Web Analytics Made Easy - Statcounter

شرکت امداد باتری نمایندگی فروش باتری اوربیتال و خدمات پس از فروش این باتری را از شرکت سپاهان باتری اخذ نموده و در زمان بروز اشکال در سیستم برق خودرو مشتریان می‌توانند به‌راحتی با یک تماس با شماره 02186073368 از خدمات این شرکت بهره‌مند شوند.

شرکت سپاهان باتری از بزرگ‌ترین و مشهورترین تولیدکنندگان باتری ماشین در سطح خاورمیانه است که توانسته است با تولید محصولات متنوع ازجمله باتری اوربیتال و سوزوکی جوابگوی نیاز مشتریان عزیز است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

برند اوربیتال شناخته‌شده‌ترین برند شرکت سپاهان باتری و از بهترین و باکیفیت‌ترین باتری‌های این مجموعه است که دارای 14 ماه گارانتی تعویض بوده که پس از فعال‌سازی گارانتی قابل‌پیگیری توسط مشتریان عزیز است.

تلفن سفارش: ۶۸ ۷۳۳ ۸۶۰

شرکت امداد باتری برترین شرکت ثبت‌شده در فروش اینترنتی باتری در ایران و دارای نمایندگی باتری اوربیتال از شرکت سپاهان باتری و هم‌چنین دارای گواهی خدمات پس از فروش باتری اوربیتال بوده و آماده ثبت درخواست باتری از طرف مشتری و ارسال آن به‌صورت رایگان در تمامی نقاط شهر است.

مشخصات باتری اوربیتال وان سیلور

استفاده از آلیاژ نقره در صفحات باتری

دارای ظرفیت بیشتر نسبت به عدد درج شده در روی باتری

استفاده از تکنولوژی روز دنیا در تولید صفحات اکسپند

دارای چراغ نشانگر وضعیت شارژ و یا دشارژ بودن باتری

دارای قدرت بالای استارت زنی موتور در سرمای شدید

و مهم‌تر از همه سازگاری با شرایط آب و هوایی ایران

از مزیت های خرید باتری اوربیتال طول عمر بالا و ماندگاری طولانی در گرمای شدید است.

شرکت امداد باتری نمایندگی فروش باتری اوربیتال و خدمات پس از فروش این باتری را از شرکت سپاهان باتری اخذ کرده و در زمان بروز اشکال در سیستم برق خودرو مشتریان می‌توانند به‌راحتی با یک تماس با شماره 88509249 از خدمات این شرکت بهره‌مند شوند.

همچنین امکان خرید باتری اوربیتال از طریق سایت  orbital-battery.comامکان‌پذیر است.

ارسال و نصب باتری اوربیتال به‌صورت رایگان به‌تمامی نقاط تهران انجام می‌پذیرد.

قیمت باتری اوربیتال با توجه به کیفیت و خدمات آن نسبت به سایر باتری‌های تولید داخل مناسب است و مشتریان می‌توانند با مناسب‌ترین هزینه بهترین و بادوام‌ترین باتری اتمی ایرانی متناسب با خودروی خود را خریداری کنند.

مشتریان شرکت سپاهان و مخصوصاً برند اوربیتال سرمایه‌های شرکت سپاهان می‌باشند و شرکت درصدد است تا با خدمات‌دهی بهتر و بیشتر وفاداری مشتریان خود را نسبت به خود حفظ کند.

ضمنا خدمات گارانتی باتری اوربیتال در مراکز منتخب و نمایندگی های مجاز مجموعه سپاهان باتری قابل انجام خواهد بود.

2121

کد خبر 1317031

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: باشگاه استقلال سینمای ایران ایالات متحده آمریکا باشگاه پرسپولیس لیگ برتر نوزدهم باشگاه تراکتور استان کردستان ایران و آمریکا دونالد ترامپ خودرو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۶۶۴۲۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سامانه یکپارچه فروش خودرو تعطیل شد؟ / وزیر صمت: مشتریان مستقیم با خودروساز در ارتباط باشند

به گزارش قدس آنلاین، عباس علی آبادی وزیر صمت امروز در حاشیه جلسه با کمیسیون اصل نود مجلس در جمع خبرنگاران در مورد حواشی پژو پارس و وضعیت سامانه یکپارچه اظهار کرد: سیاست شخصی من این است که ما در وزارت صمت سیاست گذار هستیم ما مجری نیستیم. مسؤولین وقت با راه اندازی سامانه یکپارچه قصد داشتند کمترین تخلف را در فروش خودرو داشته باشیم و حداکثر نظارت اعمال شود.

وی افزود: در حال حاضر به سمتی می‌رویم که اساساً دغدغه خودرو را از دوش مردم برداریم و مردم مستقیم با خودروساز در ارتباط باشند.

علی آبادی ادامه داد: در مورد قیمت پژو پارس هم شورای رقابت مسؤول است و قانونا ما سیاست گذار نیستیم و ما فقط مجری سیاست‌های ابلاغی هستیم.

وی همچنین در مورد گارانتی خودرو اظهار کرد: در بحث ایمنی خودروها شرایطی برای خودروسازان تعیین کردیم که مهم‌ترین آن‌ها، افزایش مدت گارانتی و انجام تست‌های مربوطه است که مقرر شده بخش خصوصی در زیرساخت‌های این تست‌ها سرمایه‌گذاری کند و همچنین نظارت در این حوزه باید دائمی باشد.

منبع: خبرگزاری مهر

دیگر خبرها

  • آیا مشتریان از امداد جاده‌ای نوروزی مدیران خودرو رضایت داشتند؟
  • خدمات ترجمه فوری در دارالترجمه رسمی
  • شارژ گران پیامک‌های بانکی؟
  • سامانه یکپارچه فروش خودرو تعطیل شد؟ / وزیر صمت: مشتریان مستقیم با خودروساز در ارتباط باشند
  • ۱۴۰ مودی دارای رفتار مشکوک به شرکت صوری شناسایی شدند
  • تلاش برای تکمیل زنجیره ارزش مشتریان به‌دست دانش بنیان‌ها
  • اجرای ۱۰۰ درصدی طرح «تکخوانی» کنتور برق روستاهای کردستان
  • شناسایی ۱۴۰ مودی دارای رفتار مشکوک به شرکت صوری
  • انتصاب معاون توسعه‌ی بازار و خدمات پس از فروش بیمه دی
  • ربات انسان نمای چری برای رقابت با تسلا و شیائومی معرفی شد