Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-19@18:41:26 GMT

شرایط المپیکی کاراته و تکواندو بررسی شد

تاریخ انتشار: ۱۲ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۶۶۶۸۲۸

شرایط المپیکی کاراته و تکواندو بررسی شد

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از روابط عمومی کمیته ملی المپیک، نشست تخصصی رشته های اعزامی به المپیک ۲۰۲۰ با حضور نصرالله سجادی سرپرست کاروان، کیکاوس سعیدی سرپرست دبیرکلی کمیته ملی المپیک، علیرضا رحیمی عضو هیات اجرایی، پیمان فخری رئیس مرکز نظارت بر تیم های ملی و مریم موسوی از کمیته بین الملل به همراه مسئولان و کادرفنی فدراسیون های تکواندو و کاراته برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پیمان فخری درباره مباحث مطرح شده در نشست تخصصی رشته های اعزامی به المپیک توکیو گفت: نشست نخست با حضور طباطبایی رئیس فدراسیون کاراته، خانم امینی نایب رئیس بانوان، شهرام هروی و خانم خوشقدم سرمربی تیم های آقایان و بانوان برگزار شد. ابتدا گزارشی از عملکرد کاراته کاها در دو بخش بانوان و آقایان ارائه کردند.

وی افزود: خوشبختانه کاراته روند روبه رشدی در مسابقات اخیر از خود نشان داده تا جائیکه پیش از این برای کسب سهمیه المپیک از طریق رنکینگ تقریبا فقط در بخش آقایان در دو وزن مطمئن بودیم اما با پیشرفت و ارتقاء کاراته کاهای بانوان می توانیم در این بخش نیز به کسب سهمیه از طریق رنکینگ امیدوار باشیم.

فخری ادامه داد: نشست بعدی با مسئولان فدراسیون تکواندو بود که آقای پولادگر رئیس فدراسیون به همراه فریبرز عسگری سرمربی تیم ملی آقایان حضور داشتند.

رئیس مرکز نظارت بر تیم های ملی گفت: تاکنون یک سهمیه در تکواندو قطعی شده است اما از آنجائیکه تکواندوکاران مسابقات مهم گرنداسلم مسکو را پیش رو دارند، ارزیابی نهایی پس از این رقابت ها مشخص خواهد شد.

فخری در ادامه گفت: در نشست تخصصی با مسئولان فدراسیون های کاراته و تکواندو پس از ارائه گزارش کادرفنی، کمیته ملی المپیک قول حمایت مادی و معنوی به مسئولان هردو رشته داد.

گفتنی است، درپایان نشست نیز کارشناسان مرکز نظارت گزارشی از بازدید اردوی تیم های ملی برای مسئولان فدراسیونهای مربوطه ارائه و نقاط قوت و ضعف را مورد بررسی قرار دادند.

۱۲

کد خبر 4762237

منبع: مهر

کلیدواژه: تکواندو کاراته کسب سهمیه المپیک پیمان فخری تیم فوتبال پرسپولیس لیگ برتر فوتبال ایران تیم فوتبال استقلال تهران تیم ملی فوتبال ایران کشتی فرنگی کشتی آزاد گابریل کالدرون باشگاه پرسپولیس هندبال فوتسال تیم ملی فوتسال ایران تیم فوتبال تراکتور تیم کشتی امید ایران مسابقات قهرمانی جهان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۶۶۶۸۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فدراسیون کاراته سال پرترافیکی دارد؛ از مسابقات آسیایی تا رقابت‌های قهرمانی جهان

سیدحسن طباطبایی رئیس فدراسیون کاراته در گفت‌و‌گو با خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا با اشاره به میزبانی همدان در مسابقات کاراته قهرمانی کشور اظهار کرد: امروز بیش از ۴ هزار کاراته‌کا از استان‌های کشور در دو بخش دختران و پسران میهمان دانشگاه آزاد اسلامی واحد همدان هستند.

وی افزود: یک هم‌افزایی خوبی میان مدیریت ارشد، دستگاه ورزش و هیئت کاراته استان همدان و دانشگاه آزاد اسلامی وجود دارد و این موضوع موجب شده این استان مقصد نخست میزبانی‌های فدراسیون کاراته باشد.

رئیس فدراسیون کاراته با بیان اینکه تمام شرکت‌کنندگان از میزبانی همدان رضایت کامل دارند، ادامه داد: تیم‌های ملی سال ۱۴۰۳ در چندین و چند رویداد ملی و بین‌المللی حضور پیدا خواهند کرد و این مسابقات یکی از مهم‌ترین انتخابی‌های تیم ملی است.

طباطبایی خاطرنشان کرد: سال بسیار پرترافیکی را در کاراته پیش رو داریم که می‌توان به مسابقات قهرمانی آسیا در تمام رده‌های پایه در فیلیپین، مسابقات بزرگسالان در هانگژو چین و مسابقات قهرمانی تیم‌های جهان در رده‌های پایه در ایتالیا و بزرگسالان در اسپانیا اشاره کرد.

وی با بیان اینکه همدان ظرفیت میزبانی بسیار بالایی دارد، تبیین کرد: استان همدان در بخش ورزشکاران، داوران و مربیان طرفیت بسیار بالایی دارد و گاهی یک شهرستان همدان اندازه یکی از استان‌های کشور کاراته‌کا و قهرمان پرورش می‌دهد.

رئیس فدراسیون کاراته افزود: با توجه به آب و هوای همدان، این استان می‌تواند میزبان اردو‌های تیم ملی و مسابقات داخلی و بین‌المللی کاراته کشور باشد.

به گزارش آنا، مسابقات انتخابی تیم ملی کاراته رده‌های سنی بزرگسالان، زیر ۲۱ سال، جوانان و نوجوانان پسران از ۲۵ فروردین آغاز و مدت ۶ روز پیگیری می‌شود.

در بخش دختران نیز از اول تا ۶ اردیبهشت به میزبانی مجتمع ورزشی امام علی(ع) دانشگاه آزاد اسلامی واحد همدان برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • حضور اولین داور زن تکواندوی ایران در المپیک
  • معصومه باقری نخستین بانوی ایرانی قضاوت کننده در المپیک پاریس
  • قضاوت زن ایرانی در المپیک پاریس
  • باقری اولین بانوی داور ایرانی تکواندو در المپیک
  • بانوی ایرانی برای قضاوت در المپیک دعوت شد
  • بانوی ایرانی به قضاوت در المپیک دعوت شد
  • بانوی داور تکواندو به قضاوت در المپیک دعوت شد
  • قول مساعد هادی ساعی برای تجهیز خانه تکواندو استان یزد
  • فدراسیون کاراته سال پرترافیکی دارد؛ از مسابقات آسیایی تا رقابت‌های قهرمانی جهان
  • قول مساعد هادی ساعی برای تجهیز خانه تکواندو استان یزد