Web Analytics Made Easy - Statcounter

فردیناند اعتقاد دارد باید به ون بیساکا زمان داد تا با تکمیل کردن جنبه‌های ناقص بازی خودش، به یکی از ارکان اصلی خط دفاعی شیاطین سرخ تبدیل شود. 

طرفداری- اشتباه آرون ون بیساکا در صحنه گل جاشوا کینگ به منچستریونایتد باعث شده است تا ریو فردیناند، مدافع جوان یونایتد را به صبور بودن و زمان بندی بهتر هنگام زدن توپ تشویق کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

به گزارش سایت گل، شکست 1-0 منچستریونایتد مقابل بورنموث در وایتالیتی، با تک گل کینگ که توانست ون بیساکا را دور بزند و سپس با ضربه‌ پای راست از چند قدمی داوید دخیا دروازه‌ این بازیکن را باز کند، رقم خورد. فردیناند که خود روزگاری در خط دفاعی منچستریونایتد بازی می‌کرد، در خصوص عملکرد مدافع راست 21 ساله شیاطین سرخ در آن صحنه گفته است:

اتفاقی که در آن لحظه می‌افتد این است که ندایی از درون می‌گوید: «اجازه نده، اجازه نده گلزنی کند!» و همین باعث می‌شود بلافاصله اضطراب بر شما غلبه کند. مدافعان سطح بالا در آن صحنه فکر می‌کنند: «خب، او قصد برگشتن به سمت دروازه خودشان را دارد. پس اجازه می‌دهم حرکتش را انجام بدهد و سپس من حرکت خودم را اجرایی می‌کنم.» همه این تفکرات به تندی و با سرعت صد کیلومتر در ساعت ایجاد نمی‌شود و این چیزی است که مدافعان خوب را از مدافعان سطح بالا متمایز می‌کند؛ باید خونسرد بود.

مدافع سابق تیم ملی انگلیس از ون بیساکا در اصلاح اشتباهاتش و تبدیل شدن به مدافعی تمام عیار، حمایت می‌کند. 

تجربه نقش بسیار پررنگی ایفا می‌کند. می‌توانیم اینجا بنشینیم و بازی ون بیساکا را موشکافی کنیم. بازی او جنبه‌های خیلی خوبی دارد؛ او بیشتر از هر کسی در لیگ با تکل‌های خود توپ را پس می‌گیرد، و اگر به سمت دروازه خودی باشد، من در کورس با هر کسی طرف آرون را می‌گیرم. اما باید شاخصه‌هایی مثل شکیبایی، زمان بندی و گاها جایگیری را به بازی خودش اضافه کند اما همه این‌ها از راه خواهند رسید و به این خاطر است که او را خریداری کردند. الان وقت نشستن و انتقاد کردن از او نیست. این فقط یک مثال از اشتباهی بود که در بازی انجام داد. امکان دارد بعضا بازیکنی 34 ساله هم اشتباه مشابهی مرتکب شود. 

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۶۶۴۹۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انتقاد عربستانی‌ها از غرور سرمربی الهلال

هواداران الهلال به دنبال عدم صعود این به فینال لیگ قهرمانان آسیا با وجود داشتن ستاره‌های مشهور به شدت از سرمربی پرتغالی انتقاد کردند. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، تیم پرستاره الهلال عربستان شب گذشته با وجود کسب پیروزی 2 بر یک برابر العین امارات در دور برگشت مرحله نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان آسیا از رسیدن به فینال به دلیل شکست 4 بر 2 در بازی رفت بازماند.

لیگ قهرمانان آسیا| صعود العین امارات به فینال با حذف الهلال

بر اساس گزارس اسپورت عربستان؛ هواداران الهلال از غرور ویرانگر و سردرگرمی تاکتیکی ژرژ ژسوس، سرمربی این تیم در هر دو بازی رفت و برگشت برابر العین به شدت انتقاد کردند. آنها از مدیران الهلال خواستند پیرامون این موضوع تحقیقات خود را آغاز کنند.

هواداران الهلال معتقدند ژسوس در دو بازی نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان آسیا به شیوه‌ای بد تیمش را روانه میدان کرده و هیچ تدبیر تاکتیکی نداشته است. ژسوس همچنین متهم به عدم استفاده درست از بازیکنان خارجی الهلال شد.

انتهای پیام/

 

دیگر خبرها

  • انتقاد عربستانی‌ها از غرور سرمربی الهلال
  • انتقاد فان باستن از رشفورد؛ مگه داری با رفیقات فوتبال بازی می‌کنی؟
  • گروه بندی و زمان مسابقات فوتبال مناطق رده سنی امید
  • آیفون ۱۴ رجیستر نمی‌شود، اما اجازه خرید جت شخصی داده می‌شود؟
  • گندم‌کاران استان اردبیل در سامانه پهنه‌بندی جهادکشاورزی ثبت‌نام کنند
  • انتقاد مدیرعامل چادرملو از اشتباهات داوری
  • من هنوز منتظرم سینیور امباپه حرف بزند
  • لیگ یک/حافظیه برد به خودش ندید
  • بسکتبال NBA | مصاف های تکراری اما همیشه جذاب
  • لغو مسابقه حساس لیگ یک به یک دلیل عجیب!