریکا به دست دانشجویان پیرو خط امام (ره) و روز ملی مبارزه با استکبار جهانی و روز دانش آموز از همه آحاد ملت قهرمان و شهید پرور ایران اسلامی به ویژه دانشجویان، دانش آموزان و جوانان غیور دعوت می کنیم تا با مشت های گره کرده و با فریادهای رسا و دشمن شکن در راهپیمایی باشکوه بزرگداشت یوم الله ۱۳ آبان شرکت نمایند.

 

ناهیدی فرد در ادامه گفت: حضور گسترده در راهپیمایی 13 آبان  بیعتی دوباره با ولایت فقیه و آرمان های والای امام عظیم الشأن (ره) و شهدای گرانقدر انقلاب اسلامی و دفاع مقدس است و مشتی محکم بر یاوه گویی های سران استکبار جهانی و آمریکای جهان خوار است.

 

 

 

 

پایان پیام/89

منبع: شبستان

کلیدواژه: 13 آبان راهپیمایی 13 آبان ۱۳ آبان روز استکبار ستیزی کانون های فرهنگی هنری مساجد لانه جاسوسی بندرعباس نماز جمعه حضور گسترده راهپیمایی 13 آبان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۶۶۳۹۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ماه مهمانی خدا و تلاوت قرآن در مساجد استان همدان

مسجد شهید مدرس، شهرک مدرس همدان هم یکی از این مساجد است که هر روز صبح محفل انس با قرآن در آن با حضور بانوان و کودکان و نوجوانان برگزار می‌شود و در آن علاوه بر تلاوت قران و دعا‌ها آموزش و تفسیر قر آن و دعا‌ها، تفسیر نهج الابلاغه هم برگزار می‌شود.

در این مسجد پایگاه مقاومت بسیج شهید عروجی فعالیت می‌کند و در کنار آن کلاس‌ها و برنامه‌های فرهنگی را برای کودکان و نوجوانان و آشنایی آن‌ها با قرآن را برگزار می‌کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان همدان همدان

دیگر خبرها

  • روز جمهوری اسلامی یک مقطع تاریخی بی‌نظیری در تاریخ کشور ماست
  • راهپیمایی روز قدس یزد از حسینیه‌ها شروع می‌شود
  • مساجد و حسینیه‌ها پایگاه اصلی شروع راهپیمایی امسال روز قدس در یزد
  • جایگاه نخست لرستان در افزایش کانون‌ فرهنگی هنری مساجد در کشور
  • جنایات رژیم صهیونیستی ضرورت حضور در راهپیمایی روز جهانی قدس را مضاعف کرده است
  • دعوت استاندار همدان از مسافران برای حضور در پایتخت تاریخ و تمدن
  • ضرورت ایجاد بانک اطلاعات کانون‌های فرهنگی - هنری مساجد
  • لزوم برنامه‌ریزی مردمی برای راهپیمایی روز جهانی قدس
  • ماه مهمانی خدا و تلاوت قرآن در مساجد استان همدان
  • سند فرهنگ نوجوان در همدان نگارش می‌شود