Web Analytics Made Easy - Statcounter

درپی گزارش مالی سازمان بازرسی، اختلافات بین برخی اعضای هیات رییسه و رییس فدراسیون ژیمناستیک به اوج خود رسیده است. پس از رمضانیان پور و هاشمی‌طبا اکنون سومین عضو هیات رییسه این فدراسیون نیز از وزیر ورزش درخواست کرد که زودتر تکلیف این فدراسیون مشخص شود.

مجتبی قاسمی در گفت‌وگو با ایسنا، درباره اتهامات مالی وارده به فدراسیون ژیمناستیک اظهار کرد: طی 2 بار که در جلسات هیات رییسه فدراسیون ژیمناستیک حضور داشتم مسائلی که در خصوص فدراسیون ژیمناستیک پیش آمده در جلسات هیات رییسه مطرح نشده، اما به آن چه که واقف هستم این است که رمضانیان پور و هاشمی طبا با توجه به سوابق مدیریتی که دارند به مسائل فدراسیون اشراف کامل دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به ویژه رمضانیان پور رییس پیشین فدراسیون ژیمناستیک یکی از حامیان اصلی اینچه درگاهی برای تصدی پست ریاست فدراسیون ژیمناستیک بود. به طوری که تلاش زیادی انجام داد تا دوستانش در ژیمناستیک به او رای دهند.

وی گفت: من شخصا مسائلی که این دو بزرگوار عنوان کردند در جریان نیستم، اما با توجه به پیشینه مدیریتی این دو نفر معتقدم که مسائل عنوان شده در خصوص فدراسیون ژیمناستیک درست است.

عضو هیات رییسه فدراسیون ژیمناستیک خاطرنشان کرد: این که یکی از اعضای هیات رییسه فدراسیون ادعا کرده مبلغ 4 میلیارد تومان بالاتر از اعتبارات فدراسیون هزینه شده و هیات رییسه در جریان آن نیست، واقعا خطای مدیریتی است. البته آن طور که شنیدم مراجع قضایی و وزارت ورزش و جوانان در خصوص اتهامات مالی وارد شده به فدراسیون ورود کرده‌اند و باید منتظر نتیجه نهایی بود که بلاخره وضعیت فدراسیون چگونه خواهد شد.

قاسمی پیرامون این پرسش که شنیده می‌شود در جلسه‌ای که در شورای معاونین وزارت ورزش و جوانان تشکیل شده قرار است تصمیم نهایی در خصوص رییس فدراسیون ژیمناستیک گرفته شود، گفت: من نتیجه جلسه را نمی‌دانم اما اطلاع دارم چند روز پیش جلسه‌ای برای رسیدگی به وضعیت فدراسیون ژیمناستیک در وزارت ورزش و جوانان تشکیل شده و در شورای معاونین که تصور می‌کنم رمضانیان‌پور نیز حضور داشته این مساله مطرح شده است، حال باید منتظر ماند که وزارت ورزش در این زمینه چه تصمیمی می‌گیرد.

وی همچینن در پاسخ به این پرسش که آیا خود شما نیز با وزیر ورزش جلسه‌ای در خصوص اوضاع فدراسیون داشته‌اید یا خیر؟ افزود: من هیچ جلسه‌ای با وزیر نداشته‌ام.

عضو هیات رییسه کانون بازنشستگان شهرداری تهران در پایان اظهار کرد: نظری درباره ابقا یا برکناری رییس فدراسیون ندارم اما معتقدم وزارت ورزش و جوانان در این زمینه باید تصمیم بگیرد. به عنوان عضو هیات رییسه فدراسیون ژیمناستیک معتقدم در فدراسیونی که بین اعضای هیات رییسه و رییس فدراسیون هماهنگی وجود نداشته باشد، اثر بدی بر روی روند اجرایی و کار خواهد داشت. به نظر من وزارت ورزش و جوانان باید زودتر تکلیف فدراسیون را مشخص کند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: فدراسیون ژیمناستیک ژيمناستيک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۶۶۵۲۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کیومرث هاشمی: نظارت بر دو باشگاه استقلال و پرسپولیس خواهیم داشت


به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما؛ کیومرث هاشمی پس از نشست مشترکی که با روسای کمیسیون ورزشکاران فدراسیون‌های ورزشی داشت، اظهار کرد: در دنیای ورزش، ورزشکاران قلب جامعه قهرمانی آن کشور هستند و اگر آن قلب از کار بیافتد، مدیریت معنایی ندارد. ما سلسله نشست‌هایی در بخش‌های مختلف ورزش کشور داریم برگزار می‌کنیم و این دومین جلسه با نمایندگان قهرمانان و روسای کمیسیون فدراسیون‌های ورزشی بود. هدف اصلی این بود که دغدغه‌ها و نگرانی‌ها مطرح شود.

هاشمی ادامه داد: ورزشکاران در نشست‌هایی که با رئیس جمهور و مقام معظم رهبری داشتند، مسائل و مشکلات خود را مطرح کردند و ما هم در این راستا و باتوجه به تاکید رئیس جمهور، جلسات خود را بیشتر کردیم تا دغدغه‌ها مطرح شود. این افراد نمایندگان قهرمانان هستند و آنها مشکلات خود را مطرح کردند و خودمان هم نسبت به برخی از آنها آگاه هستیم و تلاش می‌کنیم که شرایطی فراهم کنیم که قهرمانان با بهترین شرایط ممکن، در رقابت‌های بین‌المللی مقام کسب کنند و این نشست‌ها به ارتباط نزدیک مدیران با قهرمانان کمک کند و این ارتباطات می‌تواند مشکلات را برطرف کند.

وزیر ورزش و جوانان افزود: اقدامات خوبی برای تسهیلات ورزشکاران انجام شده است و در جلسه مطرح شد، اما کافی نیست و باید توجه بیشتری داشته باشیم. قرار شد این نشست‌ها فصلی برگزار شود و مسئولیت جمع‌بندی آن نیز بر عهده کمیسیون ورزشکاران کمیته ملی المپیک است تا یک چارچوبی مشخص شود و فدراسیون‌ها هم توجه لازم را به ورزشکاران داشته باشند. در هر فدراسیون ۶ ورزشکار نماینده ورزشکاران هستند و این ارتباطات نزدیک می‌تواند به توسعه ورزش قهرمانی کمک کند.

وزیر ورزش و جوانان درباره نقش نظارتی این وزارت‌خانه در امور باشگاه استقلال و پرسپولیس گفت: طبق قانون اهداف و وظایف وزارت ورزش و جوانان که مصوب مجلس است، ما باید نقش سیاست‌گذاری و نظارت را پیش ببریم. الان ۳۴ هزار باشگاه در سراسر کشور داریم و مدیریت ورزش کشور باید امور لازم را پیش ببرد. نظارت جزو وظایف ذاتی ما است و منظور ما از نظارت، در چارچوب کلان آن است و دخالتی در امور اجرایی نداریم و این وظیفه سهام‌داران و صاحبان باشگاه است. در راستای خصوصی‌سازی، سرخابی‌ها باید بدهی‌های خود را پرداخت کند و برای بهتر اجرا کردن آن، باید نظارت‌های لازم صورت بگیرد.

هاشمی در پایان گفت: یکی از کار‌های نظارتی ما در این زمینه بحث قانون فیرپلی مالی است. این قانون در مجلس تصویب شده است و آئین‌نامه‌اش را فدراسیون فوتبال باید در مجمع تصویب کند و نظارت روی اجرای این قانون بر عهده مجموعه ورزش کشور است و نماینده آن، فدراسیون مربوطه است. این نظارت‌ها در مورد همه باشگاه‌های کشور صورت می‌گیرد و سرخابی‌ها طرفداران بیشتری دارند و امیدوارم این واگذاری و خرید سهام این باشگاه‌ها مبارک سهام‌داران باشد و سهام‌داران دقت کافی و دغدغه لازم را داشته باشند. این دو باشگاه، مردمی هستند و ما کنار مردم هستیم و می‌توانیم زبان مردم برای همه باشگاه‌ها باشیم.

دیگر خبرها

  • مجوز برگزاری مجمع انتخاباتی دوومیدانی صادر شد
  • وزیر ورزش: دخالتی در امور اجرایی سرخابی ها نداریم
  • کیومرث هاشمی: نظارت بر دو باشگاه استقلال و پرسپولیس خواهیم داشت
  • جبلی: در آینده نزدیک تکلیف حق پخش ورزش مشخص خواهد شد +فیلم
  • تکلیف کمیسیون‌های فدراسیون دوومیدانی مشخص شد
  • عضو ایرانی هیات رئیسه جهانی در کمیته نظارت بر مسابقات ووشو
  • ناراحتی وزیر ورزش از شرایط حاکم بر فوتبال/ ماجرای جلسه کیومرث هاشمی با هیات رئیسه فدراسیون فوتبال
  • خیرخواه:اینچه درگاهی برای ژیمناستیک ایران کم نگذاشت
  • رضاییان: شکایتی از رحمتی دریافت نکردم/ عضو هیات رئیسه هستم، اما قرارداد مالی با فدراسیون ندارم
  • عضو هیات رییسه فدراسیون فوتبال، مدیرعامل فولاد شد!