Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-25@14:09:17 GMT

نقاط حادثه‌خیز جاده‌ای شهرستان رفسنجان شناسایی شود

تاریخ انتشار: ۱۲ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۶۶۵۹۰۲

نقاط حادثه‌خیز جاده‌ای شهرستان رفسنجان شناسایی شود

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ وحید پورموسی صبح یکشنبه در جلسه راهبری جامعه ایمن گفت: آموزش و پرورش با همکاری پلیس راه و راهداری اقدامات آموزشی و فرهنگی بیشتری در مدارس حاشیه جاده‌ها برای ایمنی ترافیک و کاهش حوادث مربوط به دانش‌آموزان انجام دهند.

سرهنگ پورموسی افزود: نقاط حادثه‌خیز جاده‌ای شهرستان باید با همکاری ارگان‌های دخیل در امر تصادفات سریعا شناسایی شود تا کاهش حوادث را داشته باشیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تصریح کرد: آموزش و پرورش با همکاری پلیس راه و راهداری اقدامات آموزشی و فرهنگی بیشتری در مدارس حاشیه راهها برای ایمنی ترافیک و کاهش تصادفات مربوط به دانش آموزان انجام دهند.

رئیس پلیس راه رفسنجان تاکید کرد: با همکاری تمامی ارگان های دخیل در امر تصادفات نقاط حادثه خیز جاده ای شهرستان سریعا شناسایی، ایمن سازی و رفع شوند.

سرهنگ سنجری رییس پلیس راهور شهرستان رفسنجان نیز گفت: هر هفته در خیابان های سطح شهر رفسنجان طرح شناسایی رانندگان قانونمند توسط عوامل پلیس راهور انجام و به رانندگان قانون مند لوح تقدیر و گل اهدا می شود.

۳ مورد واژگونی طی یک ماه در جاده نوق به بافق

بخشدار نوق نیز در این جلسه با انتقاد از عدم خط‌ کشی جاده جوادیه به بافق یزد، گفت: جاده بافق_نوق سه ماه است که به اتمام ‌رسیده اما خط کشی نشده و نصب علایم راهنمایی انجام نشده است.

اصغر ابراهیمی افزود: طی یک ماه گذشته سه فقره واژگونی در این جاده رخ داده که ناشی از همین مسائل است که باید با همکاری ادارات مربوطه، استانداردسازی این جاده انجام شود.

وی تصریح کرد: سرعت‌گیرهای جاده نوق نیز استاندارد نیست که خطراتی دارد و باید استانداردسازی شود.

کد خبر 4762151

منبع: مهر

کلیدواژه: فرماندهی انتظامی کرمان نقاط حادثه خیز سانحه تصادف رفسنجان بوشهر ایلام بارش باران گرگان خطبه های نماز جمعه مشهد پدافند غیرعامل شهرکرد قزوین یوم الله 13 آبان بیرجند شهادت امام رضا ع سانحه تصادف تئاتر کودک و نوجوان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۶۶۵۹۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

راننده نیسان عابر پیاده‌ای را کشت

به گزارش خبرگزاری مهر، سرهنگ رابعه جوانبخت رئیس اداره تصادفات پلیس پایتخت در خصوص فوت عابر بر اثر بی توجهی راننده نیسان اظهار داشت: در ساعت ۰۲:۳۰ شب گذشته در مسیر بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی به شرق قبل از پل فرهنگ یک دستگاه جرثقیل نیسان که در این مسیر در حال تردد بوده به علت عدم توجه به جلو به شدت با یک نفر عابر پیاده برخورد می‌کند.

رئیس اداره تصادفات پلیس پایتخت با بیان اینکه سرعت زیاد نیز در این حادثه مزید بر علت عدم توانایی راننده در کنترل خودرو بوده گفت: سرعت زیاد این جرثقیل نیسان باعث شد راننده دیگر نتواند وسیله خود را کنترل کند و در مواجه با عابر دیگر کاری از دستش برنیامده و چون زمانی برای ترمز کردن و ایست کامل نداشته با عابر پیاده به شدت برخورد می‌کند.

وی افزود: متأسفانه در اثر شدت ضربه عابر پیاده در محل حادثه فوت می‌کند.

سرهنگ جوانبخت گفت: بلافاصله پس از دریافت این خبر تیم کارشناسی پلیس راهور پایتخت، در محل حادثه حاضر شدند و با ایمن سازی محدوده تصادف برای جلوگیری از تکرار حوادث ناگوار به بررسی علل و عوامل این تصادف پرداختند.

وی بیان داشت: به همین علت، در این محدوده شاهد بار ترافیکی به علت توقف خودروها برای دیدن حادثه تصادف بودیم که با تلاش همکاران و خارج کردن این وسیله از موقعیت تصادف بار ترافیکی کاهش یافت و به وضعیت قبل بازگشت.

رئیس اداره تصادفات پلیس راهور فاتب توصیه کرد: تمام حواس راننده حین رانندگی می‌بایست معطوف به رانندگی کردن باشد و طبق قوانین خوردن و آشامیدن، سیگار کشیدن صحبت با تلفن همراه ممنوع می‌باشد و رانندگان گرامی کاملاً باید به جلو توجه کافی داشته باشند تا بتوانند رانندگی ایمن و بدون حادثه‌ای داشته باشند.

در انتها سرهنگ جوانبخت اظهار داشت: امیدواریم با رعایت قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی توسط کلیه کاربران ترافیک شاهد وقوع چنین حوادث تلخی در سطح معابر شهر تهران نباشیم.

کد خبر 6086116

دیگر خبرها

  • نقاط حادثه خیز رودخانه های مازندران شناسایی می شود
  • کاهش ۱۴درصدی جانباختگان تصادفات جاده‌ای
  • افزایش ۳۸ درصدی آمار فوتی‌های ناشی از تصادفات در آذربایجان شرقی
  • بازدید معاون دادستان مرکز خراسان رضوی از نقاط حادثه‌ساز جاده کلات
  • افزایش ۱۶ درصدی متوفیان تصادفات ترافیکی در کرمانشاه
  • از کلاهبرداری به بهانه فروش سوالات کنکور تا مرگ ۳ نفر در حادثه رانندگی در فارس
  • سارق زورگیر در شاهرود دستگیر شد
  • برخورد مرگبار جرثقیل نیسان با عابر پیاده
  • راننده نیسان عابر پیاده‌ای را کشت
  • کاهش ۸ درصدی تصادفات منجر به جرح در استان کرمانشاه