Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، مسابقات کاپ آسیایی کاناپولو پایان هفته گذشته با حضور کلیه تیم های ملی قاره آسیا در چین برگزار شد که تیم مردان ایران نایب قهرمان و تیم زنان کشورمان سوم شد. تیم مردان ایران پیش ازاین سهمیه جهانی خود را به واسطه موفقیت اش در رقابت های جهانی سال قبل گرفته بود اما تیم بانوان هنوز تکلیف خود را نمی داند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اشکان صیادی سرمربی تیم ملی کاناپولوی مردان کشورمان در گفتگو با خبرنگار مهر، گفت: مسابقات قهرمانی آسیایی که لغو شده بود توسط چینی ها با عنوان کاپ آسیایی و تنها با شرکت تیم های ملی آسیا برگزار شد که ما موفق شدیم بر سکوی دوم آن قرار بگیریم.

وی افزود: ما به عنوان بهترین تیم دور مقدماتی راهی فینال بازیها شدیم. با ژاپن در حالی در دیدار فینال بازی کردیم که در دور رفت این تیم را برده بودیم اما در فینال شروع خوبی نداشتم. مسابقه کاناپولو به شکلی است که اگر رقابت را خوب شروع نکنی نمی توانی ادامه بدهی و ما نتوانستیم برنده دیدار نهایی باشیم و توپ های ژاپنی ها تبدیل به گل شد.

صیادی افزود: در آسیا تیم کاناپولوی مردان ایران را به عنوان قدرتمندترین تیم قاره می شناسند و اروپایی هایی که در اینجا بودند تیم ما را بهترین تیم قاره معرفی می کردند.

سرمربی تیم کاناپولو مردان ایران، خاطرنشان کرد: ما از قبل هم سهمیه جهانی را کسب کرده بودیم و اگر این نتایج ملاک باشد با همین نتیجه نیز به رقابت های جهانی می رفتیم. امیدواریم بتوانیم در مسابقات جهانی پیش رو که سال آینده در اروپا برگزار خواهد شد، بهترین نتیجه را برای ایران کسب کنیم.

کد خبر 4761997

منبع: مهر

کلیدواژه: آسیا چین کانوپولو تیم فوتبال پرسپولیس لیگ برتر فوتبال ایران تیم فوتبال استقلال تهران تیم ملی فوتبال ایران کشتی فرنگی کشتی آزاد گابریل کالدرون باشگاه پرسپولیس هندبال فوتسال تیم ملی فوتسال ایران تیم فوتبال تراکتور تیم کشتی امید ایران مسابقات قهرمانی جهان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۶۶۴۲۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

«اولسان هیوندای» نیمی از مسیر فینال آسیا را رفت

به گزارش خبرنگار مهر، در یکی از دیدارهای دور رفت مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا که در منطقه شرق آسیا برگزار شد امروز چهارشنبه از ساعت ۱۳:۳۰ تیم فوتبال اولسان هیوندای کره جنوبی میزبان یوکوهاما مارینوس ژاپن بود که این بازی در پایان با برتری یک بر صفر اولسان به پایان رسید.

تک گل اولسان در این دیدار را «لی دونگ گیونگ» در دقیقه ۱۹ به ثمر رساند.

در دیگر دیدار مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا که در منطقه غرب آسیا برگزار خواهد تیم فوتبال العین امارات میزبان الهلال خواهد بود اما این بازی به دلیل شرایط بد جوی در امارات و سیل شدید که قرار بود دیروز برگزار شود لغو و به امروز ساعت ۱۹:۳۰ موکول شد.

کد خبر 6081193

دیگر خبرها

  • فینال لیگ غرب آسیا؛ رویارویی شهرداری گرگان با الریاضی لبنان
  • گزارش کشتی آزاد کسب سهمیه المپیک در قاره آسیا / آذرپیرا با غلبه بر کشتی‌گیر ایرانی- ژاپنی راهی نیمه‌نهایی شد
  • کشتی آزاد گزینشی المپیک در قاره آسیا؛ محمد نژاد جوان از کسب سهمیه بازماند
  • قایق دو نفره کانوی مردان ایران به سهمیه المپیک نرسید
  • صعود دو قایق ایران به فینال مسابقات/امیدواری برای کسب اولین سهمیه
  • مسابقات قهرمانی آسیا و انتخابی المپیک| صعود مستقیم کانوی ۲نفره مردان به فینال
  • مسابقات قهرمانی آسیا و انتخابی المپیک| صعود آقامیرزایی به فینال کایاک ۲۰۰ متر مردان
  • صعود ملی‌پوش کایاک ایران به فینال قهرمانی آسیا
  • مسابقات قهرمانی فدراسیون جهانی/ رستمیان در تپانچه ۲۵ متر پنجم شد
  • «اولسان هیوندای» نیمی از مسیر فینال آسیا را رفت