Web Analytics Made Easy - Statcounter

واقعا فدراسیون فوتبال و مسئولان ذیربط کجا هستند که صدای گوشخراش قِژ قِژ مشتی ناتماشاگر به ظاهر ایرانی روی صندلی های ورزشگاه تبریز زیبایی های فوتبال را تحت تأثیر قرار می دهد؟

سرویس ورزش مشرق – باز هم یک مسابقه در تبریز برگزار شد و باز هم تماشاگران فوتبال از اتفاقات رخ داده در استادیومی که بنا شده تا مردم برای لذت بردن از فوتبال در آن بنشینند و حظ آن را ببرند دل چرکین و سرخورده به خانه برگشتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

از هر فرد فوتبالی اعم از آبی، قرمز، زرد و هر رنگ دیگری درباره فوتبالی که تراکتور و استقلال به نمایش گذاشتند سئوال کنید مسابقه را برتر از سطح فوتبال ایران توصیف می کنند و زیبایی هایش را این قدر می دانند که ارزش مرور چندباره فیلم بازی را دارد. شاید همین فوتبال زیبا باعث شد تا عده قلیلی که برای تخریب چهره زیبای فضای ورزشی به استادیوم آمده بودند نتوانند به هدفی که در سر داشتند برسند. مسابقه ای که ۶ گل در دل خود جای داد و ۱۶ گل با درخشش دروازه بانان دو تیم در آن به ثمر نرسید چرا باید زشت شروع و زشت تر به پایان برسد؟

بیشتر بخوانید:
  اطلاعیه کمیته اخلاق در پی شعارهای سیاسی و قومیتی در ورزشگاه‌ها

فدراسیون فوتبال چرا به این سئوال جواب درستی نمی دهد؟ واقعا در تبریز چه خبر است؟ چرا اراده ای برای روغن کاری صندلی های استادیوم یادگار امام تبریز در نیروی انتظامی، حراست اداره کل ورزش و جوانان آذربایجان شرقی، کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال و هر نهادی که می تواند به این موضوع ورود کند دیده نمی شود؟ چرا مدیران تراکتور چشمان خود را به روی حرکات و شعارهای نژادپرستانه و سیاسی و ضد ایرانی برخی تماشاگران بسته اند؟

نمایندگان آذربایجان شرقی در مجلس شورای اسلامی همان قدر که به فکر صنعت خودروسازی، معدن مس سُنگون و قالی تبریز هستند باید برای وضعیت بد سال های اخیر استادیوم یادگار روی صندلی نرم و گرمشان تکانی به خود بدهند؟ تا به حال از خود پرسیده اند که این عده از کجا وارد استادیوم می شوند که پرچم آذربایجان و ترکیه به دست و شعر در جیب، سرود می خوانند و ایران و ایرانی را لایق آنچه لیاقت خودشان است می دانند؟ کمیسیون امنیت ملی مجلس منتظر چیست؟

آیا می توانند به خود بقبولانند که نوشتن شعار درباره چکسلواکی و یوگسلاوی بدون اتاق فکر اجنبی بوده و آن عده تماشاگرنما بدون دلیل این پرچم ها را به نمایش در آورده اند؟ اگر آوردن پرچم ژاپن به خاطر ملیت یکی از بازیکنان توجیه دارد، آوردن پرچم آذربایجان و ترکیه و فریاد یکصدای نام این کشورها چه توجیهی دارد؟ آیا چیزی جز شعار و اقدام تجزیه طلبانه است؟!

در میان هواداران تیم‌ تراکتور تبریز، در زمان بازی این تیم با استقلال، این پلاکارد برافراشته‌شده: ««چکسلُواکی یا یوگسلاوی؛ انتخاب با شما»!

آقایان نماینده مجلسی که در نزدیکی انتخابات اسفند ماه مجلس به بهانه یک پنالتی علیه تیم های محبوب شهرشان پای وزیر را وسط کشیده و نامه استیضاحش را امضا کرده اند از جمعه شب تاکنون کجا هستند؟ باور کنیم ویدیوهای تأسف باری که از لابلای سکوها در حین برگزاری بازی بیرون می آمد را ندیده اند؟ عکس العمل برخی طرفداران در حین تلاوت قرآن کریم را ندیدند؟ آیا شعارهای نژادپرستانه را نشنیدند؟

اما در پایان باز هم به متولی فوتبال می رسیم؛ فدراسیون کجاست؟ واکنش فدراسیون و مهدی تاج به این بازی کثیفی که عده ای مخرب در قلب یکی از شهیدپرورترین استانهای کشور به راه انداخته اند چیست و چرا منفعلانه رفتار می کنند؟ در این سالها هر بار استقلال و پرسپولیس به تبریز می روند شاهد این اتفاقات بوده ایم و هشدار می دهیم همین امروز جلوی این روزنه تعفّن را بگیرید مبادا دیر شود!

یکبار برای همیشه این موج تلخ و مُتعفِّن را از بین ببرید تا دیار ستارخان و باقرخان که از صدها سال پیش مظهر استقامت و پایداری مقابل هجوم و نفوذ اجنبی های شمال، غرب و شمال‌غرب کشور بوده از وجود چنین ناخالصی هایی پاک شود.

منبع: مشرق

کلیدواژه: بازار سکه و ارز تحولات عراق روح الله زم تحولات لبنان استقلال پرسپولیس تراکتور مجلس شورای اسلامی فدراسیون فوتبال تجزیه طلبی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۶۶۴۳۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وضعیت عجیب ارسلان مطهری در تراکتور

 ارسلان مطهری، یکی از مهم‌ترین جابه‌جایی‌های پنجره زمستانی فوتبال ایران بود که سرانجام پس از کش‌وقوس‌های فراوان از استقلال جدا شد و برای دومین بار در دوران بازیگری‌اش به تراکتور تبریز پیوست. بعضی از کارشناسان و هواداران استقلال بر این باور بودند که جواد نکونام می‌توانست در نیم‌فصل اول به مطهری بیش‌تر بها بدهد، اما سرمربی آبی‌پوشان چنین اعتقادی نداشت و هفته‌ها مهاجم سرشناس خود را روی نیمکت نشاند و وارد زمین نکرد.

ارسلان زیرسایه درخشش رحمان!

به نظر می‌رسید پاکو خمس و تراکتور بتوانند مهاجم محبوب آبی‌ها را بار دیگر به اوج بازگردانند، اما در تبریز نیز اتفاق خاصی برای ارسلان، حداقل در این چند هفته رخ نداد. او در این هفته‌ها تحت تاثیر درخشش رحمان جعفری، دیگر بازیکن تازه‌وارد سرخ‌پوشان فرصت چندانی برای بازی پیدا نکرده و سه بار در جدال با تیم‌های مس رفسنجان، هوادار و آلومینیوم اراک به جای مهاجم سابق شمس آذر وارد زمین شد و به توفیق خاصی نرسید تا مشخص شود تصمیم نکونام در بازی ندادن به او، صرفا مربوط به مسائل فنی بوده است و نمی‌توان به آن خرده گرفت.

مطهری امیدوار به تغییر شرایط در تبریز

البته نباید فراموش کرد که مطهری از لحاظ روحی نیز دچار مشکلاتی شده و باید برای ریکاوری ذهنی به او زمان داد. حال باید دید با روی کار آمدن سرمربی جدید، وضعیت ارسلان مطهری در جمع پرشور‌ها تغییر می‌کند یا خیر. مهاجم باتجربه‌ای که شرایطش تقریبا همانند مهدی عبدی شده است و هر ۲ بازیکن به دور از روز‌های اوج خود، تبدیل به مهره‌ای نیمکت‌نشین شده‌اند.

منبع: فوتبال ۳۶۰

tags # ارسلان مطهری سایر اخبار (تصاویر) عجیب‌ترین موجودات دریایی جهان؛ از شیطان دریایی تا ماهی خون‌آشام! حقایقی عجیب درباره اژد‌های کومودو؛ از بچه‌داری بدون جفت‌گیری تا شنیدن بوی خون از ۴ کیلومتری! چه کسی لباس را اختراع کرد؛ آیا انسان‌های اولیه همیشه لخت بودند؟ اولین قتل در جهان چگونه اتفاق افتاد؟!

دیگر خبرها

  • زنوزی: خمس نتوانست ترکیب اصلی تراکتور را پیدا کند
  • صحبت‌های فردوسی‌پور درباره جنگ قهرمانی استقلال و پرسپولیس و بیانیه‌نویسی‌ها
  • رکورد ابدی مصطفی پاشا در تراکتور!
  • وضعیت عجیب ارسلان مطهری در تراکتور
  • زنوزی در منزل هوادار فقید تراکتور (عکس)
  • نعمتی: نباید فقط خمس را مقصر دانست
  • (عکس) استوری جنجالی کار دست بازیکن استقلال داد
  • سرمربی تیم فوتبال تراکتور تا پایان فصل مشخص شد
  • «محمد نصرتی» سرمربی تیم فوتبال تراکتور تا پایان فصل شد
  • واکنش تند عربستان به شلاق زدن بازیکن در استادیوم!‏