Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از روابط عمومی استانداری کردستان، حسین خوش اقبال در جلسه ستاد انتخابات کردستان با بیان اینکه تامین سلامت و امنیت انتخابات اولویت مجریان است و انجام آن با جدیت در دستور کار قرار دارد، اظهار داشت: این ستاد با بسیج همه امکانات تلاش می‌کند زمینه حضور گسترده مردم را فراهم کند چون داور نهایی در انتخابات، رای و خواست مردم خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اینکه شعار امسال انتخابات گام دوم انقلاب، قانون‌مداری، بی‌طرفی و انسجام ملی است، افزود: سعی می کنیم تا زمینه گفتگو میان آحاد مردم و مسئولان به خوبی فراهم شود.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کردستان ادامه داد: برگزاری انتخابات در سطح ملی و استانی با رعایت قانون و قانونگرایی، بی‌طرفی، اجرای عدالت و حفظ امانت داری در خصوص صیانت از آرای مردم و نامزدهای انتخابات در دستور کار مجریان است.

خوش‌اقبال یادآور شد: مقدمات برگزاری انتخابات در استان فراهم و کلیات زمانبندی برنامه این رویداد سیاسی ابلاغ شده ضمن اینکه از ۱۰ آذر با دستور وزیر کشور ثبت نام از داوطلبان و تشکیل هیات‌های اجرایی شروع می‌شود.

وی بیان کرد: سیاست‌های کلی انتخابات تعیین شده از سوی مقام معظم رهبری، به عنوان سند بالادستی و ملاک عمل ما در این امر مهم و انتخابات پیش رو در دوم اسفند است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کردستان گفت: نامزدهای انتخابات نیز باید عمل به قانون را سرلوحه کار خود قرار دهند، چرا که با تخلف انتخاباتی آنان برابر قانون برخورد خواهد شد.

خوش‌اقبال اظهار داشت: باید به گونه‌ای عمل شود که تمام گروه‌ها و سلایق مختلف که در کشور حضور دارند و در چارچوب قانون اساسی فعالیت می‌کنند، در انتخابات حضور یابند تا زمینه مشارکت پرشور مردم فراهم شود.

وی افزود: در شرایط حساس کشور و جنگ تحریمی، تحمیلی اقتصادی موظف هستیم شرایطی را فراهم کنیم که مردم با حضور در پای صندوق‌های رای و مشارکت گسترده، زمینه یاس و ناامیدی دشمنان را فراهم کنند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کردستان ادامه داد: براساس ماده ۱۱ قانون انتخابات مجلس شورای اسلامی تمام دستگاه‌های اجرایی استان موظف هستند در امر برگزاری این رویداد با استانداران، فرمانداران و بخشداران همکاری کنند و این موضوع به تمام دستگاه‌های اجرایی ابلاغ شده است.

خوش‌اقبال با اشاره به اینکه تاکنون هفت جلسه ستاد انتخابات استان برگزار شده است، یادآور شد: جلسات و تشکیل کمیته‌های عضو ستاد در موعد مقرر انجام و یک جلسه مشترک ستاد انتخابات با رئیس هیات نظارت استان در راستای تعامل و همکاری بیشتر نیز برگزار شده است.

کد خبر 4762226

منبع: مهر

کلیدواژه: گام دوم انقلاب استانداری کردستان انتخابات مجلس شورای اسلامی بوشهر ایلام بارش باران گرگان خطبه های نماز جمعه مشهد پدافند غیرعامل شهرکرد قزوین یوم الله 13 آبان بیرجند سانحه تصادف شهادت امام رضا ع تئاتر کودک و نوجوان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۶۶۶۸۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

احتمال برگزاری انتخابانی فدراسیون دوومیدانی در خرداد

هیئت رئیسه فدراسیون دوومیدانی زمان پیشنهادی برای برگزاری مجمع انتخاباتی این فدراسیون را بررسی خواهد کرد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، فدراسیون دوومیدانی از جمله فدراسیون‌هایی است که با سرپرست اداره می‌شود. پس از استعفای هاشم صیامی در اردیبهشت 1402، افشین داوری مسئولیت سرپرستی را بر عهده گرفت، اما پس از نزدیک به 6 ماه سکان سرپرستی را به مهدی مبینی تحویل داد. مبینی هم که قرار بود انتخابات را برگزار کند، سودای ریاست داشت و به دلیل ثبت‌نام در انتخابات، از سمتش کنار کشید تا حسین مطیعی در 26 اسفند به عنوان سومین سرپرست دوومیدانی منصوب شود.

سرپرست دوومیدانی: حقوق رسولی را داده‌ایم؛ احتمالاً یادش رفته

 

در همان اوایل حضور مطیعی، مهلت ثبت‌نام از نامزدهای ریاست به پایان رسید و 13 نفر به نام‌های احسان حدادی، مهدی مبینی، افشین داوری، ایرج عرب، مهران تیشه‌گران، هاشم خزایی، عنایت حسن‌پور، هاشم صیامی، سیدعلی کریمی، روح‌الله عسگری، مصطفی زرین‌افضل، عباسعلی مدیح و مهدی شریعتی فیض‌آبادی نام‌نویسی کردند.

با توجه به اهمیت برگزاری انتخابات، پژمان معتمدی که دو بار در سال‌های گذشته به عنوان دبیر مجمع حضور داشت، به عنوان سرپرست دبیری منصوب شد تا امور مربوطه را انجام بدهد. اصلی‌ترین ماموریت معتمدی برگزاری مجمع انتخاباتی است، البته که باید مقدمات این کار فراهم شود. یکی از این مقدمات برگزاری جلسه هیئت رئیسه به منظور پیشنهاد تاریخ مورد نظر برای برگزاری انتخابات است. بر همین اساس قرار است جلسه هیئت رئیسه هفته آینده برگزار شود تا اعضای آن، پیشنهاد خود را برای زمان برگزاری انتخابات ارائه کنند.

به نظر می‌رسد با توجه به بررسی صلاحیت مدیریت نامزدها، انتخابات دوومیدانی در خرداد ماه به انجام برسد تا این فدراسیون پس از یک سال بالاخره رنگ حضور یک رئیس را به خود ببیند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • برخورد قضایی با متخلفان انتخاباتی در لرستان
  • تمهیدات لازم برای برگزاری دور دوم انتخابات در خوزستان فراهم شد
  • فراهم شدن تمهیدات لازم برای برگزاری دور دوم انتخابات در خوزستان
  • آغاز ثبت‌نام اولیه بیست و هفتمین نمایشگاه الکامپ
  • احتمال برگزاری انتخابانی فدراسیون دوومیدانی در خرداد
  • پنج دغدغه بزرگ برای انتخابات ریاست جمهوری
  • برخورد قاطعانه با تخلفات انتخاباتی در‌گلستان
  • رفتار‌های خلاف قانون پذیرفتنی نیست/ آمادگی گلستان برای دور دوم انتخابات
  • بسترهای مشارکت و حضور فعال مردم در تولید و اقتصاد را فراهم کنیم
  • اظهارنظر اعضای سابق هیات نظارت ورامین ارتباطی به این هیات ندارد