Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار ایلنا، کارگران شاغل و بازنشسته شرکت مخابرات آذربایجان‌شرقی روز گذشته (شنبه ۱۱ آبان ماه) با تجمع در مقابل ساختمان مرکزی مخابرات استان آذربایجان شرقی واقع در تبریز نسبت به آنچه به بی‌توجهی مسوولان مخابرات به مطالبات به حق خود، عنوان می‌کردند، دست به تجمع اعتراضی زدند.

یکی از کارگران گفت: ما خواستار اجرای کامل مفاد آیین‌نامه استخدامی و پرسنلی مصوب سال ۱۳۸۹ و پرداخت معوقات مزدی خود هستیم در عین حال اجرای طرح طبقه‌بندی مشاغل متناسب با شرایط کارگران شاغل اعم از رسمی، قراردادی و شرکتی و تغییر وضعیت همکاران قراردادی، از دیگر مطالبات کارگران شرکت مخابرات است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 یکی دیگر از کارگران گفت: اجرای بند ۶ مصوبه سال ۱۳۸۵ هیات وزیران، ماده ۲۱ قانون مدیریت خدمات کشوری در ارتباط با تغییر صندوق بازنشستگی، اجرای کامل قانون جامع خدمات‌رسانی به ایثارگران، رعایت اصل شایسته‌سالاری و استفاده از نخبگان و نیروی انسانی متعهد و متخصص در انتصاب مدیران از دیگر مطالبات  کارگران شاغل و بازنشسته مخابرات است.

 در پایان، کارگران شاغل و بازنشسته شرکت مخابرات آذربایجان شرقی با قرائت بیانیه‌ای ضمن تاکید بر حل و فصل مشکلات صنفی خود توسط مدیریت شرکت مخابرات استان، متذکر شدند: در صورت بی‌توجهی به این خواسته‌ها، گردهمایی اعتراضی خود را در روز‌های آینده ادامه می‌دهند.

 

 

منبع: ایلنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۶۶۴۲۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ضرورت سرعت‌بخشی به اجرای پروژه بیمارستان ۱۰۰۰ تخت‌خوابی تبریز

نماینده ولی‌فقیه در آذربایجان شرقی و امام جمعه تبریز با اشاره به کند بودن روند عملیات اجرایی بیمارستان یک‌هزار تختخوابی تبریز، توجه بیشتر دولت و وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی به تسریع در اجرای این پروژه را خوستار شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از آذربایجان‌شرقی، آیت الله محمدعلی آل هاشم ظهر امروز _چهارشنبه بیست و نهم فروردین_ در دیدار با معاون توسعه مدیریت و منابع وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، اظهار کرد: سرعت بخشی به عملیات پروژه بیمارستان یک هزار تختخوابی یکی از مطالبات اصلی و مهم مردم این استان و بلکه استان‌های شمال غرب کشور است.

وی افزود: با توجه به اینکه آذربایجان شرقی به عنوان قطب درمانی شمال غرب کشور و حتی کشورهای همجوار محسوب می‌شود، انتظار می‌رود دولت و وزارت متبوع حمایت‌های کافی را در خصوص تکمیل این بیمارستان داشته باشد.

نماینده ولی‌فقیه در آذربایجان شرقی و امام جمعه تبریز با اشاره به کند بودن روند عملیات اجرایی بیمارستان یک‌هزار تختخوابی تبریز، توجه بیشتر دولت و وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی به تسریع در اجرای این پروژه را خوستار شد.

آیت الله آل هاشم اضافه کرد: با وجود تمام مشکلات و کمبود تجهیزات و زیرساخت‌ها، کارهای فوق العاده‌ای در عرصه بهداشت و درمان به وقوع پیوسته است و معتقدیم امکانات کفاف این خدمت را نمی‌دهد از این رو تجهیز بیمارستان‌ها و ارائه خدمات در مناطق محروم باید مورد توجه قرار گیرد.

وی ادامه داد: حضور چهره‌های متعهد و متخصص در صدر مدیریت دانشگاه علوم پزشکی تبریز باعث شده است تا مشکلی را در این دانشگاه نداشته باشیم.

کد خبر 745521

دیگر خبرها

  • بازنشستگی بیش از موعد ۱۷۰۰ کارگر شاغل در مشاغل سخت و زیان آور
  • رصدخانه پروژه‌های عمرانی استان آذربایجان شرقی تشکیل می‌شود
  • ضرورت سرعت‌بخشی به اجرای پروژه بیمارستان ۱۰۰۰ تخت‌خوابی تبریز
  • توسعه متوازن آذربایجان شرقی اتفاق نیفتاده است
  • امسال سال سرنوشت‌سازی برای شرکت‌های دانش‌بنیان است
  • تشکیل رصدخانه پروژه‌های عمرانی در آذربایجان شرقی
  • اجرای یک هزار طرح صنعتی با پیشرفت فیزیکی بالای ۶۰ درصد در آذربایجان شرقی
  • گسترش حاشیه نشینی در تبریز معضل اساسی است
  • جایگاه نظارتی نظام مهندسی ساختمان باید تقویت شود
  • ضرورت اجرای دقیق استاندارد ساختمان در آذربایجان شرقی