Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از هرمزگان ،معاون فرهنگی دادگستری کل استان هرمزگان از برگزاری مرحله مقدماتی کشوری هفتمین دوره مسابقات قرآن کریم ویژه کارکنان قوه قضائیه در این استان خبر داد.

حجت السلام "تقی نیا" افزود: ۷۷ نفر از راه یافتگان هرمزگانی به مرحله مقدماتی کشوری در دو بخش کتبی و شفاهی به رقابت با یکدیگر پرداختند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او با بیان اینکه حائزین عناوین برتر به مرحله نهایی کشوری راه خواهند یافت افزود: در بخش اول این آزمون، تعداد ۷۷ نفر از شرکت کنندگان در دو رشته حفظ موضوعی و مفاهیم قرآن به صورت همزمان با سراسر کشور و در استان با محوریت ۱۸ حوزه قضائی و سازمان‌های تابعه قوه قضاییه به رقابت با یکدیگر پرداختند.

معاون فرهنگی دادگستری کل استان هرمزگان گفت: در بخش دوم این آزمون تعداد ۲۰ نفر از مسابقه دهندگان در رشته‌های شفاهی حفظ، قرائت، ترتیل و اذان با یکدیگر رقابت کردند.

حجت السلام "تقی نیا" افزود: اسامی راه یافتگان به مرحله نهایی کشوری متعاقباً از طریق سامانه فهام قوه قضائیه اطلاع رسانی خواهد شد.


انتهای پیام/ر

برگزاری هفتمین دوره مسابقات قرآن کریم ویژه کارکنان قوه قضائیه در هرمزگان

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: مناسبت های مذهبی دادگستری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۶۶۵۵۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعزام تیم سپک تاکرای مراغه به مسابقات کشوری

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز آذربایجان شرقی غلامرضا عبدی گفت: این تیم با نام عبدی مراغه با ۳ بازیکن در مسابقات کشوری در سنندج شرکت کرده است.
وی اضافه کرد: در این دوره از رقابت‌ها ۱۳ ورزشکار از سراسر کشور در بخش دبل با هم به رقابت خواهند پرداخت.

عبدی افزود: تیم‌های مراغه، زنجان، اراک، گیلان، کرمانشاه، سنندج، همدان، کرمانشاه و خوزستان در این رقابت‌ها حضور دارند.
به گفته رئیس کمیته سپک تاکرای استان لیگ سپک تاکرا به صورت رفت و برگشت برگزار می شود و در پایان باشگاه‌های برتر معرفی خواهند شد.

وی افزود: این مسابقات تا پنجم اردیبهشت در شهر سنندج ادامه دارد.
سپک تاکرا ورزشی شبیه والیبال است که در آن به‌جای دست از پا برای ضربه زدن و گذراندن توپ از تور استفاده می‌شود.

 

دیگر خبرها

  • نازنین فاطمه عیدیان راهی فینال شد
  • عیدیان راهی فینال شد
  • رقابت بیش از ۲۳ هزار هرمزگانی در مرحله اول کنکور از فردا
  • حمیدرضا نصیری و محمدرضا زاهدی نمایندگان ایران در مسابقات قرآن مالزی
  • ثبت نام ۱۹۸ کردستانی در آزمون اعطای مدرک تخصصی به حفاظ قرآن
  • برگزاری مرحله مقدماتی پانزدهمین و بیست و پنجمین دوره مسابقات قرآن کریم، نهج‌البلاغه و اذان ویژه مجموعه منطقه دو عملیات انتقال گاز ایران
  • اجرای طرح ارزیابی حافظان قرآن کریم در خراسان رضوی همزمان با سراسر کشور
  • جشنواره قرآنی «حیات» در مشهد برگزار می‌شود
  • جشنواره «حیات» در مشهد برگزار می‌شود
  • اعزام تیم سپک تاکرای مراغه به مسابقات کشوری