Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- رئیس پلیس فتا اصفهان از نقشه شوم فردی که با درج آگهی استخدام بازیگری اقدام به تهدید و اخاذی از دختر جوان کرده بود، خبر داد. تاریخ انتشار: 13:04 - 12 آبان 1398 - کد خبر: ۵۶۴۳۴۰

به گزارش گروه جامعه خبرگزاری میزان،رئیس پلیس فتا اصفهان بیان کرد:فردی که با درج آگهی استخدام بازیگری اقدام به تهدید و اخاذی از دختر جوان کرده بود، دستگیر شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرهنگ سید مصطفی مرتضوی رئیس پلیس فتا اصفهان در تشریح این خبر گفت: در پی شکایت دختر جوان مبنی بر اینکه با هدف استخدام بازیگری، اقدام به ارسال رزومه و تصاویر خصوصی خود برای فردی ناشناس کرده و پس از آن مورد تهدید و اخاذی قرار گرفته است، بررسی موضوع در دستور کار پلیس فتا قرار گرفت.

وی افزود: شاکی اظهار داشت پس از مشاهده آگهی استخدام بازیگری در یکی از سایت‌های تبلیغاتی درخواست خود را به فرد آگهی دهنده از طریق شبکه‌های اجتماعی ارسال کردم، سپس وی درخواست تصاویر خصوصی از من کرد، پس از دریافت تصاویر اقدام به ارسال پیام‌های تهدید آمیز و تقاضای وجه در قبال عدم انتشار تصاویر کرده است.

سرهنگ مرتضوی عنوان داشت:با توجه به شواهد و مدارک موجود و تحقیقات تخصصی صورت گرفته نهایتاً متهم شناسایی و در یک عملیات پلیسی دستگیر شد.

این مقام مسئول به شهروندان توصیه کرد: یکی از معضلات کنونی جامعه ما حفظ حریم خصوصی افراد است که به اشکال مختلف توسط سودجویان و کلاهبرداران نادیده گرفته شده و با سوء استفاده از مصادیق مختلف نقض این موضوع، از قربانیان اخاذی و هتک حیثیت می‌شود.

رئیس پلیس فتا اصفهان با بیان این‌که برخی افراد تمایل دارند که مورد توجه دیگران قرار بگیرند، خاطر نشان کرد: سودجویان و کلاهبرداران از طعمه‌های خود می‌خواهند که تن به خواسته‌های شیطانی آن‌ها داده و اگر این کار را انجام ندهند، اقدام به انتشار تصاویر خصوصی طعمه‌ها در فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی می‌کنند.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: فتا پلیس ناجا میزان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۶۶۶۵۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توقیف خودرو با بیش از ۵۰ میلیون تومان خلافی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای کهگیلویه و بویراحمد، رئیس پلیس راه استان گفت: ماموران پلیس راه یاسوج-اصفهان حین گشت زنی هدفمند، یک دستگاه خودرو پژو پارس را به علت تخلفات رانندگی (اقدام به انجام حرکات مخاطره آمیز و برهم زدن نظم جاده) و دارا بودن خلافی بالا توقیف و به پارکینگ انتقال دادند.  
سرهنگ حسن دانایار افزود: پس از استعلام از سیستم تخلفات راهور، مشخص شد این خودرو شکایت قضایی و بیش از ۵۰ میلیون تومان تخلف رانندگی پرداخت نشده دارد که بلافاصله برابر ماده ۸ قانون رسیدگی به تخلفات رانندگی، توقیف و برای سیر مراحل قانونی روانه پارکینگ شد.  
وی به رانندگان دارای خلافی بالا توصیه کرد هرچه سریعتر نسبت به پرداخت مبلغ خلافی خودروی خود اقدام کنند و تاکید کرد: طرح ویژه برخورد با رانندگان متخلف به صورت محسوس و نامحسوس در دستور کار پلیس راه استان قرار دارد.
سرهنگ دانایار معضل خودرو‌های شوتی کماکان یکی از دغدغه‌های اصلی پلیس راه استان بوده چرا که درصد بالایی از تصادفات و تخلفات جاده‌های استان مربوط به این نوع خودرو‌ها بوده و همچنین این خودرو‌ها با دستکاری پلاک و مخدوش نمودن آن مشکلاتی را نیز برای سایر شهروندان به وجود می‌آورند.

دیگر خبرها

  • بانک‌ها حق بنگاه‌داری ندارند/ واحد‌های تولیدی باید به بخش خصوصی و فعالان اقتصادی واگذار شوند
  • رئیسی: بانک‌ها حق بنگاه‌داری ندارند/ واحد‌های تولیدی باید به بخش خصوصی و فعالان اقتصادی واگذار شوند
  • توقیف خودرو با بیش از ۵۰ میلیون تومان خلافی
  • بازگشت چند کتاب کمیاب به کتابخانه تربیت تبریز
  • پوپک گلدره ؛ بازیگری که ۶ ماه در کما بود و مرگی که پایانش نبود
  • ماجرای فوت بازیگری که ۶ ماه در کما بود
  • ممنوعیت تبلیغات در شبکه کودک برداشته شد؟
  • کاریابی اینترنتی، ترفند کلاهبرداران سایبری
  • پایان اخاذی‌های ۲ مأمور قلابی در پایتخت
  • مادورو دفاتر دیپلماتیک ونزوئلا در اکوادور را تعطیل کرد